jva kirjoitti: Auto on auto, hyvin pidetty auto on hyvin pidetty auto ja huonosti pidetty auto on huonosti pidetty auto, oli sen ensirekisteröintimaa mikä tahansa.
Niinpä.
Mikä oikeasti on tuon huoltohistorian todellinen arvo. Nykyautot käy niin harvoin huollossa, ettei sillä ole käytännössä mitään merkitystä sen kannalta miten autoa muuten on pidetty. Kertoopahan nyt kuitenkin, että nesteitä ja suotimia on silloin tällöin vaihdeltu.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, voisin periaatteessa ottaa kumman vaan.
Muutama tapaus juuri noita huolloista ns. suomiautoja Kaksi vuotta vanhoja mersuja ja volvoja sattunut kohdalle..esim raitisilmasuodattimessa tuuman paskakerros ja koivunlehtiä.
Mitenhän ne sitten muut paikat huoltaa ?
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
sportsman kirjoitti:Kerro nyt ihan filosofisena keskusteluna mikä yhteenvedon kohdista
meni pieleen ?
Lähteekö looginen päättelysi siitä, että kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi asiaperusteisesti ovat trolleja tai provoja ? Mihin oikein sitten sinä tarvitset keskustelupalstaa kun olet itse vain aina oikeassa.
Toisaalta on hyvä että on sinunlaisia auton "ostajia", menet suoraan lasipalatsiin ja maksat kartellin kertoman hinnan . Nyt olet kuitenkin jostain syystä hieman epäileväinen tämän normaalin toimintatapasi suhteen ja se ymmärrettäväsi sinua ahdistaa.
Itse ole ostanut 2000-luvulla jopa kaksi uutta mersua ihan Suomesta,mutta eipä tulisi enää mieleenkään. Ehkä mieli muuttuu kunhan Suomessakin toimitaan autokaupassa EU:n mukaisesti.
Moneen kertaanhan ne kaikki asiat on ihan selvällä suomenkielellä tässä viestiketjussa kerrottu. En usko, että yksi lisäkerta auttaa enää mitään...
Jos jokin nimimerkki järjestelmällisesti ymmärtää jokaisen kirjoituksen väärin tai vaihtoehtoisesti ei ymmärrä niistä mitään niin on syytä herätä epäilys trollauksesta. Kun tähän vielä lisätään se, että edes lisäselvennys ei auta asiassa niin tuskin kyse on muusta, kuin trollista.
Eniten minulle tulee mieleen, että nimimerkki "sportsman" on itse kotimaisen autoliikeketjun miehiä ja pyrkimyksenä on antaa todella huono ja epäilyttävä kuva perinteisistä tuontiautotrokareista. Oli asia miten tahansa niin mainitunlainen kuva näistä sinun kirjoitteluista nyt on joka tapauksessa syntynyt. Ei ainakaan hyvää mainosta edustamaasi alaa kohtaan.