kävin tossa oikeen merkki huollossa säätämässä kulmia kuntoon..eteen laitettiin toiselle puolelle camberin säätöpultti jossa on se ura millä saa sitä vähän käännettyä..toisella puolella yritettin säätää samaisella pultilla casteria..mutta tuloksetta..jotenkin jäi vähän epäilyttämään..auraus nyt tuli kohallee mutta camberit ja casterit jäi vähän mitä sattuu
huoltomies kehui jotta loppuu säätövara vaikka noi säätöpultit laitettiinkin..todellisuudes ei muuttunut noilla pultella kulmat mihkään..
elikkäs kuinka palio noilla pulteilla on porukka saanut säädettyä camberi ja casteria?
autoa on toki tiputettu aika hyvin alaspäin mutta silti
ja väljää ei ole missään sen saa unohtaa
toinen juttu mitä mietin niin kuinka takana on niin suuri ero camberissa apparin puolella camberi-3`44 ja kuskin puolella -2`43
s211 camber ja caster
s211 camber ja caster
s211 320 cdi avantgarde