Nonniin.. nyt pitäis löytyä hyvä ja huokeahko maalari väryselle.
Eli duunina on lokarien vaihto, puskurin vaihto ja sen jälkeen koko auto siistitään ja maalataan. Eli tarvinnee ehkä vähän korjailla pieniä ruostetäpliä huolellisesti jne.
Osat, maalit yms. voin toimittaa itse auton mukana paikalle, mutta mikäli sinun kautta saa maalit yms. halvalla niin voin sieltäkin ottaa.
Hintatarjouksiahan ko. duunista voipi annella
Auto siis W210 -01 farmari.
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
TLP kirjoitti:Nonniin.. nyt pitäis löytyä hyvä ja huokeahko maalari väryselle.
Eli duunina on lokarien vaihto, puskurin vaihto ja sen jälkeen koko auto siistitään ja maalataan. Eli tarvinnee ehkä vähän korjailla pieniä ruostetäpliä huolellisesti jne.
Osat, maalit yms. voin toimittaa itse auton mukana paikalle, mutta mikäli sinun kautta saa maalit yms. halvalla niin voin sieltäkin ottaa.
Hintatarjouksiahan ko. duunista voipi annella
Auto siis W210 -01 farmari.
Voi Voi
noiita maalareita on vaikka kuinka paljon mutta millä paikka kunnalla olet niin maalarin pitäisi ensin nähdä auto ennen kuin osaa sanoa mitään kuinka paljon kustantaa kunnon työ
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
TLP kirjoitti:Nonniin.. nyt pitäis löytyä hyvä ja huokeahko maalari väryselle.
Eli duunina on lokarien vaihto, puskurin vaihto ja sen jälkeen koko auto siistitään ja maalataan. Eli tarvinnee ehkä vähän korjailla pieniä ruostetäpliä huolellisesti jne.
Osat, maalit yms. voin toimittaa itse auton mukana paikalle, mutta mikäli sinun kautta saa maalit yms. halvalla niin voin sieltäkin ottaa.
Hintatarjouksiahan ko. duunista voipi annella
Auto siis W210 -01 farmari.
Voi Voi
noiita maalareita on vaikka kuinka paljon mutta millä paikka kunnalla olet niin maalarin pitäisi ensin nähdä auto ennen kuin osaa sanoa mitään kuinka paljon kustantaa kunnon työ
Jämsä on paikkakunta... ja kulkeehan tuo ympäri suomea tässä kevään aikana.
Ajankohta tulis olemaan 13-27.6 milloin tuo duuni pitäis tehdä. Oon silloin ulkomailla, eikä autolle ole käyttöä.
Siksi se voidaan ajella oikeastaan mihin tahansa eteläsuomeen, mistä pääsee helposti Hki-Vantaan lentokentälle
Niin ja kaippa tuosta loppukorista vikoinen vois vaikkapa valokuvia räpsiä, että on nähtävillä ne viat.
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
Nyt on wäyrysestä näpsitty pari kuvaakin, niin näkee mitä pohjatöitä siihen tarvii tehdä.
Lokasuojat/puskuri tosiaan menee vaihtoon, ennen maalausta.
Kuvat: http://www.tlp.fi/mb10032012/" onclick="window.open(this.href);return false;
APL kirjoitti:Moi, tässä lähellä airporttia olisi kyllä vähintäänkin yksi varsin hyvän hinta-laatusuhteen maalaamo.
Siitä on jo aikaa, mutta,
kaksi kertaan olen Ristikivessä käyttänyt autoani. Molemmilla kerroilla sovin hinnan suoraan omistajan kanssa tasan neljärahaa osat itse irroitettuina. Irti otin keula- ja takaluukun merkin ja edestä munuaiset (e39 maskit). He tekivät siitä eteenpäin (Oxford Grüen Metallic II) takaposkesta vieläpä onnistuivat häivyttämällä tekee fenderit... olin ihmeissäni ja palasin seuraavankin kerran. Haastava maali kuitenkin tuokin. Nykyisessä on metallimusta ja vien kyllä tämänkin mursun heille, kun tarpeeksi on lommoo/naarmua takana vetokoukun ympärillä. Stadin katuvarsipysäköinti tuottaa yleensä aina jotain harmia, pitäisi siirtyä liityntäpysäköintiin ja ajaa keskustaan "lättähatulla".
Edit, katsoin kuvasi. Sulla on ovien helmoissa hiomista ja myrkyttämistä. Onkohan kittisaumat turvonneet? Myös lisäjajjuvalon otsa on nyherrettävä, aikaa menee kyllä enemmän sinun autoosi, kuin omaani meni. Itselläni ei bemu ollut juurikaan ruosteessa, maalari oikoi lähinnä lommot ja siloitti naarmuiset puskurit. Nokkapellissäni oli KatuMaasturin koukulla töötätty painauma, jonka he toisella kerralla oikoivat.
Ruostepohjien tekeminen on ymmärtääkseni työlästä ja siksi monet veloittavat työstä juuri sen muutaman sata yli kipurajan. Pirullisia nuo ruostekupat. Laita yv:tä, jos haluat käväistä jututtamassa maalarimestaria ennen päätöstäsi.
Minusta kaikki maalaamot fiksaamoja lukuunottamatta on hyviä koska työstä on annettava takuu ja ruoste ei saa tulla läpi mistään kohdin.
muutenkin jos taulukoita joista he maalaus hinnat katsovat ei osien vain pinta-alan mukaan niin ne on samoja.No osa ei tietenkään tee että omistaja tekee jotain ja he loput koska takuun kanssa on sitten taisteleminen eli he tekevät alusta asti.
Halpaa ja hyvää taas on kuultava puska radion puolelta ja nämä taas on tupattu töillä tai tekevät vähän.
sitten autokorjaamo toiminnan ohella joku pikimusta paja taas ei ole hyvä koska on kiire.
Eli pelkästään autoja kolari ja maalaus toiminta paja on paras.tai teet itse pohjat ja maalari maalaa pimeästi ja ei takuuta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Minusta kaikki maalaamot fiksaamoja lukuunottamatta on hyviä koska työstä on annettava takuu ja ruoste ei saa tulla läpi mistään kohdin.
muutenkin jos taulukoita joista he maalaus hinnat katsovat ei osien vain pinta-alan mukaan niin ne on samoja.No osa ei tietenkään tee että omistaja tekee jotain ja he loput koska takuun kanssa on sitten taisteleminen eli he tekevät alusta asti.
Halpaa ja hyvää taas on kuultava puska radion puolelta ja nämä taas on tupattu töillä tai tekevät vähän.
sitten autokorjaamo toiminnan ohella joku pikimusta paja taas ei ole hyvä koska on kiire.
Eli pelkästään autoja kolari ja maalaus toiminta paja on paras.tai teet itse pohjat ja maalari maalaa pimeästi ja ei takuuta.
hinnat ei todellakaan ole samoja itse kyselin tarjouksia sieltä täältä niin hinnoissa oli todella huomattavia eroja...
atlas kirjoitti:Minusta kaikki maalaamot fiksaamoja lukuunottamatta on hyviä koska työstä on annettava takuu ja ruoste ei saa tulla läpi mistään kohdin.
Minun kokemuksieni mukaan tuo takuuaika automaalaamojen työlle on yksi vuosi ja jopa täysin ryssityt pohjat alkavat oirehtia vasta tuon vuoden ajan jälkeen.
Valveutunut kuluttaja tietysti vaatii korjausta takuuajan jälkeenkin ilmenevään virheeseen ja asiallinen maalari korjaa töpeksimänsä työt ilman nokan koputuksia.
Hyvä maalari toisaalta ei tee sitä virhettä alun alkaenkaan ja sitä tässä threadissa minusta haettiin.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Päädyin ratkaisuun, jossa lähdenkin lentokoneeseen Tallinnasta ja palaan Tallinnaan.
Osat (puskuri ja etulokarit) vaihdetaan ko. liikkeessä ja osien vaihto/ruostesuojaukset/pohjartyöt/maalaus tulee pakettina.
Hintaa puolitoista rahaa.... +osien hinta.
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149