Onko kukaan ikinä irroittanut W123:sen keskitolpissa ja etupenkin jalkotilojen sivuissa olevia muoveja? Miten tapahtuu?
Olis tarkoitus laittaa uusi sähköinen keskuslukko ja ne muovit täytyy irroittaa, että saa johdot vedettyä oviin.
W123, tolppien ja "kick panelin" muovien irroitus.
Jotakin vastausta....
* Keskitolppa :
Ensin pitää irroittaa alaosassa oleva pieni peitelevy, joka on kiinni kahdella
ruuvilla. Sitten turvavyön yläpään kiinnitys. Siitä se sitten lähtee.
* Jalkatilan sivumuovit :
Tässä oli jotakin... muistettavaa. Taisi olla niin, että siinä oli klemmarit,
ja piti työntää irti ? Muistaako joku paremmin ? Yläreunassa taisi olla
vielä yksi ruuvi, joka ei heti näy ?
Ensin pitää irroittaa alaosassa oleva pieni peitelevy, joka on kiinni kahdella
ruuvilla. Sitten turvavyön yläpään kiinnitys. Siitä se sitten lähtee.
* Jalkatilan sivumuovit :
Tässä oli jotakin... muistettavaa. Taisi olla niin, että siinä oli klemmarit,
ja piti työntää irti ? Muistaako joku paremmin ? Yläreunassa taisi olla
vielä yksi ruuvi, joka ei heti näy ?

1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Ovitiivisteet
Niin ja jos en pahasti väärin muista niin W123 keskitolpan pahvin irroittamiseksi kannattaa löysätä ovitiivisteitä molemmin puolin. Sama juttu W124.
Henkka
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"