Tässäkö suomen melkein siistein W124?
Tässäkö suomen melkein siistein W124?
Tässä pari kuvaa mesestä nyt kun se on maalauksen ja talven jälkeen pestykin. Sisusta tosiaan on siisti myös, sitä ihmettelen vaikka autolla tosiaan on ajettu kohta 450tkm. Itselläni ajatus pitää auto mahd alkuperäsenä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Tässäkö suomen melkein siistein W124?
Jos ei tehtäisi kovin montaa keskustelua samasta aiheesta.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 24#p912923
Tuolla on jo muutama sivu juttua väännetty.
Tuo lause "Itselläni ajatus pitää auto mahd alkuperäsenä." ei oikein sovi noihin tuning valoihin.
Eikä EU-kilpeen... Ja jos joku niuho katsuri on vaatinut puskuriin ylimääräisiä heijastimia, niin vaihda konttoria.

Tuo lause "Itselläni ajatus pitää auto mahd alkuperäsenä." ei oikein sovi noihin tuning valoihin.

Eikä EU-kilpeen... Ja jos joku niuho katsuri on vaatinut puskuriin ylimääräisiä heijastimia, niin vaihda konttoria.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Huolehdittava:
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
-
- Vakiokalustoa
Siistin näköinen peli ja hieno väri. Vanhemman Mersun sisusta kyllä säilyy uuden näköisenä pitkään, kun sitä muistaa hoitaa säännöllisesti. Omassa viimeisessä W124:ssa oli myydessä 850 000 km mittarissa ja sisusta oli melkein kuin "pakasta vedetty". Toki kuskin penkkiin oli vaihdettu verhous pariin kertaan. Siinä yksilössä vaan väri oli "paloautonpunainen" Signalrot, joka vaati säännöllistä vahausta pysyäkseen kiiltävänä.
Enpä ollut huomannut tuota ketjua kun en lue usein tuning-keskusteluitaJeremyH kirjoitti:Jos ei tehtäisi kovin montaa keskustelua samasta aiheesta.![]()

- H.E. von Kuusi
- Mersumies
Eikös nuo kirkkaat etu-/sivuvilkutkin ole jälkiasennus kamaa?The Thing kirjoitti:Enpä ollut huomannut tuota ketjua kun en lue usein tuning-keskusteluitaJeremyH kirjoitti:Jos ei tehtäisi kovin montaa keskustelua samasta aiheesta.![]()
Eikä EU-kilpeen... Ja jos joku niuho katsuri on vaatinut puskuriin ylimääräisiä heijastimia, niin vaihda konttoria.Tosiaan nuo takavalot on se suurin eroavaisuus alkup. autosta, mutta ilmettä on kiva hieman nuorentaa ja alkup. valot saa tarvittaessa 5 minuutissa takas jos joskus niistä alkaa taas enemmän pitämään.
Eihän siinä mitään tietysti jos noista "tuunauksista" pitää, mutta ei sitä kyllä sitten alkuperäiseksi voi sanoa niin millään

Jos alkuperäsyys kiinnostaa niin selailepa tätä ketjua, ja ihmettele kuinka paljon w124 ufopölärit (kromireunoilla) herättää pahennusta w201:n alla

Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Sivuvilkuista en tiedä, tuskin on olleet sivuvilkkuja laisinkaan tehtaalta lähtiessään vaan asennettu varmaan silloin kun auto suomeen on uitettu(eikö laki sen nii määränny että ne pitää olla täällä pohjolassa mut ei pakolliset saksassa). Etuvilkut vaihdoin vaaleisiin kyllä, tosin ne on alkup., eikä kiinalaiset.H.E. von Kuusi kirjoitti:Eikös nuo kirkkaat etu-/sivuvilkutkin ole jälkiasennus kamaa?The Thing kirjoitti:Enpä ollut huomannut tuota ketjua kun en lue usein tuning-keskusteluitaJeremyH kirjoitti:Jos ei tehtäisi kovin montaa keskustelua samasta aiheesta.![]()
Eikä EU-kilpeen... Ja jos joku niuho katsuri on vaatinut puskuriin ylimääräisiä heijastimia, niin vaihda konttoria.Tosiaan nuo takavalot on se suurin eroavaisuus alkup. autosta, mutta ilmettä on kiva hieman nuorentaa ja alkup. valot saa tarvittaessa 5 minuutissa takas jos joskus niistä alkaa taas enemmän pitämään.
Eihän siinä mitään tietysti jos noista "tuunauksista" pitää, mutta ei sitä kyllä sitten alkuperäiseksi voi sanoa niin millään![]()
Jos alkuperäsyys kiinnostaa niin selailepa tätä ketjua, ja ihmettele kuinka paljon w124 ufopölärit (kromireunoilla) herättää pahennusta w201:n alla
En kyllä itse pidä että tota autoa olis mitenkään "tuunattu". Itse miellän auton tuunatuksi kun on lintutelinettä takakontissa, alkup. isompaa ja leveempää vannetta/rengasta, tummennettua lasia jne.
- masterrontti
- Vakiokalustoa
miks heijastimet takapuskurissa `?
Suomen laki on ikävä...takalyhdyis ei ole heijastimia ja en ota kohta tulevas kasastukses lappuun tekstiä vahingossakaan. Ja voit usko että täällä päin on monta tiukkaa katsuria, tosin ajattelin vaihtaa asemaa viimesimmän jälkeen kun oli viimeks jo niin selwää vittuilua suoraan päin naamaa.masterrontti kirjoitti:miks heijastimet takapuskurissa `?
Kyse oli kampiakselin stefasta, joka hikoili, siitä tuli hylky kun auto muka "vuosi öljyä". No tietenkin aloin pauhata siitä että näytä mulle mistä se auto vuotaa öljyä ja ei tiputa ees maahan, johon katsuri sanoi ettei tiedä mistä. Sanoin että mihin se vuotaa? ja se totes: "jos et lopeta, laitan autosi ajokieltoon". Olin aika h.moilasena että mitä kettua! No kävin vaihtaa sen stefan(jota katsuri ei edes tiennyt että sieltä hikoilee öljypohjaan hieman) ja koneen alaosa pestiin, sitten uusintanäyttöön.
Tällästä katsastusta tääl päin, en sano missä, koska en halua haukkua ketään, äänestän jaloillani jos olis parempaa palvelua muualla kuin tuossa mis olen 20 vuotta käyttäny.
Niin missä päin?The Thing kirjoitti:Tällästä katsastusta tääl päin, en sano missä, koska en halua haukkua ketään, äänestän jaloillani jos olis parempaa palvelua muualla kuin tuossa mis olen 20 vuotta käyttäny.
Tuollaista katsurin toimintaa ei saada loppumaan kuin rajuilla toimilla. Oikeus jutulla tai kun iso osa asiakkaista poistuu.
Joten paikan nimi esiin, jos oikeasti haluat ettei tuollainen toiminta jatkuisi. Jos taas oli omaa tarinaasi, (eli et kertonut koko totuutta, vaan vain oman versioisi) niin ymmärrän ettet halua nimetä konttoria.
Itse olen kertonut julkisesti etten enään koskaan aio asioida millään Porvoon katsastus asemilta.
-Porvoon Katsastus Kallein ja erittäin töykeä palvelu. (etenkin nuorille asiakkaille)
-K1-Katsastajat Porvoo, töykeä palvelu, pikku niuho katsuri joka puuttuu pikku juttuihin mutta ei huomaa oikeita vikoja. Ei tunne suomen lakeja eikä asetuksia rekisteröinti asioista.
- A-Katsastus, Porvoon katsastusasema. Kaikkein paskin katsuri missä olen ikinä käynyt. hinnat kovat, palvelu töykeä (etenkin nuorelle ja etenkin jos haluat palvelun suomen kielellä) hylätään perusteetta, ei tunnisteta oikeita vikoja, ei kuunnella asiakasta. Vain yksi inssi joka tietää mitään rekisteröinti asioista, hänkin käsittääkseni siirtymässä/siirtynyt eläkeelle. Kuuluu A-katsastajat konserniin, joka ei maksa verojaan suomeen.
- K1-Katsastajat Mäntsälä töykeä palvelu. kallis.
- Mäntsälän Autokatsastus Oy Täällä minä käyn nykyisin, en ole keksinyt suurempaa valitettavaa. Ovat hylänneet auojani katsastuksessa, mutta aina aiheesta. Eivät ole päästäneet läpi autoja joissa on vaarallisia vikoja. Jos joitain pikku vikoja (ei hylkäys perusteita) on löytynyt, niin niistä on asiakasta neuvottu, mutta ei ole hylätty. Kohtelias palvelu, hinnat kovat, mutta kilpailu kykyiset muihin lähi alueen konttoreihin. Suomalainen yksityinen konttori (en ole osakas), maksaa veronsa suomeen.
Omat:
Huolehdittava:
Huolehdittava:
Mulla oli kyseessä tattarisuon katsastus, ennen vanhaan se muistetaan siitä että auto kuin auto pääs läpi ennen kuin joutui Karpolla on asiaa-ohjelmaan, jonka jälkeen katsastuskäytännöt tiukkeni todellakin. Eikä se muo haitannut jos aiheesta hylätään, kun palvelu on ollu aina asiallista, paitsi viimevuosina siellä on katsurit menneet totisemmiksi ku porukka vaihtunut. Toi mikä mulle aukoi, ni en sitä aikasemmin oo huomannu, on siellä katsureita vaihtunu muutenkin. Ehkä sillä oli huono päivä tai se ei tykänny mersuistaJeremyH kirjoitti:Niin missä päin?The Thing kirjoitti:Tällästä katsastusta tääl päin, en sano missä, koska en halua haukkua ketään, äänestän jaloillani jos olis parempaa palvelua muualla kuin tuossa mis olen 20 vuotta käyttäny.
Tuollaista katsurin toimintaa ei saada loppumaan kuin rajuilla toimilla. Oikeus jutulla tai kun iso osa asiakkaista poistuu.
Joten paikan nimi esiin, jos oikeasti haluat ettei tuollainen toiminta jatkuisi. Jos taas oli omaa tarinaasi, (eli et kertonut koko totuutta, vaan vain oman versioisi) niin ymmärrän ettet halua nimetä konttoria.
Itse olen kertonut julkisesti etten enään koskaan aio asioida millään Porvoon katsastus asemilta.
-Porvoon Katsastus Kallein ja erittäin töykeä palvelu. (etenkin nuorille asiakkaille)
-K1-Katsastajat Porvoo, töykeä palvelu, pikku niuho katsuri joka puuttuu pikku juttuihin mutta ei huomaa oikeita vikoja. Ei tunne suomen lakeja eikä asetuksia rekisteröinti asioista.
- A-Katsastus, Porvoon katsastusasema. Kaikkein paskin katsuri missä olen ikinä käynyt. hinnat kovat, palvelu töykeä (etenkin nuorelle ja etenkin jos haluat palvelun suomen kielellä) hylätään perusteetta, ei tunnisteta oikeita vikoja, ei kuunnella asiakasta. Vain yksi inssi joka tietää mitään rekisteröinti asioista, hänkin käsittääkseni siirtymässä/siirtynyt eläkeelle. Kuuluu A-katsastajat konserniin, joka ei maksa verojaan suomeen.
- K1-Katsastajat Mäntsälä töykeä palvelu. kallis.
- Mäntsälän Autokatsastus Oy Täällä minä käyn nykyisin, en ole keksinyt suurempaa valitettavaa. Ovat hylänneet auojani katsastuksessa, mutta aina aiheesta. Eivät ole päästäneet läpi autoja joissa on vaarallisia vikoja. Jos joitain pikku vikoja (ei hylkäys perusteita) on löytynyt, niin niistä on asiakasta neuvottu, mutta ei ole hylätty. Kohtelias palvelu, hinnat kovat, mutta kilpailu kykyiset muihin lähi alueen konttoreihin. Suomalainen yksityinen konttori (en ole osakas), maksaa veronsa suomeen.

Laitoit tuollaiset takavalot ja edelleen sen vuoksi heijastimet puskuriin ? OivoiSuomen laki on ikävä...takalyhdyis ei ole heijastimia ja en ota kohta tulevas kasastukses lappuun tekstiä vahingossakaan. Ja voit usko että täällä päin on monta tiukkaa katsuria, tosin ajattelin vaihtaa asemaa viimesimmän jälkeen kun oli viimeks jo niin selwää vittuilua suoraan päin naamaa.

Auto on kyllä kuvien perusteella siistissä kunnossa

wiimax.fi
Nyt pitää tyhmänä kysyä, että mikä noissa takavaloissa on laitonta ??? Eikös tollaset ole W 124:ssa...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
- Kardaaniveto
- Vakiokalustoa
Hienon näköinen näköinen menopeli, koita pitää ruoste kaukana. Mielestäni tuunauksella ja "ehostamisella" on ero; varsinainen tuunaus on monesti jo suuremman mittakaavan auton ulkonäön muokkaamista jolloin koko auton luonne yritetään ehkäpä muuttaa ja saada huomiota muilta liikenteessä liikkujilta. Pieni ehostus taas usein on sitä, että autoa hieman parannellaan omaan silmään sopivammaksi. Tuskinpa kovin moni muu kuin mersuharrastaja huomaa että tuossa on vaihdetut takavalot. Ja onpas ollut erikoinen katsuri, en ole missään muussa mesessä nähnyt että olisi ollut pakko laittaa moiset killuttimet takapuskuriin. No ensi kerralla eri asemalle.
C 200 CDI Elegance (W204)
"A Mercedes-Benz must always look like a Mercedes-Benz." - Bruno Sacco
"A Mercedes-Benz must always look like a Mercedes-Benz." - Bruno Sacco
Onko tämä nyt se kaikkein "mannein" korimalli?
Originelli ja tingeltangeli tuunaukset ei sovi kyllä samaan lauseeseen. Takavalot on sitä paitsi rumat mustine reunoineen. Onhan toi kunnoltaan siistin näköinen, mutta mikä uudelleen maalattu nyt ei olisi. En äänestä jatkoon.
Originelli ja tingeltangeli tuunaukset ei sovi kyllä samaan lauseeseen. Takavalot on sitä paitsi rumat mustine reunoineen. Onhan toi kunnoltaan siistin näköinen, mutta mikä uudelleen maalattu nyt ei olisi. En äänestä jatkoon.