w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Hei!
Meni vetari 2 kierrosta rusetille ja napsahti poikki kuljettajan puolelta.
nyt on kumminkin ongelmana etten keksi miten kuvassa näkyvä sisempi laakeri lähtee irti.
Ulompi laakeri oli isolla ja todella jäykällä seikerillä kiinni muttei sisempi.
jos jollain löytyisi 300td:hen vm95 sopivaa vetaria niin saa tarjota!
Meni vetari 2 kierrosta rusetille ja napsahti poikki kuljettajan puolelta.
nyt on kumminkin ongelmana etten keksi miten kuvassa näkyvä sisempi laakeri lähtee irti.
Ulompi laakeri oli isolla ja todella jäykällä seikerillä kiinni muttei sisempi.
jos jollain löytyisi 300td:hen vm95 sopivaa vetaria niin saa tarjota!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
omien päätelmien mukaan laakeri tulee perän puolelta ulos?! pitää koittaa vielä voimakonstein kotitallissa moukaroida jos se pihalle putkahtais ilman rässiä. kiitos epk!!!epk kirjoitti:ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
no ei, kyllä se tulee ulospäin, mutta koska sulla on vielä tuo ulkokoolinki paikallaan (ulkokehä) niin eihän se mahdu... se iso seekeri pitää siis tuota ulkokehää paikallaan, jonka olet jo poistanutkin... tuo vaatii varmaan vähän lämpöä ja hyvän ulosvetäjän...Robin Packalen kirjoitti:omien päätelmien mukaan laakeri tulee perän puolelta ulos?! pitää koittaa vielä voimakonstein kotitallissa moukaroida jos se pihalle putkahtais ilman rässiä. kiitos epk!!!epk kirjoitti:ota napa irti ja käy prässillä irroittamassa.
edit: pitäis tänään suorittaa omaan farkkuun sama operaatio, eli laakerin vaihto... aikaa varasin heti 2 vrk hommaan, kun ei näistä ikinä tiedä kuinka vastustaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Kyllä näin on näreet niin kuin napa mainitsi. Ensin pyörännapa pois ja sitten se iso seegerrengas siitä ulkokehältä pois ja sitten prässillä loput ulospäin puristaen. Jos saat rojut tulmaan sisäänpäin niin meneepä koko napa-asetlma uusiksi eli silloin asetelma on tullut rikotuksi väkivalloin.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
palataanpa vielä asiaan. hain tänään motonetistä laakerin ja kävin tässä tarkemmin katselemaan niin uusi laakeri on 1 iso mötikkä vaan ja entisiä on 2 kpl? voiko olla mahdollista ettei olekkaan käypänen?
Jos auttaa niin laakerin malli on JXC25469XC.
Jos auttaa niin laakerin malli on JXC25469XC.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Kyllä se vanhakin on samanlainen kuin se uusi. On vaan hajonnut osiin kun on purkanut poispäin (eli sisäkoolit irti). Siellä on vielä navassa se iso ulkokooli, jonka voitkin siitä uudesta todeta.
![Kuva](http://sig1.euromotives.com/i/ebay/f/1236358643.jpg)
Itellä otin koko navan suosiolla irti ja prässillä painoin, silti oli ihan perkeleesti kiinni vaikka lämpöäkin tuli annettua. Paikallaan siis pitäisin hommaa melko mahdottomana, ellei ole jotain tehokasta ulosvedintä/prässiä mitä voi paikallaan käyttää.
![Kuva](http://sig1.euromotives.com/i/ebay/f/1236358643.jpg)
Itellä otin koko navan suosiolla irti ja prässillä painoin, silti oli ihan perkeleesti kiinni vaikka lämpöäkin tuli annettua. Paikallaan siis pitäisin hommaa melko mahdottomana, ellei ole jotain tehokasta ulosvedintä/prässiä mitä voi paikallaan käyttää.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
juu tajusinkin juuri ettei sielä vanhassakaan ole kuin yksi ulkokehä. taas olisi tarkemmalla tarkastelulla selvitty ilman tyhmien kyselyjä. kiitos sultzi!Sultzi kirjoitti:Kyllä se vanhakin on samanlainen kuin se uusi. On vaan hajonnut osiin kun on purkanut poispäin (eli sisäkoolit irti). Siellä on vielä navassa se iso ulkokooli, jonka voitkin siitä uudesta todeta.
