Onko tällaiset vanhat BBS:t minkään arvoiset?

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Nozki
Mersumies
Mersumies

Onko tällaiset vanhat BBS:t minkään arvoiset?

Viesti Kirjoittaja Nozki »

Tere,

törmäsin tänään hajottamolla neljään Mersun merkillä varustettuun vanteeseen. Päällä oli kelvottomat renkaat, eikä kunto päälle päin ollut todellakaan kaksinen, mutta ehkäpä noista saisi vielä halutessaan tehtyä ihan asiallisen näköiset. Pahasti kieroon ajetuilta ne eivät äkkiä katsoen vaikuttaneet. Ei mulla kyllä itsellä niille mitään käyttöä ole.

Mitenkäs, kun täällä on varmasti asiasta tietäviä, niin ovatko tuollaiset kunnostettuinakaan juuri minkään arvoiset? Ei noita mitenkään jatkuvasti näe, mutta eipä se nyt mitään todista suuntaan eikä toiseen...

Ovat siis West Germanyssa 1983 valmistetut BBS:t, 7J x 15 H2 sekä ET38.

Tämmöiset siis:

Kuva

Kuva

T:Timo
karra
Mobilisti
Mobilisti

Re: Onko tällaiset vanhat BBS:t minkään arvoiset?

Viesti Kirjoittaja karra »

Ei ole oikein haluttu koko/malli. Noh, malli periaatteessa ok mutta nuohan käy oikeastaan vain joko lankkuun tai tenavaan. Ja nykymuodin mukaan sama tein laittas 16" kokoiset...

Jos nyt veikkaan että nuo olisi 120 - 180 euron arvoiset jos ovat suorat... about :crazy: .
1969 Lincoln Continental Mk III Coupe museoauto
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

no kyl ne sen verta kaamees kunnos on että puhutaan kympeistä, 100e jos saat tuossa kunnossa niin hyvä on.
Nozki
Mersumies
Mersumies

Joo,

kiitokset kommenteista! Jotain tuon suuntaista itsekin arvelin, ja nyt alan olla jo aika varmakin siitä. :) Viime käynnillä en vaivautunut menemään takaisin hajottamon konttoriin kyselemään noiden hintaa, kun ne pois mennessä portin pielessä huomattiin. Enkä taida kyllä tällä järjellä mennäkään kysymään, saavat jäädä sinne ihan vapaasti.
epk kirjoitti:no kyl ne sen verta kaamees kunnos on että puhutaan kympeistä, 100e jos saat tuossa kunnossa niin hyvä on.
Niin no... Itse asiassa kaikkien neljän kaameus on keskimäärin jotain aika paljon järkyttävämpää kuin mitä noista kuvista voisi luulla. Ajatus oli, että jos niille voisi olettaa menekkiä löytyvän ja jos ne olisi halvalla saanut, niin olisin kunnostanut ne ja myynyt tarvitsevalle. Tässä tapauksessa vaan taitaa olla niin, että mulla on jotain järkevämpääkin tekemistä, joten antaa olla...

T:T
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kilohinnalla noi jos kerran kunto on surkea! euron kilo alumiinista kait maksetaan ja silleen mä olen ruotsista romuttamoilta hakenut peräkärrykaupalla kunnostettavia vanteita. Ts. tyhjä vaunu vaakalle, vanteita täyteen ja takas vaakalle.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
massikkamies
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja massikkamies »

karra kirjoitti:Ei ole oikein haluttu koko/malli. Noh, malli periaatteessa ok mutta nuohan käy oikeastaan vain joko lankkuun tai tenavaan. Ja nykymuodin mukaan sama tein laittas 16" kokoiset...
:crazy: .
Viiraako mulla päässä kun oli pikkumersussa ton tyyliset ja ne näytti mun mielestä sopivan siihen? On tullu vaan hukattua ne johonkin.
Nozki kirjoitti:Niin no... Itse asiassa kaikkien neljän kaameus on keskimäärin jotain aika paljon järkyttävämpää kuin mitä noista kuvista voisi luulla. Ajatus oli, että jos niille voisi olettaa menekkiä löytyvän ja jos ne olisi halvalla saanut, niin olisin kunnostanut ne ja myynyt tarvitsevalle. Tässä tapauksessa vaan taitaa olla niin, että mulla on jotain järkevämpääkin tekemistä, joten antaa olla...

T:T
Oliko ne han mahdottomat? :angel:
W123, W124, W201, W202 W210 ja Kaappi osia tarjolla! 045-8o46434
Nozki
Mersumies
Mersumies

massikkamies kirjoitti:
Oliko ne han mahdottomat? :angel:
No tuota, ei välttämättä. Suoruudesta kun ei osaa sanoa, niin ei tarkemmin tiedä, mutta yhdessä näkyi ulkokehällä suht ruma kolhu/lovi, joka ilmeisesti ei kuitenkaan päästä ilmoja pihalle (kaikissa oli renkaat päällä). Lisäksi muutamissa "pinnoissa" oli hiukka kolhua, jotka eivät varmaan niin haittaa, jos niitä hiukan viilalla tasoittelisi, eikä ole täydellisyyttä tavoittelemassa. Itsellä oli mielessä, että ne olisi voinut hiekkapuhalluttaa + jauhemaalata, kun sattuivat olemaan just sellaisia hommia tekevän firman naapurissa, niin mielleyhtymä oli hetivalmis. ;) Kokemuksen perusteella kyseinen firma tekee satasella mainion maalipinnan kennovanteisiin.

Kuvaushetkellä noissa maalipinta oli karmea, eivätkä kaikki olleet edes samanvärisiä (kolme violettia ja tuo yksi hopea).
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mullakin on vähän saman näköset vanteet :oops:

Kuva

olikohan koko joku 7 x 15 :roll: nuita ei oikei ilikee ihimisten ilimoille viijä ennen kun ovat puhalletut ja maalattu :thumbup:
mullon pelkkiä romuja vaan
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Mulla ois kyllä käyttöä noille jos vaan sopivasti sais tänne...? :roll:
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Vastaa Viestiin