Petri K kirjoitti:
Uudet ahtimet tulee entiseen tapaan LDS-turbolta....
Pahasti kirjottelee monikossa Ahtimet. Ahtimista.
Eli tuleeko tähän kaksi
Kyllä siihen tehdään kaksi Turboa . . .
Jaa, onko luokan sääntöihin tullut muutoksia Viime kaudella taisi olla rivikoneen ahtaminen kahdella kielletty - v-koneeseen sai kyllä laittaa kaksi ahdinta. Olishan se tosin kummallista, että jos tuollaisella kombinaatiolla lähtee autot jo tehtaalta, ettei niillä sais kisaa ajaa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
lassi-s kirjoitti:taisin viimevuoden loppupuolella sun kantes läjäillä töissä ellen ihan väärin muista
Taidat sekoitaa johonkin toiseen, kun mun kansi jos tota dieseliä tarkoitat on ollut kiinni viime keväästä lähtien koneessa. On vieläkin vaikka pitäis kyllä purata ja kattoa koko kone kuinka kestänyt kilpailujen rasitukset
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
voipi olla. muistin vaan että olis ollu sun dieselin kansi.
äääh turhaan mitään kannata kattella, sit kattelee kun vehkeet porsii. sit on kivampi kattella kun lohkon kyljessä on sellainen kurkistusreikä josta näkee sisään ilman sen suurempaa purkamista
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Mikko K kirjoitti:Minkäs kokonen syyläri? Entäs puristusuhteet
Syyläri on se iso mikä siellä on ennenkin ollut. Puristukset saattaa hieman tipahtaa kun nokissa nousua tulee enemmän ja pitää sitten koneistaa taskuja et mahtuu pyörimään.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Petri K kirjoitti:
Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
Petri K kirjoitti:
Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
NOh ei se tee siitä vähempä mersua kun sydän sykkiin tähtenä
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Petri K kirjoitti:
Kesällä saattaa mennä tuo taka-akselistokin vaihtoon. Tilalle olis tulossa hopan 9"
Tuo siis jos/kun oma perämurikka antaa myöden.
Nimimerkillä: Karkasiko mopo käsistä taas
Kardaanikin saa olla sitten melko jykevä ettei käy niinku yhdessä Fairmontissa.
Oikea meininki! Ois ollut tietysti hienoa jos ois voinut pitää koko voimalinjan mersuna mutta pääasia että kone on se mikä nyt on.
Kardaanin tekee Jarl "Jaffu" Holm ja yksosasena tulee. Heikoin lenkki tulee olemaan tuo mersun oma taka-yoke Mutta jos perä menee vaihtoon niin sittenhän sekin vaihtuu. Muuten kardaani kestää kyllä enemmän kuin tuosta koneesta saa koskaan.
Auton kotisivuille on varattu tänään domain jonka paljastan kun rekisteröinti on kunnossa.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"