Suunnittelen w201 2,6 koneen päivittämistä 3,0 12v koneeseen.
Kuinka paharasti on koneenvaihto, ruisku,putkisto ym..
W201 koneenvaihto
W201 koneenvaihto
W201 1988
W202 1998 220 cdi
W201 2,6
1973 450 slc
w124 230
cheevy 1971
W202 1998 220 cdi
W201 2,6
1973 450 slc
w124 230
cheevy 1971
Re: W201 koneenvaihto
Se on helppo homma.
Kaikki pitäisi käydä ..pakoputki,entisellä ecullakin pelaa mutta parempi laittaa sen 3.0 oma.
Joissakin malleissa on antureissa pieniä eroja mutta siirrät sitten vanhasta johtoihin käyvät anturit.
Koneen mitat on täysinsamat...poraus ja iskuissa vain ero...jommassakummassa.
Toisekseen voithan tunkea sinne 24 venttiilisenkin mutta ulkonäkömuuttuu koneella ja joutuu muutoskatsastamaan...lohko on sama ja ruisku systeemi...toisekseen onhan siellä nokkien ajoitus systeemi mutta sen motin omalla boxilla ja tällöin joutuu jo vetämään johtoa...helpoin on suoraan pistää toi m103 kone.
tuolla lisää topikeja:
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikki pitäisi käydä ..pakoputki,entisellä ecullakin pelaa mutta parempi laittaa sen 3.0 oma.
Joissakin malleissa on antureissa pieniä eroja mutta siirrät sitten vanhasta johtoihin käyvät anturit.
Koneen mitat on täysinsamat...poraus ja iskuissa vain ero...jommassakummassa.
Toisekseen voithan tunkea sinne 24 venttiilisenkin mutta ulkonäkömuuttuu koneella ja joutuu muutoskatsastamaan...lohko on sama ja ruisku systeemi...toisekseen onhan siellä nokkien ajoitus systeemi mutta sen motin omalla boxilla ja tällöin joutuu jo vetämään johtoa...helpoin on suoraan pistää toi m103 kone.
tuolla lisää topikeja:
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-