
Nyt kilvan veikkaamaan mikä mättää, paras vaihtoehto palkitaan ryhtymällä asianmukaisiin korjaustoimenpiteisiin. Oma arvaus on, että tarvitsee käydä hakemassa tiivisteet molempiin sylintereihin. Kytkinnesteet vaihdoin pari kuukautta sitten.
t:T
Ei noitten kytkimien sielunelämästä osaa sanoo - tuo kuulostas miun tapauksessa kaikkein todennäköisimmältä, kun kaikki muukin on yleensä mennyt vaikeimman kautta ni eiköhän tuokin liene... Käyn hakee juhannuksen jälkeen uuden kytkimen varoiks jo valmiiks.puikkis kirjoitti:Mulla teki 123 300d pari vuotta sitten samaa. Ensin lakkas irrottamasta kerralla ja sylkäs nesteet ulos työsylinteristä. Vaihdoin sen ja kaikki toimi kaks päivää ok, niin taas lakkas irrottamasta. Ja ei sit irrottanu enää ollenkaan. Tietty olin jumalan selän takana ja 500 km tietä edessä seuraavana päivänä ilman kytkintä. Matka meni ok ja sit purkamaan. Kytkin levy oli ihan kappaleina. Noin 1/3 levystä oli jäljellä muuten oli räjähtäny ja osat lennelly pitkin koppaa. Levyn pinnasta irronneita palasia ilmeisesti kiilautui kaksinkerroin levyn ja asetelman väliin... ?