heips kaikille olen koittanut netistä metsästää et missä kaikkialla on kajareit ja mitä kokoo etu ovissa on mut koko?? onko taka ovis?? hattuhyllyllä on kai 6,5" mitä mahtuu eteen??? en viittis kaikkia aukoa nyt kun kamat hankitaan ja sit aloitetaan toi homma...
kontista olen kuullut kaiken laista mut haluisin kuulla kokemuksia teiltä mitä siel on ja miks ei muka soi..... tavarat on sit merkki kamaa ja paljon rakennellut mut kun eka mese mihin aloitan ton niin olisi iso apu kun kuulis muitten kokemuksia asian suhteen
KIITOS!!!!!
päivitys W210 tietoa kaivataan
Re: päivitys W210 tietoa kaivataan
Ymmärtääkseni kaiuttimien määrä riippuu ihan varustelutasosta. Omassa oli kaiuttimet etuovissa, takaovissa sekä hattuhyllyllä ja diskantit peilikolmioissa. Tuo on se perus setti mikä sieltä löytyy. Etuovien kaiuttimien koko on juurikin tuo 6,5", takana 5,25" (nuo takakaiuttimet taitaa olla hieman pienemmät kuin tuo 5,25", mutta nuo sinne kyllä mahtuu). Hattuhyllyn kaiuttimien kokoa en muista, mutta veikkaisin tuota 6,5":sta.
Ja väykynkin saa kyllä kuulumaan jos haluaa. Itsellä on 12" GZRW30 sekä JVC:n vahvistin (mallia en nyt muista) mutta yhteis rms teho on 2kw. Suurin ongelmahan tossa väykyn kontissa on, että se on suljettu tila, suksiluukkuja on tosi harvassa koska tankki on siinä takapenkin ja kontin välissä. Itse tein sellaisen ratkaisun, että tein reiät hattuhyllyllä olevien kaiuttimien viereen (siellä on paikat neljälle kaiuttimelle, mutta itselläni siellä oli vain kaksi joten siihen sai vaivattomasti puhkastua reiät) Tuolla muutoksellä tulee ainakin omiksi tarpeiksi riittävästi painetta
Olipas sekavaa tekstiä, kysy toki jos jotain kysyttävää on
Ja väykynkin saa kyllä kuulumaan jos haluaa. Itsellä on 12" GZRW30 sekä JVC:n vahvistin (mallia en nyt muista) mutta yhteis rms teho on 2kw. Suurin ongelmahan tossa väykyn kontissa on, että se on suljettu tila, suksiluukkuja on tosi harvassa koska tankki on siinä takapenkin ja kontin välissä. Itse tein sellaisen ratkaisun, että tein reiät hattuhyllyllä olevien kaiuttimien viereen (siellä on paikat neljälle kaiuttimelle, mutta itselläni siellä oli vain kaksi joten siihen sai vaivattomasti puhkastua reiät) Tuolla muutoksellä tulee ainakin omiksi tarpeiksi riittävästi painetta

Olipas sekavaa tekstiä, kysy toki jos jotain kysyttävää on

no hyvä sit et ei tarvii mennä hakemaan uutta koska paketeis on mulla musa akku 3x6,5 sarjaa ja 2x12 subei joita pyörittää alpinen PDX-F6
ja PDX-M12 ja silleen mut oletan et toi kokoonpano toimii.....
ja PDX-M12 ja silleen mut oletan et toi kokoonpano toimii.....
Etuoviin menee vakio 6,5" kun ostaa esim motonetistä soviterenkaat..
sit pitää päättää pitääkö toiminnassa diskantin ja etukojelaudan kajarit...