Kaipa noita välittäjiäkin on, vaan itse toin SL500:n ilman välittäjää.
En voi enää suositella tätä JPCTADEA, kun kesti pari kuukautta saada ylimääräiset rahat pois (toivottavasti ovat jo tilillä).
Lisäksi oma järkevä meklari vaihtoi työpaikkaa ja tilalle annettiin joku ihan tunari.
Tämä Sento oli se järkevä kaveri, osaa englantiakin: http://www.trendy168.com/salesmember.php?lng=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Sähköposti on sukunimi at yrityksen webbiosoite ilman www:a.
Nuo "osta heti" -hinnat ovat korkeita. Kannattaa rekisteröityä jollekin meklarille ja
seurata huutokauppoja hetken aikaa. Sitten kun käypä hintataso on selvillä, niin
voi maksaa takuumaksun ja alkaa huutamaan haluamaansa automallia.
Itse odotan, että euro vahvistuisi jeniä vastaan. Nyt on vaikea tehdä hyviä kauppoja.
500E/E500 on kallis Japanissakin, jos kyse on W124:sta. Kolaroidun ja hyvin korjatun
saa huomattavasti halvemmalla kuin kolaroimattoman, jos se kelpaa.
Kahtelin noita SL malleja, Tykkään 90-luvun malleista, joita näyttäis saavan 5000 te paikkeilla, siihen paritonnia rahtiin ja vähän veroon. http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... /11017937/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai onko tuo aloitushinta tai muuta outoa?
Maksoin 4500 euroa hyvästä 1998-mallin SL500:sta, joten ainakin tuo hintapyyntö on ihan käypä hinta noin vanhasta autosta.
Kannattaa pyytää tarkat tiedot kunnosta ja vioista.
Verojen lisäksi joutuu maksamaan tullia 10% ja siitä alvin.
Esim. auto+rahti+vakuutus+meklarin kulut yms = 5000 e
Tähän CIF-hintaan 10% tullia = 5500
Tähän hintaan 23% alvia = 6800
Huolinta ja katsastus, tarvittaessa vastaavuustodistus 300-900
Autovero 5000-6000? 1995-mallista
Yhteensä 13 tonnia + mahdolliset korjaukset ehkä 3-4 tonnia.
Ainakin umpiot luultavasti menevät vaihtoon (500-1000)
-aurinkolasilokero keskikonsoliin 500, se on yleensä tuhottu
-johtosarja moottoriin 1500, tämän ikäisessä 1993-1995 on pakko ainakin varautua
-mahdollisesti muutakin pitää korjata, ainakin täysi huolto pitää tehdä, koska huoltokirjaa ei yleensä ole
Noinhan se menee, 5te auto onkin helposti 15te auto ja huonolla tuurilla isompaakin remonttia voi olla.
Johtosarjojen remonteista olen lukenut, se mahtaa olla heikko kohta SL:ssä vaiko kaikilla 90-lukusilla?
Eiköhän tuo yks mese pärjää ilman kaveriakin. Rauhottui jo tuo harrasteajatus
Suosittelen kyllä Japani-autoja, itsellä ollut kaksi W140 täysmoottoria ja molemmat lähes täydellisiä, korkeintaan kosmeettista haittaa kuljetuksesta etc.
Harrasteajoneuvoja etsiessä tästä onkin muodostunut itselle ja tuttaville se ainoa oikea vaihtoehto, sieltä varmasti seuraavakin harraste jälleen tuotetaan.
Aina välillä on mielessä, että toisi kontillisen vanhoja 1975-1992 Mersuja Suomeen.
Saisi ruosteettomia, vähän ajettuja klassikoita niitä tarvitseville. Kunpa saisi eri
korimallien Coupet tai muuta erikoista, olisi komea kokoelma. Kontissa autot olisivat
suojassa, ei tulisi naarmuja tai suolaa eikä katoaisi osia.
Raha ja aika ei riitä itsellä tuommoisten kunnosteluun ja pitoon, mutta aina voi haaveilla.
Pitää ainakin odottaa valuuttakurssien kohentumista, ennen kuin tuo taas mitään.