Moi
Olen uusi täällä ja olen hankinut w126-korisen pelin ja ikkunoiden kanssa ongelma kun eivät toimi.
Kyseessä siis sähkölasit ja vain etuovissa, kumpikaan ei toimi ja sulakkeet ehjät niin mistä todennäköisesti vikaa pitää hakea?
Ei ole minkäänlaista sähkökaaviota apuna, tosin en senpuoleen ole sähköasentaja.
Kiitokset etukäteen vastauksista
W126 Sähkölasit
-
- Mersumaanikko
Re: W126 Sähkölasit
otappa ne etuoven ovipahvit pois ja kato tuleeko oviin asti sähköö, josko olis johot poikki oven ja pilarin läpivienneistä, taikka rele rikki, sulake ei saa kosketusta hapettunut sulakkeen kosketuspinnat
onkos ne sähkö ikkunat alkuperäsiä ettei ole tarvikesähköt

onkos ne sähkö ikkunat alkuperäsiä ettei ole tarvikesähköt

mullon pelkkiä romuja vaan
OK pitää tarkistaa se rele ja sulakkeiden kosketus ensin. Ajattelin vaan että meneekö sähkö suoraan molempiin oviin suoraan vai ensin toiseen ja sitä kautta toiseenkarjan kirjoitti:Moi
Olen uusi täällä ja olen hankinut w126-korisen pelin ja ikkunoiden kanssa ongelma kun eivät toimi.
Kyseessä siis sähkölasit ja vain etuovissa, kumpikaan ei toimi ja sulakkeet ehjät niin mistä todennäköisesti vikaa pitää hakea?
Ei ole minkäänlaista sähkökaaviota apuna, tosin en senpuoleen ole sähköasentaja.
Kiitokset etukäteen vastauksista

-
- Mersumaanikko
jaa, kattoppa ensin ne rele hommat, kytkimet ja ihan ekana putsaa sulakkeiden kosketin pinnat ja laita tilalle aivan uudet sulakkeet ja heitä vanahat mennee (ovat halapoja)
mullon pelkkiä romuja vaan
Ai niin nyt kun ei ole korjauskirjaa niin missä on ikkunoiden rele, koska sulakerasiassa ei mainita mikä rele on mikäkin.karjan kirjoitti:OK pitää tarkistaa se rele ja sulakkeiden kosketus ensin. Ajattelin vaan että meneekö sähkö suoraan molempiin oviin suoraan vai ensin toiseen ja sitä kautta toiseenkarjan kirjoitti:Moi
Kiitokset etukäteen vastauksista. Muutoin saattaa vika olla jossain muualla kuin ovissa koska kumpikaan ikkuna ei toimi ja ovat alkuperäiset sähkölasit.
-
- Mersumaanikko
- jokkeri-82
- Vakiokalustoa
melko vaikee tähän hätään sanalliseti selittää mutta kokeillaan:
kolmas relepaikka takaa, kaikkiaan neljästä rele/lisäsulakepaikasta lokarinpuoleisessa reunassa. Merkattu kirjaimella I
kolmas relepaikka takaa, kaikkiaan neljästä rele/lisäsulakepaikasta lokarinpuoleisessa reunassa. Merkattu kirjaimella I