Kaapissa odottelis H&R :än madallusjouset (40mm) asennusta.
Eli minkälainen homma on vaihtaa jouset C-sarjan mersuun( c200 B ).
Mitä joutuu purkaan ?Ovatko vakio jouset kovinki pitkät, tutustuin sen verran että aika hankala saada ujutettua normaali jousi puristimet sinne väliin...?
Kuulin että mersuihin olisi olemassa omat puristimet...onko perää?
w 202:een madallusta
Re: w 202:een madallusta
Jokos kurkkasit noita mun sivuja missä ujuttelin bilteman puristimia Viton onkaloihin... [Käyttäjätiedot ja kotisivu] Vitolla nyt ei pitäisi paljon olla yhtäläisyyttä c-sarjan kanssa, mutta vieterit ne molemmissasieppi kirjoitti:Kaapissa odottelis H&R :än madallusjouset (40mm) asennusta.
Eli minkälainen homma on vaihtaa jouset C-sarjan mersuun( c200 B ).
Mitä joutuu purkaan ?Ovatko vakio jouset kovinki pitkät, tutustuin sen verran että aika hankala saada ujutettua normaali jousi puristimet sinne väliin...?
Kuulin että mersuihin olisi olemassa omat puristimet...onko perää?

Lisää tietoa: www.skg.fi
Takajousen vaihtoon ei tarvi minkäänlaisia puristimia - alatukivarsi sisäpäästä irti ja jousi pois - uusi paikalleen.
Auto nostettuna, tietysti.
Etujousiin olisi sitten hyvä olla ne mersun omat puristimet; suosittelen korjaamoa josta ne löytyy, siellä etujousien vaihto on 10 minuutin homma eikä maksa mahdottomia.
Auto nostettuna, tietysti.
Etujousiin olisi sitten hyvä olla ne mersun omat puristimet; suosittelen korjaamoa josta ne löytyy, siellä etujousien vaihto on 10 minuutin homma eikä maksa mahdottomia.
wiimax.fi