Enpä saanut enää huollosta ketään kiinni eli viitsisikö joku ystävällisesti suomentaa hölmölle
w 203 vuotaa perästä öljyä
w 203 vuotaa perästä öljyä
Kävin vaihdattamassa jouset 270 cdi farkkuun ja pois hakiessa huomasin ilmeisesti korjaajan jättämän lapun repsikan penkille jossa luki, että huomattu vähäinen vuoto perässä, korjautuu tod näk vaihtamalla vetarit.
Enpä saanut enää huollosta ketään kiinni eli viitsisikö joku ystävällisesti suomentaa hölmölle
Re: w 203 vuotaa perästä öljyä
Perämurikan huohotin tukossa.
Ja tämän seurauksena huohotin pitää puhdistaa josta ammattilainen veloittaa???Mika.T kirjoitti:Perämurikan huohotin tukossa.
Itse osaan juuri ja juuri ajaa ja tankata
No ei se vaikeaa ole, edellisessä korimallissa eli 202:sessa piti kiintoavainta vähän taivuttaa että se sopi sinne, sielä takakannen yläosassa on sellanen tötterö joka ruuvataan pois ja putsataan. Vetareita ei tarvi vaihtaa eikä välttämättä niitä tiivisteitäkään jos se huohotin on tukossa.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Kiitos nopeista vastauksista. Vielä kun joku olisi niin ystävällinen, että etsisi jostain räjäytyskuvan mistä huohottimen löydän niin yritän sitä ihmetellä.
Jos vetarit ja tiivisteet menisivät vaihtoon millaisista summista puhuttaisi?
Pitääkö tästä pankkiin lähteä vai riittääkö visa?
Riippuu paljonko on rahaa visalla. Yhden vetarin hinta on vähän alle 1000 euroa uutena. En vaan usko että sitä edes joutuis ostamaan.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Niinä niin. Seuraavalla kerralla asiakas tuo autonsa korjaamolle niin siihen vaihdetaan vetarit ja asiakkaalle uskotellaan että nyt öljyvuoto loppui. Lopputulos on että asiakas on 3000 euroa köyhempi ja hänellä on edelleen tukossa olevan huohottimen takia öljyinen perä.Ipi75 kirjoitti:huomattu vähäinen vuoto perässä, korjautuu tod näk vaihtamalla vetarit.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Moi,Ipi75 kirjoitti:Kiitos nopeista vastauksista. Vielä kun joku olisi niin ystävällinen, että etsisi jostain räjäytyskuvan mistä huohottimen löydän niin yritän sitä ihmetellä.
"räjäytys kuvia" tjsp. löydät esim. seuraavasti (näin mä itse toimin):
1. Mene osoittesee http://www.detali.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Valkkaa vasemmalta listasta Mercedes (otsikon Оригинальные запчасти eli alkuperäiset varaosat alla)
3. Aukeaa uusi välilehti/ikkuna ja syötä kenttään oman autosi VIN-koodi (löydät sen mm. autosi rekisteriotteesta, se on WDB203-alkuinen pitkä numerosarja) ja paina nappulaa vieressä
4. Nyt olet osakuvaston päävalikossa
Päävalikossa on oikeassa yläreunassa sanat DataCard, klikkaa sitä niin saat autosi tiedot (tulkintaohjeita koodeille löytyy mm. tältä foorumilta ketjusta VIN-dekooderi)
Sitten siinä on ryhmiteltynä autoa monen otsikon alle. Paikkojen löytyminen ottaa aikansa, mutta suurinpiirtein kaiken olen itse lopulta löytänyt. Mutta itse tämän asian pihvi löytyy seuraavasti: 35 REAR AXLE - 015 REAR AXLE HOUSING WITH DIFFERENTIAL. Sieltä se löytyy osa 320 .BREATHER.
t. Tuoppi
____________________________________________________________________________________________________
Vapautettu
C220CDI / GSX1300R
____________________________________________________________________________________________________
Vapautettu
C220CDI / GSX1300R
Mullakin vuoti perämurikka öljyä vaikka huohotin olikin puhdas. Mutta eihän siihen vetareita tarvinnut vaihtaa, ainoastaan vetareiden stefat, jotka maksoivat parikymppiä/kpl Veholla. Tarkista nyt ensin tuleeko öljy jommankumman/molempien vetareiden juuresta vai kardaanin juuresta ja putsaa se huohotin.
W203CDI