W210 farkun takaiskarit

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Macc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 296
Liittynyt: Su 07.01.2007 21:21

W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Macc »

Levisi sitä takaalta toinen iskari ja alkoi kolinaa pitämään ja kun aloin katselemaan uusien iskarien hintoja, niin meinasin persiilleni lentää.
Onkos tuohon olemassa jotain halvempia iskareita, kun ei hotsittaisi puolta auton hintaa iskareihin laittaa?
Ja kyseessä W210 220cdi -00
Avatar
Sepelimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Su 18.09.2011 22:48
Paikkakunta: Kiiminki

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Sepelimies »

Saksasta tilaamalla ne saa vähän halvemmalla, noin 600e pari. Yhen mallin iskareihin voi laittaa kumipuslan siihen iskarin ja pallonivelen väliin. Mun iskareihin sitä ei voinu tehä.. Jos normi iskarit meinaa laittaa niin alatukivarret pitää vissiin vaihtaa ja se tulee maksamaan saman verran mitä ne hydraulitunkit.
- S210 E320 CDI Avantgarde ´02 - "Tapiotettu"
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no korjaa ne vanhat? mikä niis o vikana? AM mese.fi foorumilla korjasi vanhat ja hinnaksi tuli jotai 30e/ iskari. Varaosat haki paikallisesta tarvikepuljusta/hydrauliikka firmasta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Macc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 296
Liittynyt: Su 07.01.2007 21:21

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Macc »

Sergey kirjoitti:no korjaa ne vanhat? mikä niis o vikana? AM mese.fi foorumilla korjasi vanhat ja hinnaksi tuli jotai 30e/ iskari. Varaosat haki paikallisesta tarvikepuljusta/hydrauliikka firmasta.
Eipä oikein onnistu korjaus, kun ei ole paikkaa, missä seisottaa autoa ja ihmetellä mikä niissä vikana.
Näyttäisi, että olisi sylkenyt soossi pihalle ja kolisee.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no jos kiire on tai ei ole mahiksia ni mikäs siinä muu kuin ostaa puolen auton hintaiset. Saksasta saa tosiaan n 300e/kpl.

täs tää linkki AM:n tasonsäätö korjaukseen:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=33011" onclick="window.open(this.href);return false;

Millonkas joku nyrkkipaja alkaa näitä korjaamaan ja myymään ns. pantilla näitä korjattuja vanhoja? esim 150e hintaan jos antaa vanhat vaihdossa tjsp..
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:) ...niin tuliko sieltä mehut pihalle ja sitten alkoi kolisemaan :?:
...vai onko iskari ok mutta ulos joustossa kolahtelee :?:
Jos jälkimmäinen niin poraa rasva nippa alapäähän :wink:
Macc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 296
Liittynyt: Su 07.01.2007 21:21

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Macc »

cuuno kirjoitti::) ...niin tuliko sieltä mehut pihalle ja sitten alkoi kolisemaan :?:
...vai onko iskari ok mutta ulos joustossa kolahtelee :?:
Jos jälkimmäinen niin poraa rasva nippa alapäähän :wink:
Mene ja tiedä, ei ole niin tarkkaan tullut analysoitu, alle kurkatessa vaan näytti ihan sotkuiselta.
Nimismiehenkiharaa ja muissa töyssyissä kolkottaa ihan kiitettävästi.
Macc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 296
Liittynyt: Su 07.01.2007 21:21

Re: W210 farkun takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Macc »

Sergey kirjoitti:no jos kiire on tai ei ole mahiksia ni mikäs siinä muu kuin ostaa puolen auton hintaiset. Saksasta saa tosiaan n 300e/kpl.

täs tää linkki AM:n tasonsäätö korjaukseen:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=33011" onclick="window.open(this.href);return false;

Millonkas joku nyrkkipaja alkaa näitä korjaamaan ja myymään ns. pantilla näitä korjattuja vanhoja? esim 150e hintaan jos antaa vanhat vaihdossa tjsp..
Näyttäisi kyllä ihan mielenkiintoiselta projektilta, harmi vaan, kun ei ole paikkaa mihin purkaisi puoliautoa ja kun tarvitsisi myös jollakin liikkua.
No koliskoon siihen asti kunnes tulee katsurin tuomitseva päätös ja sitten purkaa ja jos saa tuolla patentilla kuntoon, niin hyvä, muuten saapi romu-ukko viedä.
Vastaa Viestiin