[ http://sig1.euromotives.com/i/ebay/f/1236358643.jpg ]
Itellä otin koko navan suosiolla irti ja prässillä painoin, silti oli ihan perkeleesti kiinni vaikka lämpöäkin tuli annettua. Paikallaan siis pitäisin hommaa melko mahdottomana, ellei ole jotain tehokasta ulosvedintä/prässiä mitä voi paikallaan käyttää.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
vanhaan laakeriin hitsaa palkon ympäri niin heltiää vähän helpommin
autodidakti
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Bilteman "Front wheel driver puller" kitillä lähtee ja asentuu paikalleen todella helposti.
Irroitus onnistuu myös K-kaupan Pirkka pullerilla.
Irroitus onnistuu myös K-kaupan Pirkka pullerilla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
nyt on tarkotus viedä prässättäväksi napa mutta millä keinolla saa parhaiten käsijarrun vaijerin pois navasta? irroitin jo kardaanin alla olevasta jarrujen voiman jako yksiköstä vaijerin. mutta millä tavalla vaijerin kiinnike irtoaa mikä on pakoputken alla:veskola kirjoitti:Bilteman "Front wheel driver puller" kitillä lähtee ja asentuu paikalleen todella helposti.
Irroitus onnistuu myös K-kaupan Pirkka pullerilla.
![Kuva](http://i7.aijaa.com/t/00025/10726688.t.jpg)
Edit: onko kellään kotikonsteja millä vetarin pultit perästä saa "kotikonstein" irti, ei kiinnosta lähtee ajamaan biltemaan tai motonettiin taas 100km lenkkiä 9mm lovi hylsy oli vähän liian pieni ja 10 liian iso. ei kehtais vasarallakaan hakkaa 9 hylsyllä pultteja sököks...
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Ei sitä taida saada irti kuin hajottamalla ja väkivallalla. Ainakin itse pilkoin vaijerin kolmeen osaan rälläkällä ja lopulta porasin sen navassa olevan holkin murusiksi lattialle. Eli pirkkaolutta tuossakin tarvitaan.
eli laipan 6kolo tai torx (tai xzn) kantapultti on kulunut väljäksi. Ellet löydä siihen sopivaa tuumakokoa niin kyllä tuo alikokoinen hakkaamalla taitaa olla ainoita vaihtoehtoja XZN tai torx sarjasta voi koittaa löytää sopivan. Pulttipyssy on tuossa ihan ehdoton jos ne on tiukassa, käsin vääntämällä vain se pää murenee. Ellei muu auta niin hitsauskoneen edess on viimeiset pultit antautuneet mutta se on jo semmoistapuuhastelua. Voi ne varmaan vetää rälläkälläkiin kannat pois ja sitten toivoa, että jäljelle jäänyt kierreosuus irtoaa kun paine hellittää, näin ei vältämättä kuitenkaan käy.
eli laipan 6kolo tai torx (tai xzn) kantapultti on kulunut väljäksi. Ellet löydä siihen sopivaa tuumakokoa niin kyllä tuo alikokoinen hakkaamalla taitaa olla ainoita vaihtoehtoja XZN tai torx sarjasta voi koittaa löytää sopivan. Pulttipyssy on tuossa ihan ehdoton jos ne on tiukassa, käsin vääntämällä vain se pää murenee. Ellei muu auta niin hitsauskoneen edess on viimeiset pultit antautuneet mutta se on jo semmoistapuuhastelua. Voi ne varmaan vetää rälläkälläkiin kannat pois ja sitten toivoa, että jäljelle jäänyt kierreosuus irtoaa kun paine hellittää, näin ei vältämättä kuitenkaan käy.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Korjaamolla tunteroisen homma vaihtaa laakeri kun tuo auton ajamalla ...
