Kuka sanoi että vain takasivulasit tummiksi itse ainakin tarkoitin vaikka 50% kalvoa kaikkiin sivulaseihin ja takalasiin en mää mitään jätesäkki viritelmää ollut ehdottamassakaanEVO X kirjoitti:Mikä v*tun lasit tummiksi? mun mielestä hirveämpää saa hakia kun farkku jossa on tummat lasit.. ei helvetissä. Ensin hommataan avantgarde sinisillä erikoislaseilla ja sitten vedetään vitosen kalvot takasivulaseihin
epk:n pajoitus topikki, MB s211
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Eli peittoon vaan kaikki siniset.. aivan yhtä ruma sekin ja vähintään sen viikon jälkeen kun poliisisedät on antaneet aiheesta maininnan ja rapsuttelet niitä kalvoja irti. Minkä ihmeen takia Avantgarde pitää saada näyttämään classicilta tai elegancelta? Ei ymmärrä.pake1 kirjoitti:Kuka sanoi että vain takasivulasit tummiksi itse ainakin tarkoitin vaikka 50% kalvoa kaikkiin sivulaseihin ja takalasiin en mää mitään jätesäkki viritelmää ollut ehdottamassakaanEVO X kirjoitti:Mikä v*tun lasit tummiksi? mun mielestä hirveämpää saa hakia kun farkku jossa on tummat lasit.. ei helvetissä. Ensin hommataan avantgarde sinisillä erikoislaseilla ja sitten vedetään vitosen kalvot takasivulaseihin
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
En oo kanssa mitään kalvoihmisiä varsinaisesti. Jokainenhan tietysti saa tehdä ja suositella mitä vain itse parhaaksi näkee, mutta varsinkin tuohon siniseen maalipintaan siniset lasit sointuvat sen verran hyvin, että en lähtisi sitä asiaa muuttamaan mihinkään. (On ne sinertävät lasit hienot kyllä monen muun maalivärin kanssa myös.)
Mut sitä mä tuossa videossa ihmettelin, että vaikkakin auto näyttää hyvältä, niin ne vanteet pyörivät väärin päin. Kummallista.
Enhän mä sillä tiedolla sinänsä mitään tee, mut kysynpä kuitenkin, että mennäänkös siinä Raision seudulla moottoritietä Rauman suuntaan, vai kuvittelenko vain?
Mut sitä mä tuossa videossa ihmettelin, että vaikkakin auto näyttää hyvältä, niin ne vanteet pyörivät väärin päin. Kummallista.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
http://en.wikipedia.org/wiki/Wagon-wheel_effect" onclick="window.open(this.href);return false;Nozki kirjoitti: Mut sitä mä tuossa videossa ihmettelin, että vaikkakin auto näyttää hyvältä, niin ne vanteet pyörivät väärin päin. Kummallista.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Nozki kirjoitti: Enhän mä sillä tiedolla sinänsä mitään tee, mut kysynpä kuitenkin, että mennäänkös siinä Raision seudulla moottoritietä Rauman suuntaan, vai kuvittelenko vain?
sama paikka , suunta vain turkuun päin
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Kyllä ne siniset lasit on 50% kalvonkin jälkeen siniset. Ainaki omassa ex väykyssä oli ja on vieläkin. ne 5% viritykset ovat kyllä kaukana hyvän näköisestä.
Joku mersupurkaamo??
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
no nyt on edessä camber+caster pultit ja keulaa tiputettu noin sentin verran lisää. Huomenna suuntaukseen ja vannekset takas alle 
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
näillä mennään 


Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Näyttää hyvälle 
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Aikas kommet valssit ja stanse ok ! ! 
ON kalustoa jos jonkin laista..
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Mikäs noiden vanteiden malli oikein on tai missä ne on ollut alunperin?
"Jos tekisimme päätöksiä pelkällä järjellä, kaikki Suomessa ajaisivat saksalaisvalmisteisilla autoilla."-Tiede 5/2012
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
kiitoksia.
vanteet on 221 korisen orkkis vanteet.
kiitokset veljelle parista ruudusta
:
loput kuvat täältä: http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/MB+E+/" onclick="window.open(this.href);return false;

vanteet on 221 korisen orkkis vanteet.
kiitokset veljelle parista ruudusta
loput kuvat täältä: http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/MB+E+/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Njoo, ei ollu EeKillä vissiin ihan ensimmäistä kertaa kamera kädessä - sen verran onnistuneita kuvia on nuo.epk kirjoitti:kiitoksia.
vanteet on 221 korisen orkkis vanteet.
kiitokset veljelle parista ruudusta...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , pixolor 12.7
Hyvältähän tuo näyttää.. hmm.. jotenkin omaan silmään jotain puuttuu mutta silti en tekis mitään. Pitäs nähdä livenä.
Eekille kiitoksia erittäin hyvistä kuvista jälleen!
Mitähän linssiä näissä on käytetty, alussa näyttäs olevan laajista mutta loput on vissiin jollain hyvä valovoimaisella tuubilla 17-55? Mikä runko?
Eekille kiitoksia erittäin hyvistä kuvista jälleen!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: epk:n pajoitus topikki, S211, vanneksia..
Mitään erinäköisiä ole,onhan niissä vielä samoja osiakin käytettyNozki kirjoitti:Njoo, ei ollu EeKillä vissiin ihan ensimmäistä kertaa kamera kädessä - sen verran onnistuneita kuvia on nuo.epk kirjoitti:kiitoksia.
vanteet on 221 korisen orkkis vanteet.
kiitokset veljelle parista ruudusta...
Muutenkin sen puolesta mielenkiintoisia fotoja, että niistä näkyy, miten Mersun farkku on muuttunut parin mallisukupolven välillä. Itse asiassa kun niitä noin vertaa vierekkäin, niin yllättävänkin eri näköisiä ne mun silmään ovat, kun kuitenkin molemmat ovat helposti Mersuiksi tunnistettavia aina olleet.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , pixolor 12.7
Luojan kiitos ne teki tosta S211 peräpäästä samantyylisen mitä s202-203
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
massailin alustan ison kaavan mukaan, kaikki suojat, puskurit, helmat, eristeet yms. pois ja massat päälle. Nyt onpi sitten pitkäksi asti autoa, ei meinnut edes pintaruostetta löytyä ennenkuin aloitin hommat. Parista kohtaa piti ruostetta poistella.
Lisäsin myös helmojen reunaan, koriin, läpinäkyvää kiveniskuteippiä jottei helmamuovi ajankuluessa hio maalia pois.
Ja tilasin alustankin, h&r monotube coili satsi (tai eteenhän tuossa vaan coilit on , taakse pelkät iskarit).
Kuvatuksia aiheesta : http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270+CDI/alusta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäsin myös helmojen reunaan, koriin, läpinäkyvää kiveniskuteippiä jottei helmamuovi ajankuluessa hio maalia pois.
Ja tilasin alustankin, h&r monotube coili satsi (tai eteenhän tuossa vaan coilit on , taakse pelkät iskarit).
Kuvatuksia aiheesta : http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270+CDI/alusta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
Hienosti sovitettu noi ässän vanteet epk:lla. Paljonko mahtaa olla spaceria, vanteiden et lienee 43? Onko koko kierros 9,5 eli takavanteita?
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Re: Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
juu joka nurkassa 9.5" , et:t on 27 ja 24 tätä nykyä.
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
Epäkiitollinen homma tuo massaus: Aikaa vievää ja hommaa pirusti eikä ulospäin näy mitään. Saapahan mielenrauhan ainaki. Siistin näköstä jälkeä 
W638 2.3B '98
W123 300TDT '84
W123 300D '78
W203 270CDI '01
W963 316CDI '01
EX: W209, W202 x 2, W201 x 3, W123 x 3 + muun merkkiset
W123 300TDT '84
W123 300D '78
W203 270CDI '01
W963 316CDI '01
EX: W209, W202 x 2, W201 x 3, W123 x 3 + muun merkkiset
Re: Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
sanoppa muuta, mulla meni 4 työpäivää... paskimpia hommia mitä tiedän :/ onneksi ei tarvii ihan heti tähän autoon tehdä uudestaan
))
Re: Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , massattu
dodii nyt on h&r satsi alla. Ajotuntuma tietenkin vähän topakampi mitä avari alustalla, mukava päästellä mutka tietä vakkari päällä


Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
Ryhtiä näyttääs olevan enemmän..? Paljonkos tuosta hiiriasennosta on mahdollista nostaa? Eli mikä tossa sarjassa on se säätövara? Tää satsi oli vissiin ebayssa jotain 1200e luokkaa? Vähän on turhan kentässä omaan silmään mutta tuo "topakkuus" on se mitä itsekkin kaipaan tuohon Eemeliin, vähän löysä meinaa tuo avantgarde alusta mun mielestä olla. Saa nyt nähdä saako tuohon omaan ikään noin hyvää satsia vai tyydynkö vain jousiin. Mitäs seuraavaksi? 
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
onhan tuossa hyvät säätö varat, tolpassa alespäin kierrettä 45mm ja ylöspäin vähintään normi avarikorkeuteen. Kyllä siitä ihan hyvä saa jopa vakiojousellakin ja iskareilla, kunhan poistaa pohjaanlyönti kumeista tavaraa. Toimii niillä oikeenkin hyvin kun on navan keskeltä kaareen 32cm (normi avari se 35cm). Toki jos sen napakammaksi haluaa niin sitten ne jouset eteen ja mahdollisesti iskarit...
Seuraavaksi ? no amgi korisarjaa tekis mieli ja 19" huulivanteet. Jos nyt nyt ajelis näinkin ettei ihan päätyyn asti heti rakentele, kun kuitenkin aattelin semmoisen 5 vuotta tämän pitää
Seuraavaksi ? no amgi korisarjaa tekis mieli ja 19" huulivanteet. Jos nyt nyt ajelis näinkin ettei ihan päätyyn asti heti rakentele, kun kuitenkin aattelin semmoisen 5 vuotta tämän pitää
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
hyvältä nayttää 
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
epk kirjoitti:onhan tuossa hyvät säätö varat, tolpassa alespäin kierrettä 45mm ja ylöspäin vähintään normi avarikorkeuteen. Kyllä siitä ihan hyvä saa jopa vakiojousellakin ja iskareilla, kunhan poistaa pohjaanlyönti kumeista tavaraa. Toimii niillä oikeenkin hyvin kun on navan keskeltä kaareen 32cm (normi avari se 35cm). Toki jos sen napakammaksi haluaa niin sitten ne jouset eteen ja mahdollisesti iskarit...
Seuraavaksi ? no amgi korisarjaa tekis mieli ja 19" huulivanteet. Jos nyt nyt ajelis näinkin ettei ihan päätyyn asti heti rakentele, kun kuitenkin aattelin semmoisen 5 vuotta tämän pitää
Ei muutaku muttereiksi vaan ja amg sarja paikalleen
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
Teet totutusti justiin niinkö haluat, mutta mielestäni näyttää vähän jotenki liian tuningilta tuo amg:n etupuskuri... Ja kiinnostais nähdä kaikkien pappawagonistien ilmeet ku veisit tuon vakiopuskureilla loppusilaukseen asti 
W638 2.3B '98
W123 300TDT '84
W123 300D '78
W203 270CDI '01
W963 316CDI '01
EX: W209, W202 x 2, W201 x 3, W123 x 3 + muun merkkiset
W123 300TDT '84
W123 300D '78
W203 270CDI '01
W963 316CDI '01
EX: W209, W202 x 2, W201 x 3, W123 x 3 + muun merkkiset
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
juu ei se amgi satsi oo todellakaan mikään must have. Sitä mieltä olen itsekkin ettei se nyt ulkonäöllisesti niin paljon parempi ole jotta heti tänne ja nyt, rauhassa etsiskelee ja jos sattuu edukkaasti vastaan niin sitten.
- Messerschmitt
- Mersumies

- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
ei ois uskonu että tästä tulee taaskin näin hieno.Se amg ois vielä kova sana 10p
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: epk:n pajoitus topikki, MB s211 , H&R alusta kiinni
aikana kuluksi kiilloittelin ajovalot uuden veroisiksi. Ei ne huonot olleen lähtöjään mutta mutta.
Aikaan vievintä oli hiota tehtaan suojalakka noista pois. Työvaiheet:
800>1000>1500-> myllytys karkeella>myllytys hionolla>collinitet pintaan.
ennen :

jälkeen :

800:lla hiottu:

keulasta ennen :
http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270 ... mg1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja jälkeen :
http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270 ... mg1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Aikaan vievintä oli hiota tehtaan suojalakka noista pois. Työvaiheet:
800>1000>1500-> myllytys karkeella>myllytys hionolla>collinitet pintaan.
ennen :

jälkeen :

800:lla hiottu:

keulasta ennen :
http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270 ... mg1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja jälkeen :
http://eeppkk.kuvat.fi/kuvat/S211+E+270 ... mg1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;






