Jos yleiskunto on sama molemmilla ei minua ainakaan kiinnosta mittarissa olevat numerot noin vähällä erolla.
Vähemmän ajettuun voi tulla ihan samalla tavalla vikoja, ja huoltoja tulleekin samalla tavalla.
Jos nyt nivelien jne kohdalta miettii niin koiranluita jne menee saksalaisissa 50-100tkm välein joten luultavasti samat mitkä on satkun kohdalla vaihdeltu vaihdellaan kahdensatkun kohdalla.
Toki 100tkm on matka muttei mielestäni vielä tuolla kohtaa ratkaiseva matka jos pidät autoa esim. 100-200tkm itselläsi....jos verrokit olisivat 400 ja 500tkm en tiedä olisiko silläkään väliä, molemmilla jo kärrätty kuitenkin enemmän kuin monella autolla ikinä kärrätään. Ainahan vähemmän ajetusta saa myydessä paremmin mutta maksaahan ostaessakin enemmin....eli sou?.
Valitsisin enemmän ajetun, halvemman jos kunto sama kuin vähemmän ajetulla....mutta onko se sitä ei voi sanoa ilman näkemistä ja kokemista.
E: itsehän minä juuri ostin kahdesta vaihtoehdosta, 57 ja 100tkm ajetuista enemmän ajetun...hinta eroa oli 2500€ ja enemmän ajetussa oli webastot jne jotka vähemmän ajetusta puuttui....Molemmat oli vm. 2009 mutta enempi ajettu joulukuussa rek kun vähempi ajettu kesällä. Mutta kun puhutaan italialaisesta vasta 5.000.000 konetta valmistetusta dieselistä...eikös tuo ero vastaa mersun 100tkm:ä
http://www.autoitalia.nl/5-miljoen-1-3- ... roduceerd/" onclick="window.open(this.href);return false;
.
Opel, "weird lieben autos"....