Eli tarvis tuohon saksantuonti ihmeeseen asentaa lohkolämmitin, kun sellaista ei ole tuossa. Mutta minnekäs reikään lohkolämmittimen oikein saa kiinni?
Motori siis 2,8l jonokutonen(ei siis rivikutonen, vaan jonokutonen

Näinhän se menee.No, niin nyt tiedetään, että letkulämmitin on sananmukaisesti letkulämmitin. Eli neste ei kierrekään koneeseen tässä moottorissa, kun laittaa alavesiletkuun lämmittimen, vaan jää "jumiin" ilmeisesti termostaatin alle, joten letku vain lämpenee, ei moottori, voi ristus, prkle...
Eipä tuntunut lämpenevän 2,5 tunnin lämmityksellä yhtään, eikä letkuissa kuitenkaan ollut ilmalukkoa...atlas kirjoitti:Jospa se kuuma on vähän aikaa paikallaan enenkuin alkaa hitaasti kiihtyen lähteä liikkeelle ja toimia niinkuin pitää.
Hei myy kamppeet tään sivun v-6 kaverille. zonele
Katoppas sieltä esim. Defalta oikea lämmitin tähän merssuun... Itsekin kahlasin Calixin ja Defan sivut läpi etsien oikeaa lohkista tähän, mutta kun vuosimallit meni -95 ja 97-, eli tuo 96 on poissa välistä.woke kirjoitti:Noh... Ainakin yritettiin auttaa että olisit saanut heti hommattua oikeanlaisen vastuksen...
Pitää senverran vielä puolustautua, että merssu on ollut omistuksessa n.2 kuukautta, moottorin mallinro:sta ei mitään tietoa, calixin linkin katsoin, mutta tuolle autolle en löytänyt suoraan oikeaa moottori/korimallia/vuosimallia ja kun en tosiaan tiedä mikä moottori on ollut missäkin korimallissa käytössä siksipä sitten en uskonut tuota. Kahdessa varaosaliikkeessä kävin kysymässä tuota lämmitintä ja vastaus oli aina letkulämmitin, Käyttöautolla ensimmäisen vastaus tosiaan lämmitin asiaan oli sitten letkulämmitin...woke kirjoitti:Niin minäki etsin calixin sivuilta ja löysin sen oikeanlaisen vastuksen kyseiseen moottoriin(m104, samaa moottoria myös w124:ssa) ja laitoin sen linkinki missä oli asennusohjeetkin. Sitähän sää kysyit