ja miten paljo vaikuttaa painoon jos muuten säilyttäs auton iha perusmallina tarvittavia vahvistuksia lukuunottamatta?? saattas vaan tuottaa pienoisen yllätyksen tien päällä kanssa kulkijoille.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
terve!KUUPPA_VAAN kirjoitti:eli oiskohan tuossa kone swapissa mitää ideaa??
ja miten paljo vaikuttaa painoon jos muuten säilyttäs auton iha perusmallina tarvittavia vahvistuksia lukuunottamatta?? saattas vaan tuottaa pienoisen yllätyksen tien päällä kanssa kulkijoille.
Kävisköhän se motti suoraan tuohon koriin?Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.
Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
Miksei, samanlaisestahan se on pois nostettu.Day Downhill kirjoitti:Kävisköhän se motti suoraan tuohon koriin?Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.
Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=11682
Jarrujahan joutuu muutteleen ja muutakin, mutta noin fyysisesti.
no enkait mä sentää aijo itteni lisäks kolmea matkustajaa enempää ees kulettaa. ja kuka sen tietää onks siellä neljä vai viis kyyvissä jos kalvot on taka ikkunoissa.Mauri H. kirjoitti:Kakspuolikkaan laitolla selviää kai helpommalla, ja kolmilitraisen kanssa on rekisteröitävä neljälle. Turbon kallistuksen vakaajat ja tarpeeksi järeät jarrut ja tietty alustan osat tarvii.
Mulla on hyvä 3 litrainen turbopata myytävänä, kunhan oon kerennyt remppaamaan sen totaalisesti.