Madalletuissa peleissä on ongelmana saada takapyörän camber oikeaan kulmaan?
Eikö tuolla sen pysyty helposti tekemään? Avartaa pultin aukkoa, pultin ja mutterin alle tukeva prikka, joka hepataan kiinni pyörän säädön jälkeen alatukivarteen?
Onko tuo systeemi jokin varatoimi, että sivuluisun tökätessä se antaa ensiksi tuosta periksi?
Tuossa on se ongelma, että camberin sillä saa kohdilleen mutta muut säädöt menee pieleen. Sain vihdoinkin monen mutkan kautta K-macin epäkeskopuslat. Camberpuslat tulee kuvan numero 20 http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form" onclick="window.open(this.href);return false; tilalle johon alatukivarsi kiinnittyy ja onko se nyt auraus vai kulkusuunnan säätö tulee kuvan numero 600 http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form" onclick="window.open(this.href);return false; ulompaan päähän jolla saa säädettyä aurauksen tai kulkusuunnan. Tuossa vielä kuva epäkeskoista sarja 502526 J / 502526-1 J http://www.k-mac.com/pages/newprods/mer ... des_04.htm" onclick="window.open(this.href);return false; muoks. jaa ei nuo ryssäsivun linkit toimi mutta ensimmäisen kuvan numero on A2203521365 löytyy taka-akselista. toisen kuvan numero on A2303500329 ja löytyy taka-akselin iskunvaimennuksesta .
Juuri saman se tekee. Mulla ainakin madalluksen jälkeen camberit on niin paljon miinuksella ettei pikku säädöt riitä. uudet takarenkaat ostin jo nyt viime kesän ajettujen tilalle kun oikeasta takarenkaasta näkyi teräkset sisäreunasta. tosin kumit on 275/30/19. kapeammilla voi riittää säätö tuossa sun ratkaisussa.
Kaks 8h päivää liikkeessä jumpattu osia paikoilleen ja perkele eikö mennyt yhdet prikat alatukivarren väärälle puolelle. Helevetin huonot asennusohjeet, ei mitään muuta kuvaa kuin minne osat menevät, ei räjäytyskuvia. pultin ja mutterin hammastetuissa prikoissa on tukivarren ulkoreunaan syvennykseen sopivat ulokkeet no mehän aateltiin että sille puolenhan ne tulee mutta ei sisäpuolellehan ne meneekin. Aloitusviestin kuvan alatukivarsi on ilmeisesti rautajousisesta mulla airmaticissa se on erilainen. No takacamberit saa heittämällä vihreälle ja auraukseenkin on naurettavan paljon säätömahdollisuuksia. Takakelkan pusla on älyttömän tiukassa. Jonkun sortin hydrauliprässi ehkä ois ne irrottanut. Tuosta piti ensin porata kumi siitä puslasta ympäriinsä rikki ja talttavasaralla nakuttaa keskiosa irti ja sitten nakuttaa ulkokehä irti. Säätöpuslat menee painamalla paikoilleen. Etupäähän laitettiin camber säätöpultit jotka ainakin alustavassa mittauksessa sai etucamberit vihreälle. saa nähdä miten paljon se vaikuttaa eturenkaitten kulumiseen oikealla eturengas sisäsyrjältä sileä vasemmalla vähemmän kulunut. takarenkaathan kuluu kesässä, vasen oli pari milliä sisälaidalta enemmän kulunut kuin keskeltä oikea rengas kului niin paljon, että teräskudos tuli läpi sisäsyrjästä, kuukausi sitten piti hakea uudet takarenkaat kun osia sai odottaa. Autoahan on madallettu rajusti Elegancesta niin että renkaat on lokareitten sisällä. Tuo takapuslan säätö vaikuttaa myös perän korkeuteen joten pitää hieroa sitä ylöspäin kun osat on oikeassa järjestyksessä paikoillaan ja säädetty.
jartuo kirjoitti:Madalletuissa peleissä on ongelmana saada takapyörän camber oikeaan kulmaan?
Eikö tuolla sen pysyty helposti tekemään? Avartaa pultin aukkoa, pultin ja mutterin alle tukeva prikka, joka hepataan kiinni pyörän säädön jälkeen alatukivarteen?
Onko tuo systeemi jokin varatoimi, että sivuluisun tökätessä se antaa ensiksi tuosta periksi?