Mittarin sai sopimaan 123:en mittaristoon ihan nätisti porakoneen ja rälläkän avulla

Sitten oli vuorossa johdotukset. Anturi kiinni OM603:n kylkeen (vauhtipyörän koteloon, valmis paikka siellä). Anturilta tulee kaksi johtoa, valkoinen ja ruskea. Ruskea maihin ja valkoinen kierroslukumittarin W-liittimeen. +-liittimeen virta sellaisesta paikasta, johon tulee virta silloin virrat on päällä. Ja kellolle virta samasta johdosta kuin ennenkin. Kierroslukumittarissa olevassa pistokkeessa on 3 napaa, keskimmäisestä ei tarvitse välittää.
Noin onnistuu kierroslukumittarin asennus w124:äänkin tietty, ainakin jos on asennettu OM603 jälkeenpäin, mutta rälläkkää ja porakonetta ei tarvita. Onkohan pienemmissä koneissa paikka valmiiksi kierroslukumittarin anturille?
Kierroslukumittarin on oltava dieseliin tarkoitettu, että se toimii niin kuin pitää.