Pari mallauskuvaa 16" puuratin sopivuudesta Coupeen. Pussihousupuristit voivat kauhistua, mutta huomioikaa, että metalliharmaassa autossa on myös S:n 15" peltivanteet. Harmaaksi pulverimaalattuna ja (toistaiseksi) ilman pöläreitä. Eli, alkuperäistä ei haeta vaan hyvää fiilistä http://s1204.photobucket.com/albums/bb4 ... allaus.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jes, ymmärrän pointin. Kuvasta ei välttämättä huomaa puuosien välissä olevaa, mielestäni tosi tyylikästä alumiini"kiskoa", eli ratin runkoa. Niitit ei silleen pomppaa silmille kun katsoo kokonaisuutta. Nardissa ei ollut samaa fiilistä. Mutta, ei myöskään tuota 16" kokoa ja samaa ohjausetäisyyttä originaaliratin kanssa. Nardi on myös pyöreämpi kehän profiililissa ja enemmän "ralliratti".
Hyvällehän tuo näyttää ja Moto-Litahan on arvostettu klassikkomerkki. Siitä vaan, sinähän sitä hiplaat ja katselet, muut saavat olla haluamaansa mieltä. Itselläni on W124ssä Momon pähkinäpuuratti ja se tuottaa mielihyvää joka kerta siihen koskiessani. Olkoon jonkun mielestä epäsopiva ja peittäköön hieman mittareita.
Wade
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)