w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

Hei!

Meni vetari 2 kierrosta rusetille ja napsahti poikki kuljettajan puolelta.

nyt on kumminkin ongelmana etten keksi miten kuvassa näkyvä sisempi laakeri lähtee irti.
Ulompi laakeri oli isolla ja todella jäykällä seikerillä kiinni muttei sisempi.

jos jollain löytyisi 300td:hen vm95 sopivaa vetaria niin saa tarjota!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12616
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja epk »

ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

epk kirjoitti:ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
omien päätelmien mukaan laakeri tulee perän puolelta ulos?! pitää koittaa vielä voimakonstein kotitallissa moukaroida jos se pihalle putkahtais ilman rässiä. kiitos epk!!!
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja napa »

Robin Packalen kirjoitti:
epk kirjoitti:ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
omien päätelmien mukaan laakeri tulee perän puolelta ulos?! pitää koittaa vielä voimakonstein kotitallissa moukaroida jos se pihalle putkahtais ilman rässiä. kiitos epk!!!
no ei, kyllä se tulee ulospäin, mutta koska sulla on vielä tuo ulkokoolinki paikallaan (ulkokehä) niin eihän se mahdu... se iso seekeri pitää siis tuota ulkokehää paikallaan, jonka olet jo poistanutkin... tuo vaatii varmaan vähän lämpöä ja hyvän ulosvetäjän...

edit: pitäis tänään suorittaa omaan farkkuun sama operaatio, eli laakerin vaihto... aikaa varasin heti 2 vrk hommaan, kun ei näistä ikinä tiedä kuinka vastustaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
sompio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1768
Liittynyt: Pe 13.10.2006 21:20
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja sompio »

Kyllä näin on näreet niin kuin napa mainitsi. Ensin pyörännapa pois ja sitten se iso seegerrengas siitä ulkokehältä pois ja sitten prässillä loput ulospäin puristaen. Jos saat rojut tulmaan sisäänpäin niin meneepä koko napa-asetlma uusiksi eli silloin asetelma on tullut rikotuksi väkivalloin.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

palataanpa vielä asiaan. hain tänään motonetistä laakerin ja kävin tässä tarkemmin katselemaan niin uusi laakeri on 1 iso mötikkä vaan ja entisiä on 2 kpl? voiko olla mahdollista ettei olekkaan käypänen?
Jos auttaa niin laakerin malli on JXC25469XC.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Kyllä se vanhakin on samanlainen kuin se uusi. On vaan hajonnut osiin kun on purkanut poispäin (eli sisäkoolit irti). Siellä on vielä navassa se iso ulkokooli, jonka voitkin siitä uudesta todeta.
Kuva

Itellä otin koko navan suosiolla irti ja prässillä painoin, silti oli ihan perkeleesti kiinni vaikka lämpöäkin tuli annettua. Paikallaan siis pitäisin hommaa melko mahdottomana, ellei ole jotain tehokasta ulosvedintä/prässiä mitä voi paikallaan käyttää.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

Sultzi kirjoitti:Kyllä se vanhakin on samanlainen kuin se uusi. On vaan hajonnut osiin kun on purkanut poispäin (eli sisäkoolit irti). Siellä on vielä navassa se iso ulkokooli, jonka voitkin siitä uudesta todeta.
[ http://sig1.euromotives.com/i/ebay/f/1236358643.jpg ]

Itellä otin koko navan suosiolla irti ja prässillä painoin, silti oli ihan perkeleesti kiinni vaikka lämpöäkin tuli annettua. Paikallaan siis pitäisin hommaa melko mahdottomana, ellei ole jotain tehokasta ulosvedintä/prässiä mitä voi paikallaan käyttää.
juu tajusinkin juuri ettei sielä vanhassakaan ole kuin yksi ulkokehä. taas olisi tarkemmalla tarkastelulla selvitty ilman tyhmien kyselyjä. kiitos sultzi!
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
felmit
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2447
Liittynyt: Ke 23.06.2004 07:40
Paikkakunta: Vantaa

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja felmit »

vanhaan laakeriin hitsaa palkon ympäri niin heltiää vähän helpommin
autodidakti
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

Bilteman "Front wheel driver puller" kitillä lähtee ja asentuu paikalleen todella helposti.

Irroitus onnistuu myös K-kaupan Pirkka pullerilla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

veskola kirjoitti:Bilteman "Front wheel driver puller" kitillä lähtee ja asentuu paikalleen todella helposti.

