m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
elikkäs vivuston päällä on mikrokytkin josta lähtee kolme johtoa.mikähän mahtaa olla käyttötarkoitus?ite oisin veikannu jotakin vaihteistoon liittyen.jos jokin oleellinen osa kyseessä saa kaupata ehjää(ei tosin ole kuin rulla kulunu omasta)kuvaa en onnistunut laittamaan,mut jos tästä silti selvän saa.
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
Olisiko kickdown kytkin
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
ei pitäis olla kikdownin kytkin. kickdownin kytkin on kaasupolkimen alla lattiassa kiinni. olikos tää auto minkä vuotinen? meinaan vaan, että voi hyvinkin liittyä johonkin pakokaasun kierrätys juttuihin tms. meneekös syöttöpumpun yläosaan sähköjohtoja? jos sinne pumpun perään menee piuhoja, niin ne on jotakin tyhjäkäynnin korotus juttuja, mutta jos siihen pääliosaan menee, niin ne on kaasun asennon haisteluun liittyviä juttuja, mitä taas liittyy pakokaasun kierrätykseen. oliskos tässä turboa? turbomallissa on vielä vähän erilailla niitä pakokaasun ohjaus läppiä siellä pako/imusarja alueella.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
Ei liene niitäkään, koska mulla ei sellaisia (EGR) ole mutta oli noita hauskoja kytkinhässäköitä. Lienevät noita vakionopeussäätimeen liittyviä ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
Pakokaasun kierrätyksen tai ilmastoinnin ohjauksen kytkin.
Joissakin on tottakai molemmat.
Veskolan vitossa mahtaa olla EGR:ä jo ihan tietokoneella ohjattu. Näissä kivikautisissa vehkeissä on perinteisesti nappula ohjaus.
Joissakin on tottakai molemmat.
Veskolan vitossa mahtaa olla EGR:ä jo ihan tietokoneella ohjattu. Näissä kivikautisissa vehkeissä on perinteisesti nappula ohjaus.

Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
No minä nyt puhuin w124 farmarista vuodelta -88, ei EGR mutta kyllä automaatti-ilmastointi ja vakkari, eli sitten ne on ilmastointiin liittyviä.
Ei tietokonevitossa mitään pirun kytkimiä ole
mullahan on neljä eri autoa ja puhun niistä sujuvasti milloin missäkin.
Niin ja 97 valmistuneessa Vitossa tai V mallissa ei ole EGR, vasta 98 vuonna valmistuneessa on se ja pirun kattikin sekä alipaineturbo.
Ei tietokonevitossa mitään pirun kytkimiä ole

Niin ja 97 valmistuneessa Vitossa tai V mallissa ei ole EGR, vasta 98 vuonna valmistuneessa on se ja pirun kattikin sekä alipaineturbo.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
Se on ilmastoinnin kompuran poiskytkentä reippaammin kiihdytettäessä. Tai turbon ollessa kyseessä
kytkin avaa venttiilin kautta ilmanpaineen laatikon modulaattorille->kovat vaihdot. Minulla oli entisessä
2.5 Turbossa kaksi kytkintä kun oli ilmastointi,turbo ja automaatti. Onkohan EGR malleissa vielä kolmas kytkin?
kytkin avaa venttiilin kautta ilmanpaineen laatikon modulaattorille->kovat vaihdot. Minulla oli entisessä
2.5 Turbossa kaksi kytkintä kun oli ilmastointi,turbo ja automaatti. Onkohan EGR malleissa vielä kolmas kytkin?
MB W201 2.5 TURBO
Re: m-b w201 2.5d automaatti "kaasuvivusto"
-85 na:sta kyse,kytkee tosiaankin vasta kun on miltei polin lattiassa.