EDIT: Tai laita sammutusvipuun joku rajoitin ettei mee liika alas.
SAA POISTAA
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Itse ratkaisin sammumisongelman poraamalla 6mm reiän kanteen ja tein siihen jengan. Eli siis pumpun kyljen kanteen, aivan niin oikealle ja alas että se luukku kiinni tulee "pumpun sisälle", ja siihen reikään kärjestä teroitettu 6mm pultti, joka kärjellään vastaa siihen viimeisen pytyn suutinta käyttävään palikkaan . Sitten vain kiersin aina puoli kierrosta sitä ruuvia niin kauan ettei se enää sammunut ja lukitsin sen pultin mutterilla kanteen. Toki laittamalla jokin C tai E- sokka siihen tankoon oikeaan reunaan ettei se mene liikaa sisälle. Selkiskö tämä kauhea sepustus? 
EDIT: Tai laita sammutusvipuun joku rajoitin ettei mee liika alas.
EDIT: Tai laita sammutusvipuun joku rajoitin ettei mee liika alas.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
se onki pirun helppo hommaSiekkinen kirjoitti:Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?oltzi kirjoitti:se onki pirun helppo hommaSiekkinen kirjoitti:Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä..
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Siekkinen kirjoitti:Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?oltzi kirjoitti:se onki pirun helppo hommaSiekkinen kirjoitti:Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä..
ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Oliko siinäkin semmonen torxi jossa on kuitenkin myös 10mm kanta?oltzi kirjoitti:Siekkinen kirjoitti:Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?oltzi kirjoitti:se onki pirun helppo hommaSiekkinen kirjoitti:Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä..
ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
juu. mutta ruuvin päällä on niin vähän tilaa ettei mahdu aukee tarpeeks.Siekkinen kirjoitti:Oliko siinäkin semmonen torxi jossa on kuitenkin myös 10mm kanta?oltzi kirjoitti:Siekkinen kirjoitti:Niin joo se oli semmonen homma. Eikö sammutinkelloa saanu ensin pois?oltzi kirjoitti:se onki pirun helppo hommaSiekkinen kirjoitti:Tuohon vielä että eikä nouse vipu vaikka käyttää kaasua pohjassa? Jos ei niin sammutinkellon vaihto auttaa.oltzi kirjoitti:Oisko sitä siel akselin välissä ku sammutus jää vieläki päälle. Joka sammutuksen jälkee joutuu käydä käsin nostaa vivun ylös.se morkoolin letku lähtö ottaa kiinni sammutin kelloon kun sitä kiertää auki pois edestä..
ei oikee ku se toinen ruuvi on sen morkoolin reunan alla. Jotai 5mm tilaa ruuvin päällä. Ja torxi.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
minkälainen morkooli siinä sitten on? eihän sitä alkuperäistä ainakaan tarvi kiertää kun ruuvaa sen pois vaan pumpun kannessa olevaa mutteria (samantapinen kuin hydrauliliittimessä), mutteri jää kanteen kiinni ja morkooli lähtee pois.
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
mikäs probleema on takapään iskareissa nyt kun se töyssyssä jää pomppimaan? perse kyllä pysyy ylhäällä.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
kaasupallot vai mitkä ovat oikealta nimeltään. ei kovin kalliit ole etes uutena
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... /28014/820mage_90 kirjoitti:kaasupallot vai mitkä ovat oikealta nimeltään. ei kovin kalliit ole etes uutena
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
tuos nosturil äskö ihmettelin noitten painekammion vaihtoa. näyttää taas niin mielenkiintoselta operaatiolta kun on ruosteessa banjot ja putket ym pultit.
onko ne painekammiot pultattu sisältä päin ? ja mistä niihin pääsee käsiks.
onko ne painekammiot pultattu sisältä päin ? ja mistä niihin pääsee käsiks.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
-
nuori mersumies
- Sisäänajossa

