Kiitos vielä kaikille neuvoja antaneille, niistä oli minulle valtavasti hyötyä

Tarkoitat kai että CLK:t tehdään Saksassa (Bremenissä). Tehdäänhän mersuja Etelä-Afrikassa, Espanjassa, USA:ssa ja muissa kehitysmaissa, jonkinlaisia sopimusvalmistajia Aasia täynnä.sportsman kirjoitti: Mersut tehdään Saksassa
Joko vika on selvinnyt ?seb kirjoitti:Kerrottakoon että tänään tämä johtotähti levisi keskelle kaupungin vilkkainta katua.
Ensin seisoin parkissa odottelemassa tyhjäkäynnillä, kone sammui ykskaks. Ei käynnistynyt hetkeen, sitten tovin odottelun ja uusien yritysten jälkeen lähti. Pari kilsan ajamisen jälkeen meno hyytyi kesken ajon, ''asr bas''- merkkivalo paloi, ja sitten sammui kokonaan.
Lavetilla sitten korjaamon pihaan odottamaan maanantaita. Siellä pihalla starttasi taas ihan normaalisti eikä vikavaloja palanut.
Tämän kerran saan varmaan ostoliikkeen takuuseen, mutta toivottavasti tämä ei ollut mitään esimakua CLK:n omistamisesta.. Noh, ainakin kyyti on ollut erinomaista ja auto tuntunut hyvältä ajaa.
sportsman kirjoitti: Joko vika on selvinnyt ?
sportsman kirjoitti:Minkä verran korjaus maksoi ja kestikö se tosiaan kuukauden ?
Osupa silmään tämmönen ketju. Pakko kyllä kysyä, että millä asteikolla nää kulutukset on? Litroja sadallako? Meikäläisen CLK320 (-98, autom.) ei sitten millään vie edes yhdeksää ja puolta litraa! Nyt on tuon Fuellyn lukema korkeammalla, kuin koskaan. Kesärenkailla se pyöri tuossa 9 litran pinnassa, mutta kitkoilla, rauhallisemman kuskin käsissä menis 8.0 l/100km. o.O Niin, ja asustan kehä I sisällä. Ajelen kyllä lähinnä kehä I ruuhkaa edestakaisin.Kulutukset (automaatti 2000)
CLK 200 9,5
CLK 200K 9,3 (2001)
CLK 230K 9,9 (9,5 2001)
CLK 320 10,1
CLK 430 11.4
http://www.mercefreaken.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En ajatellu soittaa, mutta ei se nyt hirveesti enempiäkään vie. Mittarivirhettä taitaa olla 5%. Kyllähän ne lukemat sittenkin jäävät siihen 9,5l/100km kohdille huonoimmillaankin. O.o Ei siinä nyt mitään erikoista pitäis olla...Jos sun auto oikeesti menee vanhalla kutosella alle 9L/100km (ja vielä vara parantaakkin) kehä 1 ruuhka-ajossa nii kannattaa soittaa äkkiä Mersulle niin ne tulee hakemaa sun auton syynättäväksi, on meinaa melko uniikki kappale siinä tapauksessa
No joo ja ässäthän myös tunnetusti menee sitä pienemmällä mitä isompi konesportsman kirjoitti:En tiedä siitä mersulle soittamisesta mutta onhan täällä foorumilla jo Herra Napa jonka 300E kulkee myös lähes pyhällä hengellä:)