Tuleeko ahtimet sarjaan vai?
11,90 300 D varttimaili
Jaa, onko luokan sääntöihin tullut muutoksiaTurbo-eemeli kirjoitti:Kyllä siihen tehdään kaksi Turboa . . .Mika.T kirjoitti:Pahasti kirjottelee monikossaPetri K kirjoitti: Uudet ahtimet tulee entiseen tapaan LDS-turbolta....Ahtimet. Ahtimista.
![]()
Eli tuleeko tähän kaksi![]()
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
-
Turbo-eemeli
- Vakiokalustoa

- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Taidat sekoitaa johonkin toiseen, kun mun kansi jos tota dieseliä tarkoitat on ollut kiinni viime keväästä lähtien koneessa. On vieläkin vaikka pitäis kyllä purata ja kattoa koko kone kuinka kestänyt kilpailujen rasituksetlassi-s kirjoitti:taisin viimevuoden loppupuolella sun kantes läjäillä töissä ellen ihan väärin muista
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
voipi olla. muistin vaan että olis ollu sun dieselin kansi.
äääh turhaan mitään kannata kattella, sit kattelee kun vehkeet porsii. sit on kivampi kattella kun lohkon kyljessä on sellainen kurkistusreikä josta näkee sisään ilman sen suurempaa purkamista
äääh turhaan mitään kannata kattella, sit kattelee kun vehkeet porsii. sit on kivampi kattella kun lohkon kyljessä on sellainen kurkistusreikä josta näkee sisään ilman sen suurempaa purkamista
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Minuu jännittää millaset putket tuon perään ja ennen tulee
No eiköhän ne kohta nähdä, ei tarvii monta yötä nukkua
...ja kuinka ylös nousee konepelti
ai niin: Petri K:lle voisi anoa uutta nimimettä: coolereiden sutenööri
No eiköhän ne kohta nähdä, ei tarvii monta yötä nukkua
...ja kuinka ylös nousee konepelti
ai niin: Petri K:lle voisi anoa uutta nimimettä: coolereiden sutenööri
Lisää tietoa: www.skg.fi
Ruotsista tulivat firmasta nimeltä SPM(stenparnermotor )Jyppe kirjoitti:Petri, onkos nuo kuulerit paikallista tuotantoa?
Päädyt niihin joutuu muokkaamaan ja sen tekee AMW Lappeenrannasta.
Kyselin kyllä tuolta Hevosvoima.com mutta ei ollut just tähän hätään varastossa noita isoja.
Onneksi on jo valmiina kolmesatasen kuormajouset et riittää maavara noiden kanssa keulalla.
Konepelti vaihtuu lasikuituun et saa hiukan painoa pois keulalta ja akku pitäis saada takakonttiin et sais painonjakautumaa edes hieman paremmaksi.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Re: cooler
sutenööri siis kun Petrillä on tapana parittaa aina pari cooleria yhteen, ei ole muilla näkynyt vastaavia [lisäselvennys]
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: cooler
veskola kirjoitti:sutenööri siis kun Petrillä on tapana parittaa aina pari cooleria yhteen, ei ole muilla näkynyt vastaavia [lisäselvennys]
Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Re: cooler
No kunhan et siihen laita micran lasikuituista koriaPetri K kirjoitti:Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: cooler
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
[/quote]
Asiaan menee tällä tavalla
Toiset juo
Toiset tärvää muuten rahansa 
Asiaan menee tällä tavalla
Toiset juo
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Re: cooler
Lasikuidun kanssakin on ennen kesää sotkettava et sais painoa pois, mutta malli tulee kyllä mersustaveskola kirjoitti:No kunhan et siihen laita micran lasikuituista koriaPetri K kirjoitti:Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Kotisivut olis kanssa ideoinnin alla kunhan ehtii.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Re: cooler
Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.Petri K kirjoitti: Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Re: cooler
NOh ei se tee siitä vähempä mersua kun sydän sykkiin tähtenäAhti kirjoitti:Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.Petri K kirjoitti: Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Re: cooler
et kai tarkoita Ahti Villen fairmonttia....Ahti kirjoitti:Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.Petri K kirjoitti: Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
Itse tein ja säästin
Kardaanin tekee Jarl "Jaffu" Holm ja yksosasena tulee. Heikoin lenkki tulee olemaan tuo mersun oma taka-yoke Mutta jos perä menee vaihtoon niin sittenhän sekin vaihtuu. Muuten kardaani kestää kyllä enemmän kuin tuosta koneesta saa koskaan.
Auton kotisivuille on varattu tänään domain jonka paljastan kun rekisteröinti on kunnossa.
Auton kotisivuille on varattu tänään domain jonka paljastan kun rekisteröinti on kunnossa.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Re: cooler
Tai sit vaan lyhkäsesti ja ytimekkäästi "Mr Ic"esko kirjoitti:cooleri alkaa olemaan riittävä....
-lisänimestä sanoisin paremminkin
"coolerin kunkku"...
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86




