123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
anssi80
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: To 09.10.2008 22:22
Paikkakunta: Oulunsalo

123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...

Viesti Kirjoittaja anssi80 »

Ollaan tässä mietitty 123:een eri periä tai lukollisia alkuperäsiä tai kossunperää yms. Eli kertokaapa helpoin ja kohtuu hintanen vaihtoehto. Välitykset sais olla vakioa harvemmat eli vähemmän ku 3,46. Toinen jännä homma on että mulla on 123:n vetarit laipoilla eikä mene murikkaan suoraan niin ku yleensä näyttääpi menevän ja kaveri haluaisi löytää samanlaisen tai ainakin vetarit. Passaako 124:n asd-perä 123:een?
1 x w210 220d
1 x w123 300td
1,5 x Range Rover (jossa on mb300td)
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: 123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Ei käy 201/124 perät. Lukkoperä pitää katsella w126:sta, tosin näissäkin oli kahta vetoakselia muistaakseni.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: 123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ja W126sta nimenomaan alkupään malleista. (-79-85)

Uudemmissa on erilainen murikka. (-86-91)

Näissäkin ASD hydraulilukko tuli vasta tuohon faceliftiin.
Vanhemmissa on ollut kitkalukkoa joka tuntuu olevan äärimmäisen harvinainen.
Vastaa Viestiin