Terve,
osaatteko sanoa mitä eroa on W220 vanhempien (98-02) ja uudempien (03-05) takavaloissa, siis muuta kuin ulkonäkö.
Onko muuta eroa kuin muovikuoret?
Onko kaikissa W220-ässissä LED-valot peruutusvaloille vai pelkästään uudemmissa? Vai onko LED lisäosa?
Lähinnä mielessä on, minkälainen temppu olisi vaihtaa facelift valot taakse vanhempaan ässään.
Ja onko vaihto sallittu. Saksan sivustoilla on monenmoista takavalosarjojen tarjoajaa, toinen toistaan edullisempaa, mutta ilmeisisesti niissä ei aina kaikki tarvittava ole mukana ja tarvittavat hyväksynnät eivät välttämättä ole kunnossa. Ameriikoissakin on lampunmyyjiä.
Ja jos vaihtaa, niin alkaakohan ajotietokone ilmoittelemaan virheistä?
Onko kenelläkään kokemusta? Mistä hankittu ja vähän hintatietoa.
Facelift-valot takana ovat minusta ainakin huomattavasti paremman näköiset, suorastaan hienot.
Jostain olin lukevinani että sisäosiltaan W220 ja W211 takavalot olisivat samanlaiset, onko tietoa?
Jari
W220 takavalojen erot ennen ja jälkeen faceliftin
W220 takavalojen erot ennen ja jälkeen faceliftin
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MB E300 TDT 1998
- teija &kurtonki
- Vakiokalustoa

Re: W220 takavalojen erot ennen ja jälkeen faceliftin
Moi!
Ostin näilläkin sivuilla mainostetusta varaosaliikkeestä ne "uudemmat" omaan -02:seen.
Asennutin ne pikkuliikkeessä, vaikka ei pitäisi vaikeaa olla itsekään.
No, toinen peruutusvalo ei toimi, välillä toinen takavalo, joskus vilkuttaa vilkkua vain kahdella (aika salakavalaa koska mittaristo vilkkuu normi tahtiin.
herjaa pakkivalosta joskus matalasta jännitteestä tms. ( made in china)
Laiska kun olen en palauttANUT, PITÄNEE MENNÄ VEHOLLE.....
Ostin näilläkin sivuilla mainostetusta varaosaliikkeestä ne "uudemmat" omaan -02:seen.
Asennutin ne pikkuliikkeessä, vaikka ei pitäisi vaikeaa olla itsekään.
No, toinen peruutusvalo ei toimi, välillä toinen takavalo, joskus vilkuttaa vilkkua vain kahdella (aika salakavalaa koska mittaristo vilkkuu normi tahtiin.
herjaa pakkivalosta joskus matalasta jännitteestä tms. ( made in china)
Laiska kun olen en palauttANUT, PITÄNEE MENNÄ VEHOLLE.....
e 220 cdi farkku -11
citroen berlingo -00 (töissä)
ford transsu? -08 (töissä)
kinkkimönkijä -10
citroen berlingo -00 (töissä)
ford transsu? -08 (töissä)
kinkkimönkijä -10