Irroitus onnistuu myös K-kaupan Pirkka pullerilla.
nyt on tarkotus viedä prässättäväksi napa mutta millä keinolla saa parhaiten käsijarrun vaijerin pois navasta? irroitin jo kardaanin alla olevasta jarrujen voiman jako yksiköstä vaijerin. mutta millä tavalla vaijerin kiinnike irtoaa mikä on pakoputken alla: Kuva

Edit: onko kellään kotikonsteja millä vetarin pultit perästä saa "kotikonstein" irti, ei kiinnosta lähtee ajamaan biltemaan tai motonettiin taas 100km lenkkiä 9mm lovi hylsy oli vähän liian pieni ja 10 liian iso. ei kehtais vasarallakaan hakkaa 9 hylsyllä pultteja sököks...
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ei sitä taida saada irti kuin hajottamalla ja väkivallalla. Ainakin itse pilkoin vaijerin kolmeen osaan rälläkällä ja lopulta porasin sen navassa olevan holkin murusiksi lattialle. Eli pirkkaolutta tuossakin tarvitaan.

eli laipan 6kolo tai torx (tai xzn) kantapultti on kulunut väljäksi. Ellet löydä siihen sopivaa tuumakokoa niin kyllä tuo alikokoinen hakkaamalla taitaa olla ainoita vaihtoehtoja XZN tai torx sarjasta voi koittaa löytää sopivan. Pulttipyssy on tuossa ihan ehdoton jos ne on tiukassa, käsin vääntämällä vain se pää murenee. Ellei muu auta niin hitsauskoneen edess on viimeiset pultit antautuneet mutta se on jo semmoistapuuhastelua. Voi ne varmaan vetää rälläkälläkiin kannat pois ja sitten toivoa, että jäljelle jäänyt kierreosuus irtoaa kun paine hellittää, näin ei vältämättä kuitenkaan käy.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17302
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Korjaamolla tunteroisen homma vaihtaa laakeri kun tuo auton ajamalla ...
wiimax.fi
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

dealer kirjoitti:Korjaamolla tunteroisen homma vaihtaa laakeri kun tuo auton ajamalla ...
mistähän semmonen korjaamo löytyy missä tunnissa vaihdetaan vetari ja pyöränlaakeri??

Kylläpäs on sitten tuo navan irroitus tehtykkin hankalaksi jos haluaa vielä vanhalla käsijarruvaijerilla sen kasata takaisinkin :evil:
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

Etkö saa sitä vaijeria sieltä toisesta päästä irti, tosin en saanut itsekkään mutta kyseessä oli Viton kori, joten sekään ei tullut yllätyksenä, ettei mikään onnistunut niin kuin muissa merkeissä. Lopulta vaihdoin kaikki 3 vaijeria upouusiin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

veskola kirjoitti:Etkö saa sitä vaijeria sieltä toisesta päästä irti, tosin en saanut itsekkään mutta kyseessä oli Viton kori, joten sekään ei tullut yllätyksenä, ettei mikään onnistunut niin kuin muissa merkeissä. Lopulta vaihdoin kaikki 3 vaijeria upouusiin.
ei onnistu niinkään. ainut mahdollisuus olis että vaijerin sais tuosta lähettämästäni kuvasta pois mutta se tuntuu olevan aika vaikea irroittaa ilman että hajoittais sitä. pitää vielä koittaa väännellä sitä kiskaraudalla jos sen sillai sais.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

Oliko se napaan uppova holkki näissä muovia vai metallia....tai no sama sen on kumpaa on niin on se aika jumissa aivan varmasti. En muuten edes muista miten itse sain sen w124:stä irti mutta irti se kyllä oli kun otin navan kainaloon ja matkustin prässille. Taisi siinä mukana olla pätkä vaijeria...

En kyllä enää tänäpäivänä alkaisi sitä napaa irrottamaan, on siinä niin monta tukivartta.

Kuvassa taitaa olla se linkku, jossa yhdistyvät eri puolten vaijerit yhteen, juuri siitä vaijeri irti, siitä se pitäisi lähteä. Vitossa sekin tosiaan oli mahdoton tehtävä :lol: mutta w124 on mahdollinen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17302
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Robin Packalen kirjoitti:mistähän semmonen korjaamo löytyy missä tunnissa vaihdetaan vetari ja pyöränlaakeri??
Täh ? Tuota luokkaa siinä menee aikaa vaikka minun työpaikalla, löytyy Ylivieskasta.
Joskus voi mennä farkussa vähän kauemminkin jos napa on kovinkin tiukassa mutta keskimäärin tunnin verran...
Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.

Vaijerin kuoren etupää on korissa kiinni yhdellä sokalla. Näkyy kuvassasi.
wiimax.fi
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

kyllä se varmaan tunnissa saa onnistumaan jos ei ole vastoinkäymisiä ja vehkeet asianmukaiset :thumbup: itsellä vehkeet vähän sinne sun tänne.

keksinkin miten tuon vaijerin sai tuolta eli taivutin noita auton pohjaan hitsattuja rautoja ja taltan kanssa mäiskin tuon holkin irti ja pistän nyt siitä kuvan jos jollain tulevaisuudessa on sama ongelma:
Kuva
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
sompio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1768
Liittynyt: Pe 13.10.2006 21:20
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja sompio »

Vasaralla ensin kunnon mojaus siihen vaijeria navassa pitävään pulttiin ja sitten avaimella auki. Käsijarruhilppeet kun purkaa navasta pois niin se linkku mahtuu tulemaan jarrukilven ja vetolaipan välistä pois jolloin siitä voi irroittaa sen vaijerinhahloa pitävän tapin ja vaijeri irtoaa napa-asetelmasta vetämällä. Näin minä tein kun vaihdoin koko napa-asetelmat molemmille puolen.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17302
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vaijerin kuoren pää tahtoo olla pahasti jumissa vaikka ruuvin saakin irti.
Usein kuori irtoaa vasta sillä että lyö sitä rummun puolelta, tosin olen ensin katkonut vaijerin pois haittaamasta :D
wiimax.fi
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja atlas »

Niinkuin Felmit jo aikaisemmin kertoi niin hitsaa ympäri palkon ulkokehän sisäpuolelle niin kutistuu ja lähtee helposti ja kun itse napakin on tän jälkeen kuuma niin uusi laakeri menee helposti paikalleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

atlas kirjoitti:Niinkuin Felmit jo aikaisemmin kertoi niin hitsaa ympäri palkon ulkokehän sisäpuolelle niin kutistuu ja lähtee helposti ja kun itse napakin on tän jälkeen kuuma niin uusi laakeri menee helposti paikalleen.
Ei välttämättä onnistu noinkaan. Kerran joutu yhestä farkusta leikkaamaan kaasulla sen laakerin palasiks että suostu irtoamaan :D
dealer kirjoitti:Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17302
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja dealer »

siekkinen kirjoitti:
dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.
Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...
wiimax.fi
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja laineracing »

ite en ymmärtänyt miksi laakeri pitää vaihtaa kun vetari meni poikki? :D

ei ooo eees paha homma paikallaan vaihtaa sitä laakeria,about tunti ku o Klannia tallissa :wink:
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

No vaihdoinhan minäkin takapyörän laakerit kun kannentiiviste hajosi. Se on näitä elämän mysteereitä :mrgreen:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

dealer kirjoitti:
siekkinen kirjoitti:
dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.
Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...
Paitsi jos ei ole työkaluja irrottaa paikallaan.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Robin Packalen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Robin Packalen »

Siekkinen kirjoitti:
dealer kirjoitti:
siekkinen kirjoitti:
dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.
Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...
Paitsi jos ei ole työkaluja irrottaa paikallaan.
näinpä näin. ja sit kun motonet kusee laakerin kanssa. olin prässäyttämässä paikallisessa liikkeessä entistä pois ja uutta tilalle ni heihei, uus on muuten mitoiltaan oikeanlainen mutta pitäs olla 43mm leveä ja tää mun saama laakeri olikin 48mm. tänään kävin motonetis vaihtamas sen. onneks ei yhtään tän enempiä ole vastoinkäymisiä :wink:
no mun tuurilla myöskään uus vetari ei ole oikeanlainen, ei ole tullu kaheltua ;D
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kl-varaosat ja sinne rekisterinumero tai vin koodi niin onnistuu kerralla :thumbup:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mesemies89
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
Paikkakunta: Turku

Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.

Viesti Kirjoittaja Mesemies89 »

veskola kirjoitti:Kl-varaosat ja sinne rekisterinumero tai vin koodi niin onnistuu kerralla :thumbup:
Silloinkin kun sedaniin on vaihdettu farkun koko taka-akseli ? :wink:
Vastaa Viestiin