Moi. Täällä kun nyt on tämä luistonesto keskustelu menossa niin mulla olisi siihen littyvä ongelma. auto on W124- koppainen 230e bensa, manuaali ja vm.90.
Viikko sitten ASD- valo alkoi yllättäen palaa ja se keltainen liukkaudesta kertova kolmio ei enää syty misään tilanteessa. siinä siis häiriötila. Vaihdoin perämötikkään
toisen luistonestoanturin ja otin akun kengät irti 12h että ajotietokone nollautuu. kumpikaan ei auttanut vaan valo palaa edelleen eikä luistonesto siis toimi. Osaatteko kertoa että mistä vikaa
voisi yrittää etsiä seuraavaksi? Katsastusmies sanoi että sen pitää nykysääntöjen mukaan toimia jos autossa sellainen on vaikka se nyt onkin lähinnä mukavuuslisä.
ABS- valo syttyy silloin tällöin mutta kun auton sammuttaa hetkeksi ja käynnistää uudelleen niin abs- vika kyllä häviää mutta ADS- valo ei sammu eikä ala toimia. nyt neuvoa tarvitaan!
230e bensa,manuaali vm.90. Luistonesto-ongelma
Re: 230e bensa,manuaali vm.90. Luistonesto-ongelma
Moro katsoppa tuolta diaknostiikka ohjeet:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... gnostiikka" onclick="window.open(this.href);return false;
Yleisin vika on jarruvalokatkaisija, se on kaksiosainen: jarruvalot voivat toimia normaalisti, mutta ASD saa väärää infoa.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... gnostiikka" onclick="window.open(this.href);return false;
Yleisin vika on jarruvalokatkaisija, se on kaksiosainen: jarruvalot voivat toimia normaalisti, mutta ASD saa väärää infoa.
Tarkoitat varmaankin sitä katkaisijaa joka on jarrupolkimen varressa? Ostin sen varmuuden vuoksi Merteil nimisestä liikkeestä hiljattain kun halpa oli. Voiko sen vaihtaa itse
vai täytyykö vaivata jotain autokorjaamoa sen takia? Jos sen voi vaihtaa itse jossain TI- hallissa niin onko antaa jotain vinkkejä homman helpottamiseksi?
vai täytyykö vaivata jotain autokorjaamoa sen takia? Jos sen voi vaihtaa itse jossain TI- hallissa niin onko antaa jotain vinkkejä homman helpottamiseksi?
Tuolla oli aika selkeä vaihto-ohje tuolla linkin takana. Onnistuu helposti itse tehden, korkeintaan jotain suojaa polvien alle ettei housut kastu kun kyykkii parkkipaikalla 

Katsoin noita ohjeita ja siellähän kerrotaan aika hyvin miten katkaisija vaihdetaan. Tosin mun katkaisijassa ei ole mitään valkoista tappia vaan se on koko musta.
Tämän näköinen
Tämän näköinen
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.