Elikkäs tuommonen kampe tuli tänään ostettua sopivaan hintaan. Seissyt heinikossa monia vuosia. Automaattilaatikossa oli kuulemma myyjän mielestä jotain vikaa. No hinattiin kaverin pihaan ja laitettiin tulille. Sievästihän se kävi. Mittarissakin vain 375 000km ja sen kyllä uskoo kuskin penkin verhoilusta.
Niin, itse asiaan. Pitihän se kokeilla heti, että toimiiko vekotin. Eteenpäin ja taakseppäin kulkee. Eteenpäin se ei vain aina halua lähtä, vaikka D-asennon laittaa tai jonkun muun eteenpäin-asennon. Siinä saa kuljettaa keppiä jonku aikaa peen ja deen välillä, ennenkuin liikkuu Mersu lähtee lipumaan eteenpäin. Kun vauhtiin pääsee, niin saa moottoria kierrättää kovin loppuun, ennenkuin se vaihtaa seuraavaa vaihdetta. Ihankuin siinä olisi joku ralliasetus päällä, mutta tuskin kovin mahdollista. Voisiko askia mitenkään säätää? Öljyä oli ainakin ihan reilusti mittatikun puolesta.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Sitten vielä muutaman kilometrin kokeilulenkin jälkeen lämmöt nousi sinne reiluun sataan asteeseen. Ennen koeajoa huomattiin kyllä että jokainen jarru laahaa komiasti, ja kuumenee kuin hellan levy. Oiskohan se yksi syy, miksi lämmöt nousee? Mutta onhan viisisylinterisen äänet huomattavasti komeemmat verrattuna tuohon 240D:hen.
Jospa jotakin ymmärsitte. Auto kuitenkin 95% mätä, eli en sen kummemmin tiedä, mitä sille sitten teen.
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)