Nyt se myrkyn lykkäs. Mittaristoon sytty punainen akunkuva ja auto herjas myös, että ESP on pois kytketty. Välillä auto sammuttelee comandia ja sisätilanpuhallinta. Muita laitteita auto ei ole pois kytkeny.
Tiiän, että on vaikia veikata sitä mikä autossa vois olla mutta kaikki apu on tarpeen.
Akku mitattiin ja lepojännite akussa oli 12,7v ja kylmäkäynnistysvirraksi mittari anto 875A. Kun auto on käynnissä niin latausjännite on 14,2V. Sitten kytkin seuraavat sähkölaitteet päälle: penkinlämmittimet ja -tuulettimet, takalasinlämmitin, pitkätvalot, sisätilanpuhallin täysille, ilmastointi päälle. Tämän jälkeen mittasin jännitteen niin oli n. 14V.
Akkuhan alkaa olemaan vanha kun akunnavassa oli päiväys 34/06, elikkä akulla alkaa olemaan ikää n. 5 vuotta.
Moniurahihna on ihan äskettäin vaihettu uuteen, sen hain KL-varaosista ja oli continentalin tekemä.
s211 e320 facelift vm.-06. Akunmerkkivalo ja ESP pois
s211 e320 facelift vm.-06. Akunmerkkivalo ja ESP pois
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Re: s211 e320 facelift vm.-06. Akunmerkkivalo ja ESP pois
Onko tässä vielä SBC-jarrut?
Jos on, niin onko pikkuakun kunto ja sen lataus tarkistettu?
Jos on, niin onko pikkuakun kunto ja sen lataus tarkistettu?
Kaikki vikakoodihuolesi heitä!
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Re: s211 e320 facelift vm.-06. Akunmerkkivalo ja ESP pois
Autossa ei ole SBC-jarruja tämän takia ei ole myöskään pikkuakkua. Tein kuormistuskokeen uudestaan. Virrat päälle sitten pitkätvalot ja penkinlämmittimet päälle. Mo akun jännite tippu sinne n. 12v:n nurkille. Huomenna auto testeriin ja varmaam tulee uuden akun osto. No onneksi tässä on vain 95ah ja agm. Sopiiko tuohon autoon muu kuim vartan akku?
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Re: s211 e320 facelift vm.-06. Akunmerkkivalo ja ESP pois
Kai siihen voi jonkun muunkin merkkisen akun hommata, mutta yleensä tuo orkkisakku on pelittänyt erittäin hyvin. Pääasia, että on AGM-akku niin riittää potkua käynnistyksiin. Käyttöikähän niissä ei mikään kaikkein pisin ole, mutta ei ne kauhean tyyriitäkään onneksi ole.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv