Bensamoottorin turbotuksessa pitää oikeasti tietää mitä tekee, sen takia on kait hiljasta. Kyllä näitä kuitenkin mielenkiinnolla luetaan ja katsellaan, joten ei kun lisää juttua vain tulemaan...NFS kirjoitti:Ei täällä ketään bensojen turbotus kiinnosta. Mut eiköhän se kohta kiinnosta
190 vm 88 2.0B turbotus rojekti
Lisää tietoa: www.skg.fi
no niin nyt saatu ekat savut autosta ms:n turvin. hienosti käy kun vähän kaasulla avitti. pirusti vielä säätämistä edessä mutta pääasia on eetä käy ja kuukkuu. täytyy koitttaa jos sais puuhakilvet v lopuksi haettua niin pääsisi ihan tosissaan koitteleen miten hönkii.. mutta tänne raportoin edistyksistä..
no niin nyt ajettu ekat 100 kilsaa. hyvin tuntuu toimivan. viel ku sais kartat kohilleen penkissä niin uskaltaisi ahtaa kunnolla. nyt vain 0.4 b ahtoja. mut hyvin vetää. tänään tuli vähän miinusta kun laatiksota hävis 1 ja 2 vaihde. oisko siirtäjässä jotain kun 1 ja 2 vaihteen välit ovat suuret. ( ei riitä keskikonsolis pituus et sais pykälän sisään) mutta 3 ja 4 vaihde toimii kuin unelma. ja sit ois yksi kysymys. missäs mahtaa sijaita öljyn anturin johdon paikka et sais ton mittarin pelaan? niin ja saakohan täältä jostain ton vertaus todistuksen tohon 260 meseen vai pitääkö veholta hakea.. ?
Veholta minä en ainakaan saanut mitään kyselin mallieroavaisuuksia 2.3-16v:n ja 2.5-16v:n välillä. Vehon vastaus oli et 10vuoteen ei ole annettu mitään lappuja. Konttori taas vaatii laput, joten mistäs ne sitten sais, ristiriitainen tilanne oli. Onneksi käynti toisella konttorilla pelasti tilanteen "Viisaamman" inssin muodossa Vehon päässä oli Max niminen henkilö.
Oma kiesi alkaa oleen kans vihdoin ja viimein 2 vuoden uurastuksen jälkeen VALMIS. Muutamat koevedot aiheutti sen et Kytkin aloitti yks puoleisen mieleosoituksen Uutta pitäis keksiä mut vauhtipyörää ei tunnu löytyvän mistään. Pitäisköhän odottaa ens talveen asti, et sais ruiskun päivitettyä paremmaksi, niin sais laitaa minkä vaan vauhtilimpun siihen asti pitäis ajella maltillisesti? NO WAY
Oma kiesi alkaa oleen kans vihdoin ja viimein 2 vuoden uurastuksen jälkeen VALMIS. Muutamat koevedot aiheutti sen et Kytkin aloitti yks puoleisen mieleosoituksen Uutta pitäis keksiä mut vauhtipyörää ei tunnu löytyvän mistään. Pitäisköhän odottaa ens talveen asti, et sais ruiskun päivitettyä paremmaksi, niin sais laitaa minkä vaan vauhtilimpun siihen asti pitäis ajella maltillisesti? NO WAY
no niin ens lauantaina olisi taas tarkotuis koittaa ajella vara lootan turvin. jos se vaikka vähän aikaa kestäisi. samalla takotus nostaa ahtoja likemmäs tota kiloa ja säädellä karttaa paremmaksi. ja jos sitten vielä toimii.. "sormet ristissä" niin tilaan seuraavan viikon perjantaiksi penkitys /säätö ajan. sitten voiskin jo koittaa saada vehje lailliseksi ja kovaan ajoon. :twisted tossa kuva vielä mukaan. vähän sekasta siel on mutta nyttemin siistitty.
piruuttani pistin.. en kai mä tosta tosta raaski luopua, niin pal nähty vaivaa. tai jos joku ton hinnan tos kunnos niin mikä ettei. tai sitten ei .. mitään muuta turbo hilppeitä ei öydy paitsi noita turbo käyttöön k-jettejä. säätäjiä yms. eli pensa puolel yleensäkin. nyt lapsen tauteja taas korjailtu. vesi vuotoa/ öljy vuotoa. kaasun herkkyyttä.. ( oli alus on tai off) oli hankala ajaa. pikku letkuja kiristelty et saa ruveta ahtaa yms. yllättävän paljon tolleses näpertelys menee aikaa ku tuol parkkisel iltaasin näpertää jos vaik sais taas säädeltyä v loppuna jos ei mene juomiseen jos saan la penkin niin sinne menen mutta se selviää vasta huomeena.
Paikallisella konttorilla riitti muutoskatsastuksessa varaosakirjan sivuista kopiot ,niistä pysty vertaamaan eri mallien eroavaisuuksia.
konttorin pitää pystyä näyttämään akelle millä perusteilla se on hyväksynyt muutoskatsastuksen
konttorin pitää pystyä näyttämään akelle millä perusteilla se on hyväksynyt muutoskatsastuksen
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Mulla on 2.6:sen vakaajatanko jemmassa. Tais olla 26mm mutta en nyt voi mitata jossain täällä on topikki asiasta kokeile hakua. Tuossa mun vakaajatangossa piti mitta olla enempikin mutta siinä oli päällä paksusti maalia.....hoitokoti kirjoitti:olis nippeli tieto kysymys: muistaako ketään paljon 260:sen vakaajan halkaisia on? itsellä nyt paikoillaan n.64mm oleva. mietin vain että onko se orginaali vai isompi? taas jarrupäivityksiä tehty ja miljoona muuta hommaa. jussin jälkeen penkkiin ja toivottavasti leimal.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
no niin nyt se rakas prjokti sitten ostettiin. melkeen vietiin väkisin pihasta.. uusi omistaja lupasi ilmottaa mitä antaa renkailta kun sen penkittää niin voin sitten ilmottaa tänne että onko siitä pensa vehkeitten kiusaamisesta mitään hyötyä.. kait munkin täytyy tohon riisseli puoleen sitten siirtyä seuraavaks.