Eli otsikko kertoo jo paljon mutta haluaisin tietää mitä sivuseikkoja pitäis ottaa huomioon? Kone otetaan pois purkamalla keula puhtaaksi ja sitä kautta vetämällä.
Idea lähti siitä kun kone rupesi vuotamaan öljyjä paikoista joita en paikallistanu, samalla tulee uutta palikkaa koneeseen ja autohan on ce320 manu askilla.
Joten jos jollakin on kokemusta tästä hommasta nii mielellään kuuntelisin ohjeita ja vinkkejä!
m104 koneen irroitus
Re: m104 koneen irroitus
Kato tarkkaan mistä päästä kannaataa piuhat irroittaa ja merkkaa huolella niin saat takasin ilman kiroilua... Ja helpoiten se taitaa tulla sieltä vaihdelaatikoineen päivineen... Kaveri on hyvä olla apuna ettei kolhi paikkoja...
Rauhassa vaan kattoo et kaikki on irti ja varovasti... ei siinä muuten mitään ihmeellistä ole ainakaan muihin mersuihin verrattuna...
Rauhassa vaan kattoo et kaikki on irti ja varovasti... ei siinä muuten mitään ihmeellistä ole ainakaan muihin mersuihin verrattuna...
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: m104 koneen irroitus
Eihän se ole sen kummempi irrottaa sieltä kun mikään muukaan moottori.
Suosittelen ottamaan kuvia kameralla ja merkkailua.
Helpottaa läjäämisessä.
Ei ole raketti tiedettä kuitenkaan.
Suosittelen ottamaan kuvia kameralla ja merkkailua.
Helpottaa läjäämisessä.
Ei ole raketti tiedettä kuitenkaan.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter