123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...
123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...
Ollaan tässä mietitty 123:een eri periä tai lukollisia alkuperäsiä tai kossunperää yms. Eli kertokaapa helpoin ja kohtuu hintanen vaihtoehto. Välitykset sais olla vakioa harvemmat eli vähemmän ku 3,46. Toinen jännä homma on että mulla on 123:n vetarit laipoilla eikä mene murikkaan suoraan niin ku yleensä näyttääpi menevän ja kaveri haluaisi löytää samanlaisen tai ainakin vetarit. Passaako 124:n asd-perä 123:een?
1 x w210 220d
1 x w123 300td
1,5 x Range Rover (jossa on mb300td)
1 x w123 300td
1,5 x Range Rover (jossa on mb300td)
Re: 123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...
Ei käy 201/124 perät. Lukkoperä pitää katsella w126:sta, tosin näissäkin oli kahta vetoakselia muistaakseni.
Re: 123:perä ja muutokset? Ja hyviä neuvoja kaivataan...
Ja W126sta nimenomaan alkupään malleista. (-79-85)
Uudemmissa on erilainen murikka. (-86-91)
Näissäkin ASD hydraulilukko tuli vasta tuohon faceliftiin.
Vanhemmissa on ollut kitkalukkoa joka tuntuu olevan äärimmäisen harvinainen.
Uudemmissa on erilainen murikka. (-86-91)
Näissäkin ASD hydraulilukko tuli vasta tuohon faceliftiin.
Vanhemmissa on ollut kitkalukkoa joka tuntuu olevan äärimmäisen harvinainen.