diiselin loppuminen
diiselin loppuminen
202 cdi loppuu polttoaine varoitus valon sytyttyä melkein heti viimeksi en päässy kun parikilometriä mittarin viisari näyttää että olis jäljellä ainetta ei siis makaa pohjassa sen verran kurkkasin alle on molemmilla sivuilla tankit mistä löytäis tankin anturin jos siinä vaikka vikaa
Re: diiselin loppuminen
Itsellä sama homma, muutaman kilometrin pääsee, kun valo syttyy. Testerillä katottiin, niin 6l näytti olevan tankissa, mutta ei lähtenyt käyntiin siltikään, 5l kaato lisää niin lähti melkein heti.
Eipä tuo ainakaan mua oo haitannu, käy tankilla ennenku valo syttyy niin ei tarvi tienvarressa nököttää
Eipä tuo ainakaan mua oo haitannu, käy tankilla ennenku valo syttyy niin ei tarvi tienvarressa nököttää

w202 220cdi elegance
ex w201 2.5dt
ex w201 2.6E
ex w201 2.5dt
ex w201 2.6E
minulla on sama juttu diesel loppuu monesti vaikka ajo tieto kone sanoo että olisi jäljellä kolme litraa alamäessä loppuu kanisterilla viisi litraa lisää taas voi ajaa asemalle mutta ilmaamaan joutuu kun on oo renkaat väljät vetää ilmaa niistä välistä
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Paljon helpommalla pääsee kun pitää tankin aina täynnä. Ei tule sitä kondenssikosteuttakaan.
Mopo Mobylette
Mopo Vasama sport
MB 250 D 1995
Chevrolet Lumina 1996
MB E 320 Cdi 2000.
Mopo Vasama sport
MB 250 D 1995
Chevrolet Lumina 1996
MB E 320 Cdi 2000.