elikkäs katsastusmies totes jotta nivel väliä.. ns."narina nivel"..meinasin tossa vaihtaa sen nivelen mutta sehän onkin tossa alatkukivarressa..eihän siinä ite tukivarren irroituksessa varmaan mitään kummallisempaa muutakuin jotta autossani on airmatic....kysymys kuuluukin millä konstilla saan ton ilmapussin tyhjäksi tai jotenkin toimettomaksi entäs kuinkas toi iskari voiko sen vain napata irti tukivarresta vai kuinka??..vinkkejä kaivataan
en tohtinut vielä tehä mitään kun ei oo tietoa ton ilmapussin/iskarin toimettomaksi saamisesta..toki varmaan piuhan päässä ton saa helposti mutta pitäisi saada koti konteis jos vain jotenkin sen saa..
onko sielä jossakin joku sähköliitin minkä voi ottaa irti ja sitten painetta pois pussista?vai voiko iskarin ja ilmapussin vain ottaa irti tuki varresta..ilman sen kummenpi toimen piteitä..
KIIRUSKIN VÄHÄN OIS..eikö kellään löydy tietoa
Viimeksi muokannut Rytkönen, Ke 13.04.2011 19:19. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Onko sulla alustansäätönapit siinä vaihdekepin takana?
jos ei niin sitten ilmeisesti linkin ohjeet toimii
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
entä entä..mitäs jos sieltä ottaa relee/sulakkeen irti niin jotta kompura ei lähe pyörimään.. ja sitten pussista letkua irti eikö se niin tyhjene ja sitten takaisin kuin homma on hoidettu..??...meneekö aivan sekaisin koko systeemi..
Rytkönen kirjoitti:entä entä..mitäs jos sieltä ottaa relee/sulakkeen irti niin jotta kompura ei lähe pyörimään.. ja sitten pussista letkua irti eikö se niin tyhjene ja sitten takaisin kuin homma on hoidettu..??...meneekö aivan sekaisin koko systeemi..
Ei tyhjene. Itse tyhjensin pussin siten, että otin perän takaa liittimen auki ja letkun irti. Laitoin sitten venttiiliin nastoihin akkulaturilla virtaa ja lopulta löytyi oikeat nastat ja pussi tyhjeni
jaa jotta virtaa sinne pitäs syöttää..mistä sen nyt sitten tietää mihinkä nastaan sitä virtaa pitäs syöttää?se tästä tekeekin hankalan kun ei oikeen oo perillä ton alusta systeemeistä jne...hiemoja vehkeitä on mutta "mukavia" korjattavia..
saiskahan toi tukivarren tuolta pois vaikka ei päästäisi painetta pois..?
Olis samaa ongelmaa. Mistä hommasit tuon nivelen, itse yritin hommata tuota niveltä mut tarjoavat vain koko tukivartta farkkuun.
Vai käykö tuo sedanin nivel farkun tukivarteen, joka ymmartääkseni täytyy halkaista.
Omassa autossa on ilmapussit tyjentynyt kun on tunkkaillut autoa eri kulmista ilmaan, syytä en tiedä?
Omassa tyhjeni sillä tavalla, kun auto nostettiin helmanostimella ilmaan ja annettiin moottorin käydä vähän aikaa. Kun auto laskettiin alas, oli pussit niin tyhjät, ettei helmat irronneet ajosilloilta.
Pillari kirjoitti:Olis samaa ongelmaa. Mistä hommasit tuon nivelen, itse yritin hommata tuota niveltä mut tarjoavat vain koko tukivartta farkkuun.
Vai käykö tuo sedanin nivel farkun tukivarteen, joka ymmartääkseni täytyy halkaista.
Omassa autossa on ilmapussit tyjentynyt kun on tunkkaillut autoa eri kulmista ilmaan, syytä en tiedä?
käyttöautolta hain ton nivelen...kyllä sielä mullekkin puhuttiin jotakin jotta koko tukivarren joutuu vaihtamaan ..mutta silti löytyi kyllä nivel... tiedä sitten...
mutta joka tapaukses ei tartte mitään tukivartta ostaa.. itse nivelen irrotus/takasin laitto on nätti homma
Tyhjensin omastani jousipussin ennen Starin hankintaa siten, että irrotin letkun jousesta.
Tunkilla alatukivarresta kannatusta päälle jouseen.
Laitoin autoon virrat päälle niin venttiilit ilmajouseen aukeavat ja auto yrittää nostaa tason vakiokorkeuteen.
Avonaisesta letkuliitoksesta tulee ilmat pihalle.
Hetken päästä auton äly huomaa ettei tasonsäätö onnistu ja pysäyttää kompuran ja sulkee jousen venttiilin.
Saman systeemin kun muutaman kerran toistaa, niin pussi on tyhjä.