Ensimmäinen Mersuni

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
zacurity
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Ensimmäinen Mersuni

Viesti Kirjoittaja zacurity »

Nyt on parisen viikkoa tullut ajeltua Mersulla ja kyllä olen ollut tyytyväinen. Ainoa homma ajojen jälkeen on ollut hieroa hymykuopat pois.
Tosipuheessa en tietysti osaa sanoa mitään auton kestävyydestä ja vioista koska ajamiani kilometrejä on takana todella vähän mutta kyllä auto tuntuu niin laadukkaalta ja loppuun asti ajatellulta, että vaikea uskoa että pettyisin.
Olen katsellut Nettiautosta ja Autotallista osapuilleen vastaavien hintoja ja näyttäisi että sain auton n. 12-13t edullisemmin kuin Suomessa (asun Ranskassa).

Tosin jo ehti Ranskan poika täräyttää perään viime viikolla mutta onneksi pusu oli niin kevyt että vaurioita ei tullut. Onni onnettomuudessa oli, kun tarkastelin mahdollisia vaurioita huomasin puskurin alla pistorasian ja pohjassa kiinnitysistukan. Sitten osasinkin etsiskellä ja löysin vararenkaan takaa pussista vetokoukun. Koukun kiinnitys näyttää aivan siltä että se on tehdastekoinen? Myyjällä ei ollut ilmeisesti mitään tietoa asiasta koska sitä ei mainittu myynti-ilmoituksen varustelistassa. Manuaalissa näkyy olevan jotain juttua ranskaksi asiasta.

Kokeilimme ennen tätä 3v vanhempaa 320 CDItä mutta se oli vaimon mielestä niin raskasliikkeinen ettei hän tykännyt, minulle kyllä V6 ja 225hv olisi sopinut. Mutta nyt kun 200lla on ajeltu niin kysyin vaimon mielipidettä. Vastaus kuului "Kyllä Mersulla on ihana ajella." Mitäpäs siihen on lisäämistä.
MB W204 Classe C III SW 200 CDI CLASSIC BVA, 2009
Vastaa Viestiin