Minun puolesta voit jatkaa

Tähän tulee aina kiinnitettyä huomiota, onhan tamäkin auto käytännössä "ehjä" ollut alusta asti. Varmaan kaikissa n. 20 vuotta vanhoissa mersuissa ja uudemmissakin löytyy korjattavaa, kunvaan viitsii purkaa autoa. Tälläisellä Ilmaisterin sinnikkyydellä ehjästä tulee täydellinenjsmaa kirjoitti: Mutta aikapaljon rahaa nieli projektikin varmaan siihen nähden että noita saa ehjiäkin jo kymppiin. Tosin silloin olisit monia kokemuksia köyhempi... Onnitteluni,hieno projekti!
Käsitinkö oikein, että syöttöputki on pumpulta asti uusi, vai onko siinä joku liitos vanhaan välissä? Ettei vaan ole lintassa/tukossa jostain kohtaa?Ilmaister kirjoitti:...otin syöttöputken auki ja kas kummaa.. Sieltä ei tullut juurikaan yhtään öljyä, ei ainakaan minkäänlaisella paineella.
timodeus kirjoitti:Käsitinkö oikein, että syöttöputki on pumpulta asti uusi, vai onko siinä joku liitos vanhaan välissä? Ettei vaan ole lintassa/tukossa jostain kohtaa?Ilmaister kirjoitti:...otin syöttöputken auki ja kas kummaa.. Sieltä ei tullut juurikaan yhtään öljyä, ei ainakaan minkäänlaisella paineella.
Erikoinen on kyllä sitten. Itse olen saanut Borderlixin kautta jopa viikossa tavaran jenkeistä, mutta vaatii silloin aika nopeata toimitusta kaikilta osapuolilta. Mutta kun tosiaan nostat kissan pöydälle ja pistät atomeiksi, niin eiköhän siitä jotain selviä, onnea matkaan!Ilmaister kirjoitti:...mutta niissäkin on pitkät toimitusajat kun myyjä ei suostu suoraan lähettämään Suomeen vaan täytyy ottaa logistiikkafirman kautta. Noo mutta täytyy nyt ekana nostaa kissa pöydälle ja katsoa, että löytyykö sieltä jotain selkeää silminnähtävää vikaa.timodeus kirjoitti:Käsitinkö oikein, että syöttöputki on pumpulta asti uusi, vai onko siinä joku liitos vanhaan välissä? Ettei vaan ole lintassa/tukossa jostain kohtaa?Ilmaister kirjoitti:...otin syöttöputken auki ja kas kummaa.. Sieltä ei tullut juurikaan yhtään öljyä, ei ainakaan minkäänlaisella paineella.
Millasella laikalla oot putsannut? tarviis itsekin tehdä saman suuntainen operaation käyttikselle.Ilmaister kirjoitti:Inspiraatiopörriäinen potkas ja aloin innolla puhdistamaan tota wänkkärin puolta.. Nooh.. Laikkakone palo kesken kaiken!![]()
No se oli vasta toinen laikkakone joka tässä projektissa meni. Huomenna jatkuu!
[ http://www.jarmopesonen.com/hallinta/tiedostot/w%e4nkk%e4rinpuoli%20osittain%20puhdas.jpg ]
Tuommosella teräsharjalaikalla oon poistanu ne kumimassat jonka jälkeen hiekkapuhaltanu ruosteiset kohdat. Ei oikotietä onneen. =D300cd kirjoitti:Millasella laikalla oot putsannut? tarviis itsekin tehdä saman suuntainen operaation käyttikselle.Ilmaister kirjoitti:Inspiraatiopörriäinen potkas ja aloin innolla puhdistamaan tota wänkkärin puolta.. Nooh.. Laikkakone palo kesken kaiken!![]()
No se oli vasta toinen laikkakone joka tässä projektissa meni. Huomenna jatkuu!
[ http://www.jarmopesonen.com/hallinta/tiedostot/w%e4nkk%e4rinpuoli%20osittain%20puhdas.jpg ]
Messerschmitt kirjoitti:Pitäiskö takavalot maalata valolakalla että kiiltäis samallalailla kuin pellit vai onko näköharha että ois haalistuneet.