Perän välitys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 932
Liittynyt: Pe 15.08.2003 19:42
Paikkakunta: Koria

Perän välitys

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kysytään nyt kuitenkin. Eli minkämoisia välityksiä löytyy superturbojenne perämurikoista ja minkämoiset on kokemukset. Onko liian harva, tiheä vai sopiva :roll:
Kalusto:
Mersu(ja)

*
Avatar
konjamiini
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 346
Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
Paikkakunta: K-Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja konjamiini »

2.65 löytyy täältä ja oon ainaki tykänny muuten
mutta lukko sais olla.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

2.65 on juuri sopiva, 270 km/h 6000 kierroksella on ihan riittävästi, ja jaksaa vetää kuin härkä suurellakin vaihteella.
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1561
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

2.65 mullakin mutta lukko uupuu ja on suuri puutee. Nyt sitä tosiaan kaipais kun laatikko pitää hyvin . Laatikko pitää mutta pyörä ei :!:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

2.88 vai oliko 2.86 toinen noista kuitennii ja konetiellä on kyllä liian tiheä, harvempi olis mukavampi.
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

missä mallissa olis tää 2.65 perä? tai oisko kellään ylimääräistä myytävänä??
www.thaiklupi.fi
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Jussi k kirjoitti:missä mallissa olis tää 2.65 perä? tai oisko kellään ylimääräistä myytävänä??
250 - ja 300 turboissa, 400 - ja 420 E:ssä ja 560 S - malleissa, tosin kasikoneisissa on sitten mm. eripituiset vetarit mitä ilmeisemmin, ja 560:sessä saattaa olla nelipulttinen laippakin perässä.

Perät on tosi harvassa.
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

missä hinta haarukassa nämä perät pyörii? ois tuossa yks 300:sen 3.07 ilman lukkoa ja vetarit neljällä sadalla eurolla! olleet myyjän mukaan "sokealla mummolla saaressa" ei revitelty??? tiijä häntä, mutt alkaa kummiski ahistaan nuitten pikkuperän vetareitten vaihto. 3kpl kuukaudessa! kaikki puhki ruostuneita paskoja!!!!
www.thaiklupi.fi
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Jussi k kirjoitti:missä hinta haarukassa nämä perät pyörii? ois tuossa yks 300:sen 3.07 ilman lukkoa ja vetarit neljällä sadalla eurolla! olleet myyjän mukaan "sokealla mummolla saaressa" ei revitelty??? tiijä häntä, mutt alkaa kummiski ahistaan nuitten pikkuperän vetareitten vaihto. 3kpl kuukaudessa! kaikki puhki ruostuneita paskoja!!!!
Vaihda turbon vetarit, reippaasti järeämmät kuin vaparissa.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Jussi k kirjoitti:missä hinta haarukassa nämä perät pyörii? ois tuossa yks 300:sen 3.07 ilman lukkoa ja vetarit neljällä sadalla eurolla! olleet myyjän mukaan "sokealla mummolla saaressa" ei revitelty??? tiijä häntä, mutt alkaa kummiski ahistaan nuitten pikkuperän vetareitten vaihto. 3kpl kuukaudessa! kaikki puhki ruostuneita paskoja!!!!
ainaki 300d automaatti farkussa on tuo 3.07
Vastaa Viestiin