Morjens!
Multa on C180: stä hävinnyt kellon taustavalo. Onko kova homma vaihtaa?
Auto on vm -93.
Mittarivalot W202
Helppo
Helppo. Kato tosta linkistä http://www.w202-freunde.de/ klikkaa kohta Tipps & tricks
Minullekin aikanaan uskoteltiin että W202 mallista ei saa mittaria pois muuten kuin ratti irrottamalla, ja vein polttimon vaihtoon Veholle, ottivat 400 markkaa
Tiukka on irrottaa, mutta just just tulee ulos, ei tarvi miettiä ratin poistoa, ei siinä ratissa mitään mutta aina se airbag mietityttää, vaikka joku sanoo että akulta vaan kaapelit irti ja odottaa tietyn ajan ennen kuin ottaa ratin irti, mutta, parempi katsoa kuin katua.

Tiukka on irrottaa, mutta just just tulee ulos, ei tarvi miettiä ratin poistoa, ei siinä ratissa mitään mutta aina se airbag mietityttää, vaikka joku sanoo että akulta vaan kaapelit irti ja odottaa tietyn ajan ennen kuin ottaa ratin irti, mutta, parempi katsoa kuin katua.
Joo-o, etteivät noiden urbaanien mersuhuoltolegendojen takana olisi vaan Alfamerin kirjat, jotka ovat minut ainakin osanneet häikäistä epämääräisyydellään ja huonoilla kuvilla. Tämä on siis mutua, "pystynäppi" kun oon enkä mitään itse osaa huoltaa.. 

............................................................
C180T (202 farkku) -96 Esprit
C180T (202 farkku) -96 Esprit
Benzo kirjoitti:Minullekin aikanaan uskoteltiin että W202 mallista ei saa mittaria pois muuten kuin ratti irrottamalla, ja vein polttimon vaihtoon Veholle, ottivat 400 markkaa![]()
Tuosta ratin ja airbagin irrotuksesta. Eli ratin keskiö lähtee nätisti irti kaksi torxia avaamalla keskiön takapuolelta. Sitten vaan Airbagin liitin irti. Ratin keskiön Torx auki ja sit ratti irti. Kun tietää mitä tekee on n 5 min homma. Ei tuossa W202:sen airbagin irrotuksessa mitään ihmeellistä ole. Mulla ei ainakaan ole poksahtanut

MB C180 vm -95