- Viestit: 37
- Liittynyt: Ti 11.09.2012 18:12
- Paikkakunta: Etelä-Savo
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Mulla oli samanlainen ongelma omassa w124:ssa sedanissa joka pomppi hidasteissa niin järkyttävän paljon että hyppäs melkein seuraavalle hidasteelle asti!!
. Tasonsäätö iskarit kyllä toimivat kun testasin ottamalla sen säätäjä venttiilin taakin irti ja kun siitä käänteli koneen käydessä niin hyvin nousi perä ylös ja laski alas asti, joten päädyttiin että ne "kaasupallot" on paskana ja sit vaihoin siihen normi iskarit ja juoset ja öljypumpun päästä ratas poies. nyt menee mersumaisen nätisti 
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Kiitos!veskola kirjoitti:http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html
Mahtaiskohan sitä joulun aikoihin tehdä samalla takapään pusla remontin ku perä murikkakin pitäs vaihtaa. Helpottas pallojen vaihtoa ku ois kelkka lattialla.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Ehdottomasti samalla kertaa kaikki, on se semmosta tuhraamista muuten.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
tuotaniin, ite tuossa vaihtelin takakelkan etummaisia puslia niin tuumailin että syy todennäkösesti miksi menevät huonoksi on että kun takakaaresta valuva vesi jää puslan päälle asumaan ja puslan sisempi holkki alumiinina hapettuu ja tämä hapettuminen ruosteen tavalla tunkeutuu alas asti.. omasta oli pusla kahdessa osassa, oli sisäholkki hapettunut kokonaan irti, yli millin syviä hapettumia alumiinisessä sisäholkissa, laitan kyllä reilusti vaseliiniä tms uuden puslan päälle nyt paikalleen laittaessa...
niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...
ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...
ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Käsijarruvaijerijohani kirjoitti:niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...
ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
johani kirjoitti:tuotaniin, ite tuossa vaihtelin takakelkan etummaisia puslia niin tuumailin että syy todennäkösesti miksi menevät huonoksi on että kun takakaaresta valuva vesi jää puslan päälle asumaan ja puslan sisempi holkki alumiinina hapettuu ja tämä hapettuminen ruosteen tavalla tunkeutuu alas asti.. omasta oli pusla kahdessa osassa, oli sisäholkki hapettunut kokonaan irti, yli millin syviä hapettumia alumiinisessä sisäholkissa, laitan kyllä reilusti vaseliiniä tms uuden puslan päälle nyt paikalleen laittaessa...
niin oikeastaan se asia mitä tässä ajattelin topicia lainatakseni että lieneekö kuinka suuritöinen homma irrottaa tuo takakelkka, 4 puslaa, iskarin alapäät, jarrusatulat, kallistuksenvakaaja, kardaani, onko muuta ?? on pintaruosteessa takakelkan takaa useasta kohtaa ja kori muuten täysin läpikäyty ja massattu niin ei viittis jättää sinne ruostetta...
ja liekkö tuota takakelkkaa saa takasin yksin perus autotallitarvikkein ?
kyllähän sen periaatteessa lattialla? saa tunkilla paikoilleen.
ite kans meinasin että puhaltelen ruosteet poies sieltä muhimasta. on melko tekemätön paikka korjata niitäkin kelkka paikallaan. ja saattaa olla hitsattavaakin etummaisten kiinnike pulttien luona.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
oho asd perä öljy 64€ litra
ja sitähän menee 11dl...
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
Ota yhteyttä.oltzi kirjoitti:oho asd perä öljy 64€ litraja sitähän menee 11dl...
Re: Oltzin räpellykset. uusi projekti 124 TDT
jaa se muuten otti ja lähti tuo sininen TDT. tilalle tuli keltanen bj

tuli ostettu tuohon kesä ST mesen koneeseen uudet palikat. tässä joku viikko pitäs ottaa se talliin sulaa ja nostella kone ja laatikko paketti lattialle.
purkaa atomeiks ja kattoo kuka siellä kolmos sylinterissä koputtelee
remmiä oon miettiny kaveriks tolle holsetille mutta on siinä taas sitten omat juttunsa saada rokkaa..?

tuli ostettu tuohon kesä ST mesen koneeseen uudet palikat. tässä joku viikko pitäs ottaa se talliin sulaa ja nostella kone ja laatikko paketti lattialle.
purkaa atomeiks ja kattoo kuka siellä kolmos sylinterissä koputtelee
remmiä oon miettiny kaveriks tolle holsetille mutta on siinä taas sitten omat juttunsa saada rokkaa..?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks
Tuli haettuu uus käyttis valkeakoskelta ML65:lta. -95 250 20v autom. Aika hyvä ajaa muuten mutta takapää pompottaa..
Ja pari kuvissakin näkyvää kosmeettista juttua


Ja pari kuvissakin näkyvää kosmeettista juttua


w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks
nonni nyt on pallot vaihdettu takapäähän. yllättävän helppo juttu. parissa tunnissa tekee jos kaikki lähtee nätisti auki. kuskin puolen rauta putki halkes ku avasin sen. kävin teettä hyde letku tilalle. niitä on muutama hyllyssä jos joku tarvii. 100e/pari.

