Eli moottori menee vaihtoon omasta 2.0bensa -77 w123 mersusta, kone toimii, lähtee käyntiin jne, mutta vie soppaa liikaa omaan mieleen, ja eihän tuossa voimaakaan ole, vaihteitakin on vain neljä.. Auto olisi muuten niin mukava jokapäiväiseen ajoon..
Kuvassa sovitteilla ilmajousien säiliö, mutta näkee siitä konettakin:
Uutta:
-kaasarissa: Neula, suutinputki ja korjaussarja (suutinputki asentamatta kun oli erilainen kuin paikoillaan oleva, kaasutinexpertillä vaihdettavissa kunhan otan malliksi alkuperäisen irti)
-Sytytyksessä: Tulpanjohdot, tulpat, virranjakajan kansi, pyörijä, kondensaattori, katkojankärjet.. (johtoja, kansia, pyörijöitä ja katkojankärkiä toinen kierros)
Ajettu 298tkm tjsp, yleis ilmeeltään siisti, ei kummemmin öljyvuotoja.
Miinuksia:
-Pakosarjasta pakokaasujen ohjausläpästä puuttuu ohjaamon puolelta keskityshela, pörisee sieltä, yritetty tiivistää kemiallisella metallilla, kannattaa varmaan hitsata umpeen/tehä joku pronssiholkki tjsp siihen, se pii-metallijousikin puuttuu kokonaan..
-Strömberg-kaasutin vaatii säätöä, jos jättää tyhjäkäynnille käymään pidemmäksi aikaa kastelee/karstoittaa pari tulppaa, tästä selviää ajamalla vähän reippaammin/vaihtamalla tulpat.
Eli ylimääräiseksi jää
-Vaihteisto, en luovu vivustoista, saatan tarvita niitä vielä
-Itse moottori, apulaitteineen, starti, laturi, kaasari, pakosarja jne, EI Syyläriä, ei pakoputkea
Hintaa en ole vielä päättänyt, joten tarjouksia tulemaan!
Myös osina!
Jani Andersson
Kouvola
0400 276285
bakstrom5 @ hotmail.com
SAA POISTAA
SAA POISTAA
Viimeksi muokannut bäkström, Ti 27.05.2014 09:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: M: m115 tekniikka
Noniin, nyt alkaa olemaan kone pois nokalta, nyt mahdollista ostaa myös osina!
Re: M: m115 tekniikka, vaikka osina
Kohta lähtee purkuauto pihasta paaliin, heitänkö tän sinne vai tuleeko joku hakemaan? toimivaa laturia ja lähivuosina rempattua kantta olisi? kaikki osat löytyy vielä..