190 2.0d --> 2.5-3.0 turbodiesel

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
KUUPPA_VAAN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 01.06.2004 20:55

190 2.0d --> 2.5-3.0 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja KUUPPA_VAAN »

eli oiskohan tuossa kone swapissa mitää ideaa??
ja miten paljo vaikuttaa painoon jos muuten säilyttäs auton iha perusmallina tarvittavia vahvistuksia lukuunottamatta?? saattas vaan tuottaa pienoisen yllätyksen tien päällä kanssa kulkijoille. :mrgreen:
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.

Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Re: 190 2.0d --> 2.5-3.0 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jorma »

KUUPPA_VAAN kirjoitti:eli oiskohan tuossa kone swapissa mitää ideaa??
ja miten paljo vaikuttaa painoon jos muuten säilyttäs auton iha perusmallina tarvittavia vahvistuksia lukuunottamatta?? saattas vaan tuottaa pienoisen yllätyksen tien päällä kanssa kulkijoille. :mrgreen:
terve!

Mulla olis valmis 190d 3.0 turbodiesel ja vielä myynnissä,jos vaan kiinnostaa!
Billett
Avatar
cee
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ti 27.04.2004 00:58
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja cee »

paljoko muuten mauri on aatellu koneesta pyytää?
E 200 CDI -98
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

cee kirjoitti:paljoko muuten mauri on aatellu koneesta pyytää?
Riippuu aina paljon siitä mitä siihen tullaan uusimaan...
Jokko Päivärinne
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1445
Liittynyt: To 13.03.2003 13:43

Viesti Kirjoittaja Jokko Päivärinne »

Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.

Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
Kävisköhän se motti suoraan tuohon koriin?
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=11682
Jarrujahan joutuu muutteleen ja muutakin, mutta noin fyysisesti.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Day Downhill kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.

Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
Kävisköhän se motti suoraan tuohon koriin?
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=11682
Jarrujahan joutuu muutteleen ja muutakin, mutta noin fyysisesti.
Miksei, samanlaisestahan se on pois nostettu.
KUUPPA_VAAN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 01.06.2004 20:55

Viesti Kirjoittaja KUUPPA_VAAN »

Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.

Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
no enkait mä sentää aijo itteni lisäks kolmea matkustajaa enempää ees kulettaa. ja kuka sen tietää onks siellä neljä vai viis kyyvissä jos kalvot on taka ikkunoissa.
Vastaa Viestiin