nyt on hieno vehe ajaa. oikeestaan paras mersu ajaa mitä mul on ollu. ja käyntiinkin tärähtää niinkuin hj61. ei tarvii ku avainta näyttää ni jo käy.
lokarin ostin. ovi pitäis puhaltaa ja viiä molemmat maalaukseen.
keskuslukon kauko ohjaus setti täytyy asentaa ku alkuperäinen ei toimi.

nyt on hieno vehe ajaa. oikeestaan paras mersu ajaa mitä mul on ollu. ja käyntiinkin tärähtää niinkuin hj61. ei tarvii ku avainta näyttää ni jo käy.
lokarin ostin. ovi pitäis puhaltaa ja viiä molemmat maalaukseen.
keskuslukon kauko ohjaus setti täytyy asentaa ku alkuperäinen ei toimi.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks
Onko nuo liittimet oikeanlaiset iskarin päähän? Mullekkin tehtiin aikoinaan hydrauliletkusta putken korvike toiselle puolelle ja tekijän mielipide oli ettei ehkä pidä, kun ite se iskarin päähän tulevan letkun liittimen kartio(?) on niin syvällä. Vai tuleeko nämä ihan iskarin päähän kiinni?
Mulle taidettiin laittaa liittimen päähän helmi niin että se puristuis sinne kartioon.
Vielä ainakin näyttää tosin että pelaisi, pari kertaa on ollu toinen puoli matalampana kuin toinen. 
Mulle taidettiin laittaa liittimen päähän helmi niin että se puristuis sinne kartioon.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: Oltzin räpellykset. seuraavaks STn kone leviäks
Joo ei menny ilman helmeä. Vielä pitää kyllä. En tajunnu ku menin teettää että ois voinu ottaa sen sinne iskarille saakka.JiiTee_ kirjoitti:Onko nuo liittimet oikeanlaiset iskarin päähän? Mullekkin tehtiin aikoinaan hydrauliletkusta putken korvike toiselle puolelle ja tekijän mielipide oli ettei ehkä pidä, kun ite se iskarin päähän tulevan letkun liittimen kartio(?) on niin syvällä. Vai tuleeko nämä ihan iskarin päähän kiinni?
Mulle taidettiin laittaa liittimen päähän helmi niin että se puristuis sinne kartioon.Vielä ainakin näyttää tosin että pelaisi, pari kertaa on ollu toinen puoli matalampana kuin toinen.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee
nonni mikäs nyt mättää tossa uudessa pirssissä. ku lähtee ajelee ni jossain vaiheessa auto hyytyy ihan sillai ku kone leikkaa kiinni. eli yht äkkiä hyytyy ja ei auta vaikka painaa kaasua. se niinku dumppaamalla hidastaa vauhtia. tyyliin 80kmh -> 60kmh. ja hetken päästä taas lähtee kiihtymään ihan ok.
ja kone siis toimii kuin kello. sellanen tunto ois persiissä että vika ois laatikossa?? mikä helv. siihen yht äkkiä voi tulla?
loota öljyt on kirkkaat. eikä haise palaneelle. ja ovat tikun rajoissa.
just auton ostin ja kilsoja on nyt tullu vajaa tonni. ilman pienintäkää elettä mistään viasta. ja revitty ei oo. mittarissa 430tkm.
ja kone siis toimii kuin kello. sellanen tunto ois persiissä että vika ois laatikossa?? mikä helv. siihen yht äkkiä voi tulla?
loota öljyt on kirkkaat. eikä haise palaneelle. ja ovat tikun rajoissa.
just auton ostin ja kilsoja on nyt tullu vajaa tonni. ilman pienintäkää elettä mistään viasta. ja revitty ei oo. mittarissa 430tkm.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee
mulla oireili vähä samallalailla ku oli nykimisenestossa jotaki vikaa vaan kun otti pumpun takaa johon irti nii ei mitää ongelmaa.
Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee
Polttoainejärjestelmä jäätyy ?
-> Kaikki suodattimet uusiksi ja tankin puhdistus vedestä.
-> Kaikki suodattimet uusiksi ja tankin puhdistus vedestä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Oltzin räpellykset. s124 250TDA temppuilee
oon lähössä tallille ja ennen sitä vaihdoin pihalla löpö suodattimet. vika saatto tosiaan olla niissä. karkea suodatin ihan musta. sen kaadoin tyhjäks purkkiin ja sen jälkee purkki tyhjäks. tältä näyttää purkki nyt

hieno suodattimes tuli onneksi aivan kirkasta kamaa. milläs tankista vedet saan pois?

hieno suodattimes tuli onneksi aivan kirkasta kamaa. milläs tankista vedet saan pois?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru




