SAA POISTAA

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jutzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: To 30.06.2011 20:06
Paikkakunta: Kauhava

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja Jutzk »

Itse ratkaisin sammumisongelman poraamalla 6mm reiän kanteen ja tein siihen jengan. Eli siis pumpun kyljen kanteen, aivan niin oikealle ja alas että se luukku kiinni tulee "pumpun sisälle", ja siihen reikään kärjestä teroitettu 6mm pultti, joka kärjellään vastaa siihen viimeisen pytyn suutinta käyttävään palikkaan . Sitten vain kiersin aina puoli kierrosta sitä ruuvia niin kauan ettei se enää sammunut ja lukitsin sen pultin mutterilla kanteen. Toki laittamalla jokin C tai E- sokka siihen tankoon oikeaan reunaan ettei se mene liikaa sisälle. Selkiskö tämä kauhea sepustus? :D

EDIT: Tai laita sammutusvipuun joku rajoitin ettei mee liika alas.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
se onki pirun helppo homma :D se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä.. :x
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
se onki pirun helppo homma :D se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä.. :x
Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
se onki pirun helppo homma :D se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä.. :x
Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?

ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
se onki pirun helppo homma :D se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä.. :x
Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?

ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
Oliko siinäkin semmonen torxi jossa on kuitenkin myös 10mm kanta?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.
se onki pirun helppo homma :D se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä.. :x
Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?

ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
Oliko siinäkin semmonen torxi jossa on kuitenkin myös 10mm kanta?
juu. mutta ruuvin päällä on niin vähän tilaa ettei mahdu aukee tarpeeks.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

minkälainen morkooli siinä sitten on? eihän sitä alkuperäistä ainakaan tarvi kiertää kun ruuvaa sen pois vaan pumpun kannessa olevaa mutteria (samantapinen kuin hydrauliliittimessä), mutteri jää kanteen kiinni ja morkooli lähtee pois.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

mikäs probleema on takapään iskareissa nyt kun se töyssyssä jää pomppimaan? perse kyllä pysyy ylhäällä.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

kaasupallot vai mitkä ovat oikealta nimeltään. ei kovin kalliit ole etes uutena
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
JarsaR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: Su 27.11.2011 17:23
Paikkakunta: SUAMI

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja JarsaR »

mage_90 kirjoitti:kaasupallot vai mitkä ovat oikealta nimeltään. ei kovin kalliit ole etes uutena
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... /28014/820
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

tuos nosturil äskö ihmettelin noitten painekammion vaihtoa. näyttää taas niin mielenkiintoselta operaatiolta kun on ruosteessa banjot ja putket ym pultit.

onko ne painekammiot pultattu sisältä päin ? ja mistä niihin pääsee käsiks.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
nuori mersumies
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 11.09.2012 18:12
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja nuori mersumies »

Mulla oli samanlainen ongelma omassa w124:ssa sedanissa joka pomppi hidasteissa niin järkyttävän paljon että hyppäs melkein seuraavalle hidasteelle asti!! :D :D . Tasonsäätö iskarit kyllä toimivat kun testasin ottamalla sen säätäjä venttiilin taakin irti ja kun siitä käänteli koneen käydessä niin hyvin nousi perä ylös ja laski alas asti, joten päädyttiin että ne "kaasupallot" on paskana ja sit vaihoin siihen normi iskarit ja juoset ja öljypumpun päästä ratas poies. nyt menee mersumaisen nätisti :)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja veskola »

http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Kiitos!

Mahtaiskohan sitä joulun aikoihin tehdä samalla takapään pusla remontin ku perä murikkakin pitäs vaihtaa. Helpottas pallojen vaihtoa ku ois kelkka lattialla.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ehdottomasti samalla kertaa kaikki, on se semmosta tuhraamista muuten.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja johani »

tuotaniin, ite tuossa vaihtelin takakelkan etummaisia puslia niin tuumailin että syy todennäkösesti miksi menevät huonoksi on että kun takakaaresta valuva vesi jää puslan päälle asumaan ja puslan sisempi holkki alumiinina hapettuu ja tämä hapettuminen ruosteen tavalla tunkeutuu alas asti.. omasta oli pusla kahdessa osassa, oli sisäholkki hapettunut kokonaan irti, yli millin syviä hapettumia alumiinisessä sisäholkissa, laitan kyllä reilusti vaseliiniä tms uuden puslan päälle nyt paikalleen laittaessa...

niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...

ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

johani kirjoitti:niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...

ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
Käsijarruvaijeri :D kardaanista tarvii vaan löysätä keskimutteri ja vääntää raudalla kardaani lyhyeks.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

johani kirjoitti:tuotaniin, ite tuossa vaihtelin takakelkan etummaisia puslia niin tuumailin että syy todennäkösesti miksi menevät huonoksi on että kun takakaaresta valuva vesi jää puslan päälle asumaan ja puslan sisempi holkki alumiinina hapettuu ja tämä hapettuminen ruosteen tavalla tunkeutuu alas asti.. omasta oli pusla kahdessa osassa, oli sisäholkki hapettunut kokonaan irti, yli millin syviä hapettumia alumiinisessä sisäholkissa, laitan kyllä reilusti vaseliiniä tms uuden puslan päälle nyt paikalleen laittaessa...

niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...

ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?

kyllähän sen periaatteessa lattialla? saa tunkilla paikoilleen.

ite kans meinasin että puhaltelen ruosteet poies sieltä muhimasta. on melko tekemätön paikka korjata niitäkin kelkka paikallaan. ja saattaa olla hitsattavaakin etummaisten kiinnike pulttien luona.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

oho asd perä öljy 64€ litra :shock: ja sitähän menee 11dl...
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
JarsaR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: Su 27.11.2011 17:23
Paikkakunta: SUAMI

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja JarsaR »

oltzi kirjoitti:oho asd perä öljy 64€ litra :shock: ja sitähän menee 11dl...
Ota yhteyttä. :wink:
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT

Viesti Kirjoittaja oltzi »

jaa se muuten otti ja lähti tuo sininen TDT. tilalle tuli keltanen bj :D

Kuva


tuli ostettu tuohon kesä ST mesen koneeseen uudet palikat. tässä joku viikko pitäs ottaa se talliin sulaa ja nostella kone ja laatikko paketti lattialle.

purkaa atomeiks ja kattoo kuka siellä kolmos sylinterissä koputtelee :evil: :lol:

remmiä oon miettiny kaveriks tolle holsetille mutta on siinä taas sitten omat juttunsa saada rokkaa..?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Tuli haettuu uus käyttis valkeakoskelta ML65:lta. -95 250 20v autom. Aika hyvä ajaa muuten mutta takapää pompottaa..
Ja pari kuvissakin näkyvää kosmeettista juttua :D

Kuva

Kuva
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks

Viesti Kirjoittaja oltzi »

nonni nyt on pallot vaihdettu takapäähän. yllättävän helppo juttu. parissa tunnissa tekee jos kaikki lähtee nätisti auki. kuskin puolen rauta putki halkes ku avasin sen. kävin teettä hyde letku tilalle. niitä on muutama hyllyssä jos joku tarvii. 100e/pari.

Kuva

nyt on hieno vehe ajaa. oikeestaan paras mersu ajaa mitä mul on ollu. ja käyntiinkin tärähtää niinkuin hj61. ei tarvii ku avainta näyttää ni jo käy.

lokarin ostin. ovi pitäis puhaltaa ja viiä molemmat maalaukseen.

keskuslukon kauko ohjaus setti täytyy asentaa ku alkuperäinen ei toimi.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
JiiTee_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 659
Liittynyt: To 10.09.2009 11:19
Paikkakunta: Oulainen

Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Onko nuo liittimet oikeanlaiset iskarin päähän? Mullekkin tehtiin aikoinaan hydrauliletkusta putken korvike toiselle puolelle ja tekijän mielipide oli ettei ehkä pidä, kun ite se iskarin päähän tulevan letkun liittimen kartio(?) on niin syvällä. Vai tuleeko nämä ihan iskarin päähän kiinni?

Mulle taidettiin laittaa liittimen päähän helmi niin että se puristuis sinne kartioon. :think: Vielä ainakin näyttää tosin että pelaisi, pari kertaa on ollu toinen puoli matalampana kuin toinen. :problem:
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92

Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks

Viesti Kirjoittaja oltzi »

JiiTee_ kirjoitti:Onko nuo liittimet oikeanlaiset iskarin päähän? Mullekkin tehtiin aikoinaan hydrauliletkusta putken korvike toiselle puolelle ja tekijän mielipide oli ettei ehkä pidä, kun ite se iskarin päähän tulevan letkun liittimen kartio(?) on niin syvällä. Vai tuleeko nämä ihan iskarin päähän kiinni?

Mulle taidettiin laittaa liittimen päähän helmi niin että se puristuis sinne kartioon. :think: Vielä ainakin näyttää tosin että pelaisi, pari kertaa on ollu toinen puoli matalampana kuin toinen. :problem:
Joo ei menny ilman helmeä. Vielä pitää kyllä. En tajunnu ku menin teettää että ois voinu ottaa sen sinne iskarille saakka.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee

Viesti Kirjoittaja oltzi »

nonni mikäs nyt mättää tossa uudessa pirssissä. ku lähtee ajelee ni jossain vaiheessa auto hyytyy ihan sillai ku kone leikkaa kiinni. eli yht äkkiä hyytyy ja ei auta vaikka painaa kaasua. se niinku dumppaamalla hidastaa vauhtia. tyyliin 80kmh -> 60kmh. ja hetken päästä taas lähtee kiihtymään ihan ok.

ja kone siis toimii kuin kello. sellanen tunto ois persiissä että vika ois laatikossa?? mikä helv. siihen yht äkkiä voi tulla?
loota öljyt on kirkkaat. eikä haise palaneelle. ja ovat tikun rajoissa.

just auton ostin ja kilsoja on nyt tullu vajaa tonni. ilman pienintäkää elettä mistään viasta. ja revitty ei oo. mittarissa 430tkm.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
Eetu92
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 10.02.2011 20:41
Paikkakunta: ylivieska

Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee

Viesti Kirjoittaja Eetu92 »

mulla oireili vähä samallalailla ku oli nykimisenestossa jotaki vikaa vaan kun otti pumpun takaa johon irti nii ei mitää ongelmaa.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee

Viesti Kirjoittaja veskola »

Polttoainejärjestelmä jäätyy ?

-> Kaikki suodattimet uusiksi ja tankin puhdistus vedestä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee

Viesti Kirjoittaja oltzi »

oon lähössä tallille ja ennen sitä vaihdoin pihalla löpö suodattimet. vika saatto tosiaan olla niissä. karkea suodatin ihan musta. sen kaadoin tyhjäks purkkiin ja sen jälkee purkki tyhjäks. tältä näyttää purkki nyt

Kuva

hieno suodattimes tuli onneksi aivan kirkasta kamaa. milläs tankista vedet saan pois?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Vastaa Viestiin