Ajovalon "lasi"

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
muiluttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ajovalon "lasi"

Viesti Kirjoittaja muiluttaja »

Onko tietoo w639 ajovalolasi vaihdosta, mitä jippoja konsteja ym muita juttuja pitää olla että saa vaihdettua. Mulla on vaan likainen heijastin ja lyhty on pöydällä. Tiivisteen olen irroittanut sekä pienet klipsit ja yhden ruuvin mutta lasia en saa pois... mikä neuvoksi kun peura hajoitti sen alkuperäisen.
Jukkis79
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Ajovalon "lasi"

Viesti Kirjoittaja Jukkis79 »

on liimattu melko kovaa... Voit toki koittaa lämmittää kuumailmapuhaltimella ja koittaa leikata/vääntää sitä irti mutta äkkiä veikkaisin että uus lyhty kaupasta on ehkä helpoin vaihtoehto jossei sitten urheilumieltä ole PALJON matkassa.
muiluttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja muiluttaja »

Niin vähän arvelinkin. Mulla on paikallaan jokin tarvike umpio ja sen valokuvio... on se ihmeellinen. Onneksi on katsastus vasta vuoden kuluttua joten jotain pitää keksiä siihen mennessä... kiitos kuitenkin vastauksesta.
ssuvik
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Mun muistaakseni täällä foorumilla on juttua jonkun mallin umpionlasin irroittamisesta. Ei kyllä mitään muistikuvaa millä osiolla, ja kenen topic. Mutta kuumailmapuhallin, mattopuukko ja pitkä mieli tais olla ne avainjutut. Haulla vois löytyä, jos jaksaa kokeilla eri hakusanoja. Ole sinä pioneeri ja tee kunnon juttu foorumille?
E350CDI&A180CDI
SamuliR
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

Joku oli muistaaksen saunottanut sit umpiota pidemmän aikaa aluks
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Vastaa Viestiin