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
mistähän semmonen korjaamo löytyy missä tunnissa vaihdetaan vetari ja pyöränlaakeri??dealer kirjoitti:Korjaamolla tunteroisen homma vaihtaa laakeri kun tuo auton ajamalla ...
Kylläpäs on sitten tuo navan irroitus tehtykkin hankalaksi jos haluaa vielä vanhalla käsijarruvaijerilla sen kasata takaisinkin
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Etkö saa sitä vaijeria sieltä toisesta päästä irti, tosin en saanut itsekkään mutta kyseessä oli Viton kori, joten sekään ei tullut yllätyksenä, ettei mikään onnistunut niin kuin muissa merkeissä. Lopulta vaihdoin kaikki 3 vaijeria upouusiin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
ei onnistu niinkään. ainut mahdollisuus olis että vaijerin sais tuosta lähettämästäni kuvasta pois mutta se tuntuu olevan aika vaikea irroittaa ilman että hajoittais sitä. pitää vielä koittaa väännellä sitä kiskaraudalla jos sen sillai sais.veskola kirjoitti:Etkö saa sitä vaijeria sieltä toisesta päästä irti, tosin en saanut itsekkään mutta kyseessä oli Viton kori, joten sekään ei tullut yllätyksenä, ettei mikään onnistunut niin kuin muissa merkeissä. Lopulta vaihdoin kaikki 3 vaijeria upouusiin.
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Oliko se napaan uppova holkki näissä muovia vai metallia....tai no sama sen on kumpaa on niin on se aika jumissa aivan varmasti. En muuten edes muista miten itse sain sen w124:stä irti mutta irti se kyllä oli kun otin navan kainaloon ja matkustin prässille. Taisi siinä mukana olla pätkä vaijeria...
En kyllä enää tänäpäivänä alkaisi sitä napaa irrottamaan, on siinä niin monta tukivartta.
Kuvassa taitaa olla se linkku, jossa yhdistyvät eri puolten vaijerit yhteen, juuri siitä vaijeri irti, siitä se pitäisi lähteä. Vitossa sekin tosiaan oli mahdoton tehtävä
mutta w124 on mahdollinen.
En kyllä enää tänäpäivänä alkaisi sitä napaa irrottamaan, on siinä niin monta tukivartta.
Kuvassa taitaa olla se linkku, jossa yhdistyvät eri puolten vaijerit yhteen, juuri siitä vaijeri irti, siitä se pitäisi lähteä. Vitossa sekin tosiaan oli mahdoton tehtävä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Täh ? Tuota luokkaa siinä menee aikaa vaikka minun työpaikalla, löytyy Ylivieskasta.Robin Packalen kirjoitti:mistähän semmonen korjaamo löytyy missä tunnissa vaihdetaan vetari ja pyöränlaakeri??
Joskus voi mennä farkussa vähän kauemminkin jos napa on kovinkin tiukassa mutta keskimäärin tunnin verran...
Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
Vaijerin kuoren etupää on korissa kiinni yhdellä sokalla. Näkyy kuvassasi.
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
kyllä se varmaan tunnissa saa onnistumaan jos ei ole vastoinkäymisiä ja vehkeet asianmukaiset
itsellä vehkeet vähän sinne sun tänne.
keksinkin miten tuon vaijerin sai tuolta eli taivutin noita auton pohjaan hitsattuja rautoja ja taltan kanssa mäiskin tuon holkin irti ja pistän nyt siitä kuvan jos jollain tulevaisuudessa on sama ongelma:
![Kuva](http://i8.aijaa.com/t/00171/10727647.t.jpg)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
keksinkin miten tuon vaijerin sai tuolta eli taivutin noita auton pohjaan hitsattuja rautoja ja taltan kanssa mäiskin tuon holkin irti ja pistän nyt siitä kuvan jos jollain tulevaisuudessa on sama ongelma:
![Kuva](http://i8.aijaa.com/t/00171/10727647.t.jpg)
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Vasaralla ensin kunnon mojaus siihen vaijeria navassa pitävään pulttiin ja sitten avaimella auki. Käsijarruhilppeet kun purkaa navasta pois niin se linkku mahtuu tulemaan jarrukilven ja vetolaipan välistä pois jolloin siitä voi irroittaa sen vaijerinhahloa pitävän tapin ja vaijeri irtoaa napa-asetelmasta vetämällä. Näin minä tein kun vaihdoin koko napa-asetelmat molemmille puolen.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Vaijerin kuoren pää tahtoo olla pahasti jumissa vaikka ruuvin saakin irti.
Usein kuori irtoaa vasta sillä että lyö sitä rummun puolelta, tosin olen ensin katkonut vaijerin pois haittaamasta![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Usein kuori irtoaa vasta sillä että lyö sitä rummun puolelta, tosin olen ensin katkonut vaijerin pois haittaamasta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
wiimax.fi
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Niinkuin Felmit jo aikaisemmin kertoi niin hitsaa ympäri palkon ulkokehän sisäpuolelle niin kutistuu ja lähtee helposti ja kun itse napakin on tän jälkeen kuuma niin uusi laakeri menee helposti paikalleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Ei välttämättä onnistu noinkaan. Kerran joutu yhestä farkusta leikkaamaan kaasulla sen laakerin palasiks että suostu irtoamaanatlas kirjoitti:Niinkuin Felmit jo aikaisemmin kertoi niin hitsaa ympäri palkon ulkokehän sisäpuolelle niin kutistuu ja lähtee helposti ja kun itse napakin on tän jälkeen kuuma niin uusi laakeri menee helposti paikalleen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.dealer kirjoitti:Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...siekkinen kirjoitti:Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
wiimax.fi
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
ite en ymmärtänyt miksi laakeri pitää vaihtaa kun vetari meni poikki?
ei ooo eees paha homma paikallaan vaihtaa sitä laakeria,about tunti ku o Klannia tallissa![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ei ooo eees paha homma paikallaan vaihtaa sitä laakeria,about tunti ku o Klannia tallissa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
No vaihdoinhan minäkin takapyörän laakerit kun kannentiiviste hajosi. Se on näitä elämän mysteereitä ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Paitsi jos ei ole työkaluja irrottaa paikallaan.dealer kirjoitti:Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...siekkinen kirjoitti:Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke 30.05.2012 15:28
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
näinpä näin. ja sit kun motonet kusee laakerin kanssa. olin prässäyttämässä paikallisessa liikkeessä entistä pois ja uutta tilalle ni heihei, uus on muuten mitoiltaan oikeanlainen mutta pitäs olla 43mm leveä ja tää mun saama laakeri olikin 48mm. tänään kävin motonetis vaihtamas sen. onneks ei yhtään tän enempiä ole vastoinkäymisiäSiekkinen kirjoitti:Paitsi jos ei ole työkaluja irrottaa paikallaan.dealer kirjoitti:Ei, mutta olka-akseliahan ei tarvitse irrottaa laakerin vaihdon vuoksi...siekkinen kirjoitti:Eihän sitä kokonaan tarvii irrottaa jos olka-akselin haluaa pöydälle. Ulkopäästä vaan.dealer kirjoitti: Vetarinhan joutuu joka tapauksessa irrottamaan kun vaihtaa laakerin eli sen vaihtamiseen ei mene yhtään lisäaikaa.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
no mun tuurilla myöskään uus vetari ei ole oikeanlainen, ei ole tullu kaheltua ;D
Käyttöauto: 94vm S124 tdt om603
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Työjuhta: 06vm 4x4 sprinter (lyhyt)
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Kl-varaosat ja sinne rekisterinumero tai vin koodi niin onnistuu kerralla ![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Mersumies
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
- Paikkakunta: Turku
Re: w124 vetoakselin sisemmän laakerin irroitus.
Silloinkin kun sedaniin on vaihdettu farkun koko taka-akseli ?veskola kirjoitti:Kl-varaosat ja sinne rekisterinumero tai vin koodi niin onnistuu kerralla
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)