Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Rempsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: La 18.10.2008 11:06
Paikkakunta: Inkeroinen

Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Viesti Kirjoittaja Rempsu »

Auto on siis varustettuna m102 koneella ja ruiskumallia.
Vikana on semmonen että kaasua antaessa ei heti tapahdu mitään ja reilun sekunnin menee ennen kun sit ottaa kaasua. Tyhjäkäynnistä kaasua painaessa siis tekee tuon. Tasasessakin ajossa aavistuksen nykii. Ihan sama onko lämmin tai sitten kylmäkone. Aluksi teki välillä tuota kun käynnisti ja sit välillä toimi normaalisti mutta nyt on koko ajan sama vika päällä
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Viesti Kirjoittaja atlas »

Imuvuoto jossakin.
Tsekkaa myös virranjakajan kannen sisään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Audio67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: To 03.05.2012 12:27
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Viesti Kirjoittaja Audio67 »

Oman (joskin lyhyen) kokemuksen mukaan tenavan käyntiongelmat ovat suunnilleen joko imuvuoto, imuvuoto tai joskus harvoin myös imuvuoto:) Kun puoli moottoritilaa tehdään kumista, ei kovin hämmästytä. En ole uskaltanut vielä tsekata räjäytyskuvia mahtaako männänrenkaatkin olla jotain neopreenia...
Avatar
Rempsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: La 18.10.2008 11:06
Paikkakunta: Inkeroinen

Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Viesti Kirjoittaja Rempsu »

Virranjakaja sekä pyörijä ovat uudet ainakin. Letkut näytti ehjiltä ja kaikki paikoillaankin joten kuinkahan sen imuvuodon sit vois paikallistaa
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella

Viesti Kirjoittaja atlas »

Ruiski startti pilottia käydessä letkuloihin ja kun kierrokset nousee on siellä vuoto.
Kumikaukalo ruiskun alla myös voi hapertua.
Jokatapauksessa on kyseessä imuvuoto.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin