123/124 kytkinasiaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vesa T
Mersumies
Mersumies

123/124 kytkinasiaa

Viesti Kirjoittaja Vesa T »

tuli tuossa hovikorjaajan kanssa puhetta mersun kytkinpaketeista ja kun sanoin että kytkin remppa ei tainnut itseltäni onnistua, kun ravistaa välillä (pitkän ajon jälkeen esim. peruuttaessa). Ja kun selvisi että Lukin paketin olin asentanut, niin kertoi, että oli itse joutunut kyseistä sarjaa vaihtaamaan Sacshiin takuutyönä, kun Lukissa on ollut ongelmia.

No takuu lienee vain 1/2 tai 1 vuosi tarvike sarjalla ja jo ohitettu, mutta aion silti mennä kitiseen jopa maahantuojalle asti jos sattuis tuottamaan tulosta.

On kuulemma 123:n Luk sarjoja vaihdettu toiseen merkkiin vieläkin enempi.

Kyllä se ketuttaa kun tekee helvetinmoisen työn ja vaihtaa 200 €:n paketin ja kuulee että voi olla jopa perseestä. Kyllä A-tarvike ja maahantuoja kuulee kunniansa. Lukkia on kehuttu kyllä paljon jopa mainittu olevan ensiasennusosa :(

Hovikorjaaja oli saanut takuuseen uuden osan ja jopa työn hinnan kun. Mutta millä sen oikein todistat että vikaa on? Kävin paketin myyjän luona ja sanoi että tuo tänne niin lähetetään maahantuojalle. Voi perkele mikä ehdotus, pitäiskö se vanha viallinen alkuperäinen laittaa takaisin siksi kunnes selviää oliko tarvikeosa virheetön. :x
S212 E 250 CGI Avantgarde -10
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco

Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mulla kun hajos kytkinlevy totyaalisesti ja vaihdoin koko paketin, niin uusi kytkin ravistaa niin per******ti. Vanha ei ravistanut ollenkaan. Vaan kun en muista enää, että mikä oli merkki.
Vastaa Viestiin