Joten ei muuta kun auto montunpäälle ja kardaani alta pois ja limput irti laipoista. Sitten tulikin se mukava "YLLÄTYS" vaihe eli etupää oli ok ja limppu vaihtus ok ja sitten takapää.. limppu irti ja siinähän se.. oli takapään laipasta yksi niistä kolmesta limpun kiinnitysreijästä muuttunut soikeeksi eli oli pultti syönyt ittensä lähes kokonaan ulos laipasta. No ei muuta kun laipan vaihtoon...
JA SITTEN SE ONGELMA... ilmeisesti jossainvälissä on peräpään laipan kiinnitysmutteri vaihtunut normaaliksi mutta tässä meilkäläisen armaassa sekasikiössä on laippa kiinni sellaisella mutterilla jossa vain 4 kpl koloja joihin hylsässä olevat piikit pitäis mennä ja sellasta hylsää missä olis ne piikit ei tunnu Turusta ainakaan mistään saavan... joten ite ilmeisesti tehtävä...
oliskohan jollakulla joku hyvä vinkki kyseisenlaisen mutterin avaamiseen sopivan hylsyn hankintaan vai pysyttävä vain suunnitelma Bssä ja tehtävä sellanen 32mm hylsästä...
Akseli lienee samankokoinen läpi koko mallisarjan eli sitten kun vanha mutteri poissa niin voi sen korvata varaosa-autossa olevalla normaalimmalla mallilla...
-S-
PS: Miten niin asiat voi selittää vaikeasti
