W203 sisävalojen toiminta
W203 sisävalojen toiminta
Elikkäs sisävalot toimii kun napeista painaa, mutta ovien aukaisusta palaa vain ovivalot. Voiko noita säätää jostakin ?
220 CDI -02

Re: W203 sisävalojen toiminta
Siitä keskimmäisestä napista ja keski asentoon niin pitäisi palaa kun ovet avaa.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Napin ollessa keskellä palaa vain ovivalot ja kun laittaa oikealle missä on avonaisten ovien kuva niin ei pala mikään valo 

Eikö kellään ole vastaavaa toimintahäiriötä ollut 

Itsellä palaa sisävalot kun tuo keskimmäinen nappula on keski asennossa.
Siellä oikeassa reunassa missä on oven kuvat ei tapahdu mitään.
Siellä oikeassa reunassa missä on oven kuvat ei tapahdu mitään.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
-
- Sisäänajossa
Mulla toimii just noin. Vasemmalla syttyy kaikki, keskiasennossa valot syttyy kun avaa oven ja oikealla pysyy pimeänä. Oon myös ihmetellyt noiden keskiasennon ja oikean reunan symbolien "väärinpäin" sijaintia.makke10 kirjoitti:Napin ollessa keskellä palaa vain ovivalot ja kun laittaa oikealle missä on avonaisten ovien kuva niin ei pala mikään valo
Mutta muuta ihmettelyä en ole sisävalojen kanssa kokenut, mutta kesällä luulin niiden menneen rikki kun valoisuustunnistimen mukaan sisävaloja ei tarvittu kuin vasta pimeällä.
Edit: katkaisijan keskiasennossa mulla syttyy siis ovivalojen lisäksi kattovalot.
S212 220 Cdi 2014
Keskiasennossa syttyy ainoastaan ovivalot, onko noissa sulakkeita erikseen vai mikähän riivaa kun niistä erillisnapeista painaa niin silloin palaa. 

Ei toimi edelleenkään. Voiko olla se pimeätunnistin sökönä ja missähän se sijaitsee????
Tuohon kattovalo/kytkin hässäkkään vaikuttaa aika moni sulake, jos olen asian oikein tulkinnut, että se on tuo "Switch illumination" , johon vaikuttaa sulakkeet no: 9 (takaluukussa) 21, 22, 32, 33, ja 41 (<- kojetaulun päässä) lisäksi no 50 konepellin alla.makke10 kirjoitti:Keskiasennossa syttyy ainoastaan ovivalot, onko noissa sulakkeita erikseen vai mikähän riivaa kun niistä erillisnapeista painaa niin silloin palaa.
...ai niin tuo switch illumination tarkoittaakin tietenkin nappuloiden valaistusta

W203CDI