W201 koneenvaihto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kumpu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Su 10.12.2006 21:31

W201 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja kumpu »

Suunnittelen w201 2,6 koneen päivittämistä 3,0 12v koneeseen.
Kuinka paharasti on koneenvaihto, ruisku,putkisto ym..
W201 1988
W202 1998 220 cdi
W201 2,6
1973 450 slc
w124 230
cheevy 1971
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W201 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja atlas »

Se on helppo homma.
Kaikki pitäisi käydä ..pakoputki,entisellä ecullakin pelaa mutta parempi laittaa sen 3.0 oma.
Joissakin malleissa on antureissa pieniä eroja mutta siirrät sitten vanhasta johtoihin käyvät anturit.
Koneen mitat on täysinsamat...poraus ja iskuissa vain ero...jommassakummassa.
Toisekseen voithan tunkea sinne 24 venttiilisenkin mutta ulkonäkömuuttuu koneella ja joutuu muutoskatsastamaan...lohko on sama ja ruisku systeemi...toisekseen onhan siellä nokkien ajoitus systeemi mutta sen motin omalla boxilla ja tällöin joutuu jo vetämään johtoa...helpoin on suoraan pistää toi m103 kone.

tuolla lisää topikeja:
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin