EVO X kirjoitti:Mikä v*tun lasit tummiksi? mun mielestä hirveämpää saa hakia kun farkku jossa on tummat lasit.. ei helvetissä. Ensin hommataan avantgarde sinisillä erikoislaseilla ja sitten vedetään vitosen kalvot takasivulaseihin
Kuka sanoi että vain takasivulasit tummiksi itse ainakin tarkoitin vaikka 50% kalvoa kaikkiin sivulaseihin ja takalasiin en mää mitään jätesäkki viritelmää ollut ehdottamassakaan
EVO X kirjoitti:Mikä v*tun lasit tummiksi? mun mielestä hirveämpää saa hakia kun farkku jossa on tummat lasit.. ei helvetissä. Ensin hommataan avantgarde sinisillä erikoislaseilla ja sitten vedetään vitosen kalvot takasivulaseihin
Kuka sanoi että vain takasivulasit tummiksi itse ainakin tarkoitin vaikka 50% kalvoa kaikkiin sivulaseihin ja takalasiin en mää mitään jätesäkki viritelmää ollut ehdottamassakaan
Eli peittoon vaan kaikki siniset.. aivan yhtä ruma sekin ja vähintään sen viikon jälkeen kun poliisisedät on antaneet aiheesta maininnan ja rapsuttelet niitä kalvoja irti. Minkä ihmeen takia Avantgarde pitää saada näyttämään classicilta tai elegancelta? Ei ymmärrä.
En oo kanssa mitään kalvoihmisiä varsinaisesti. Jokainenhan tietysti saa tehdä ja suositella mitä vain itse parhaaksi näkee, mutta varsinkin tuohon siniseen maalipintaan siniset lasit sointuvat sen verran hyvin, että en lähtisi sitä asiaa muuttamaan mihinkään. (On ne sinertävät lasit hienot kyllä monen muun maalivärin kanssa myös.)
Mut sitä mä tuossa videossa ihmettelin, että vaikkakin auto näyttää hyvältä, niin ne vanteet pyörivät väärin päin. Kummallista. Enhän mä sillä tiedolla sinänsä mitään tee, mut kysynpä kuitenkin, että mennäänkös siinä Raision seudulla moottoritietä Rauman suuntaan, vai kuvittelenko vain?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Nozki kirjoitti: Enhän mä sillä tiedolla sinänsä mitään tee, mut kysynpä kuitenkin, että mennäänkös siinä Raision seudulla moottoritietä Rauman suuntaan, vai kuvittelenko vain?
Kyllä ne siniset lasit on 50% kalvonkin jälkeen siniset. Ainaki omassa ex väykyssä oli ja on vieläkin. ne 5% viritykset ovat kyllä kaukana hyvän näköisestä.
Njoo, ei ollu EeKillä vissiin ihan ensimmäistä kertaa kamera kädessä - sen verran onnistuneita kuvia on nuo. Muutenkin sen puolesta mielenkiintoisia fotoja, että niistä näkyy, miten Mersun farkku on muuttunut parin mallisukupolven välillä. Itse asiassa kun niitä noin vertaa vierekkäin, niin yllättävänkin eri näköisiä ne mun silmään ovat, kun kuitenkin molemmat ovat helposti Mersuiksi tunnistettavia aina olleet.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Hyvältähän tuo näyttää.. hmm.. jotenkin omaan silmään jotain puuttuu mutta silti en tekis mitään. Pitäs nähdä livenä.
Eekille kiitoksia erittäin hyvistä kuvista jälleen! Mitähän linssiä näissä on käytetty, alussa näyttäs olevan laajista mutta loput on vissiin jollain hyvä valovoimaisella tuubilla 17-55? Mikä runko?
Njoo, ei ollu EeKillä vissiin ihan ensimmäistä kertaa kamera kädessä - sen verran onnistuneita kuvia on nuo. Muutenkin sen puolesta mielenkiintoisia fotoja, että niistä näkyy, miten Mersun farkku on muuttunut parin mallisukupolven välillä. Itse asiassa kun niitä noin vertaa vierekkäin, niin yllättävänkin eri näköisiä ne mun silmään ovat, kun kuitenkin molemmat ovat helposti Mersuiksi tunnistettavia aina olleet.
Mitään erinäköisiä ole,onhan niissä vielä samoja osiakin käytetty
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
massailin alustan ison kaavan mukaan, kaikki suojat, puskurit, helmat, eristeet yms. pois ja massat päälle. Nyt onpi sitten pitkäksi asti autoa, ei meinnut edes pintaruostetta löytyä ennenkuin aloitin hommat. Parista kohtaa piti ruostetta poistella.
Lisäsin myös helmojen reunaan, koriin, läpinäkyvää kiveniskuteippiä jottei helmamuovi ajankuluessa hio maalia pois.
Ja tilasin alustankin, h&r monotube coili satsi (tai eteenhän tuossa vaan coilit on , taakse pelkät iskarit).
Ryhtiä näyttääs olevan enemmän..? Paljonkos tuosta hiiriasennosta on mahdollista nostaa? Eli mikä tossa sarjassa on se säätövara? Tää satsi oli vissiin ebayssa jotain 1200e luokkaa? Vähän on turhan kentässä omaan silmään mutta tuo "topakkuus" on se mitä itsekkin kaipaan tuohon Eemeliin, vähän löysä meinaa tuo avantgarde alusta mun mielestä olla. Saa nyt nähdä saako tuohon omaan ikään noin hyvää satsia vai tyydynkö vain jousiin. Mitäs seuraavaksi?
onhan tuossa hyvät säätö varat, tolpassa alespäin kierrettä 45mm ja ylöspäin vähintään normi avarikorkeuteen. Kyllä siitä ihan hyvä saa jopa vakiojousellakin ja iskareilla, kunhan poistaa pohjaanlyönti kumeista tavaraa. Toimii niillä oikeenkin hyvin kun on navan keskeltä kaareen 32cm (normi avari se 35cm). Toki jos sen napakammaksi haluaa niin sitten ne jouset eteen ja mahdollisesti iskarit...
Seuraavaksi ? no amgi korisarjaa tekis mieli ja 19" huulivanteet. Jos nyt nyt ajelis näinkin ettei ihan päätyyn asti heti rakentele, kun kuitenkin aattelin semmoisen 5 vuotta tämän pitää
epk kirjoitti:onhan tuossa hyvät säätö varat, tolpassa alespäin kierrettä 45mm ja ylöspäin vähintään normi avarikorkeuteen. Kyllä siitä ihan hyvä saa jopa vakiojousellakin ja iskareilla, kunhan poistaa pohjaanlyönti kumeista tavaraa. Toimii niillä oikeenkin hyvin kun on navan keskeltä kaareen 32cm (normi avari se 35cm). Toki jos sen napakammaksi haluaa niin sitten ne jouset eteen ja mahdollisesti iskarit...
Seuraavaksi ? no amgi korisarjaa tekis mieli ja 19" huulivanteet. Jos nyt nyt ajelis näinkin ettei ihan päätyyn asti heti rakentele, kun kuitenkin aattelin semmoisen 5 vuotta tämän pitää
Ei muutaku muttereiksi vaan ja amg sarja paikalleen
Teet totutusti justiin niinkö haluat, mutta mielestäni näyttää vähän jotenki liian tuningilta tuo amg:n etupuskuri... Ja kiinnostais nähdä kaikkien pappawagonistien ilmeet ku veisit tuon vakiopuskureilla loppusilaukseen asti
W638 2.3B '98
W123 300TDT '84
W123 300D '78
W203 270CDI '01
W963 316CDI '01
EX: W209, W202 x 2, W201 x 3, W123 x 3 + muun merkkiset
juu ei se amgi satsi oo todellakaan mikään must have. Sitä mieltä olen itsekkin ettei se nyt ulkonäöllisesti niin paljon parempi ole jotta heti tänne ja nyt, rauhassa etsiskelee ja jos sattuu edukkaasti vastaan niin sitten.