Elikkäs olisi tiedossa makosat vanteet väykkyyn, mutta askarruttaa että sopivatko, vanteiden speksit:
17x8.75 ET53
17x9.5 ET41
Todennäköisesti laitettava spaceria väliin (?) sillä ainakin edessä luulisi ottavan jousiin kiinni.
Apuanne siis kaivattaisiin arvon vannespesialistit
Melko hankalat on jos auto todella matala. Eteen täytyy laittaa noin 25mm limppu väliin niin mahtunee just ja just. 30mm spacerit ko laittaa eteen niin ei osu mut sitten vanne voi tulla vähän kaaresta ulos mikä taas on minusta vaan hyvä asia, kapee kumi sitten. Itsellä on edessä 17x8.5 eli vähän kapeempi ko sulla ja et 35 ja hyvin kieppuu, mutta yhtään isommalla et:llä ei mene. Kesäksi tulee 20mm lätty väliin ja 205/50/17 kumi. Takana on sama kuin sinulla, mutta et on 30 ja siellä tuuman lätty välissä (25,4mm) ja tuolla tulee vanne melkein täydellisesti kaarelle. Kumina 225/45/17.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false; Tuolta kattelin ja w210:ssä ei kuulemma tuo backspace luku saa olla kauheesti yli 150, mutta itselläkin on 156mm se luku eli sellanen mahtuu vielä ainakin.
simoks kirjoitti:Mulla on väykyssä edessä 9,5" leviä ja Et26 Ilman mitään limppuja.
Edit: eli backspace lukema olisi 160mm mulla siis?
Juu mullakin on tuo 156mm, en usko että sinne sullakaan sitten ihan kauheesti jää väliä, itsellä ainakin on melkeen kiinni.
Pieni lisäys vielä. Tuohan ei anna sellasta mahdollisuutta kuin 8.75 tuumaa, mutta jos kattoo 9 tuuman mukaan niin tuolla et:llä sinun backspace luku on 181mm eli kyllä se vaatii sen 20mm spacerin. Rippuu tietysti mikä hakee, oikee germanlookki ni rohkeesti vaan paksumaa lättyy sinne.
kari v kirjoitti:W 210:n käypänen ET on 30 - 37, ei alle eikä yli... Sitä paitsi, kaikki lisä levitin levyt ei mee katsastuksesta läpi, eli laittomat...
Niinhän se juu on, mutta jos edessä todella leveä vanne niin ei mene noilla et luvuilla. Ja riippuu toki vanteista onko lailliset, käsittääkseni esim rh:n vanteet rh:n adaptereil on lailliset.
Itsekkin olen kuullut että nuo Rh:n ja parin muun valmistajan palat olisi lailliset. Nämä kiikarissa olevat vanteet olisi juuri RH merkkiä. Ilmeisesti vanteet on vähän siinä ja siinä että pyöriikö, ainakaan ilman spaceria ei pyöri se on varma, saas nähdä kuinka käy