mulla olis ehejätMesedesi kirjoitti:Mutta sepä se onkin mulla piloilla tuossa omassa W123:ssa.Pakardinen kirjoitti: eikä se vänkärin puoli taida olla sen kummempi...

No hö, ihanastihan minä ajan tällä nytkin.Petteri Kivimäki kirjoitti:ja ajat ihanasti!
Sama. Ilman kuraläppiä jää jotenkin orvon näköseksi. Eri asia, jos vaihtaa vähän vähemmän maantietä nähneisiin ne. Korkeushan on aika hyvä.onre kirjoitti:Toihan on ryhdikkään näköinen peli, onnittelut ostoksesta! Ja W123:lla on hieno ajaa, siitä ei pääse mihinkään. Ei moni usko ennen kuin kokeilee. Eräskin työpaikkamme uudehkoihin japanilaisiin autoihin taipuvainen kaveri oli 30km lenkin jälkeen ihan monttu auki että miten noin vanhassa voi olla noin hyvät ajo-ominaisuudet, kuulemma Yarista saa ohjata maantiellä reippaasti enemmän.
Minä jättäisin kuraläpät, vetokoukun ja nuo vanteet alle ja korkeintaan vaihtaisin jouset että saa maavaran sellaseen kuntoon että kehtaa mökkitielläkin ajaa viittäkymppiä.Mutta näähän on makuasioita.
Isot, liian isot. 215/50 edessä ja 235/45 takana. Nyt kun tätä satuit seuraamaan, niin mitkäs ne sulla olikaan, on nimittäin aika ideaalin kokoiset...giisseli kirjoitti:Mikkäs nuo renkaat olikaan?
Niin. Siinä vaan tulee nyt sitte se ongelma, että mahtuuko jälleen nuo läskit eteen pyörimään, ku siinä on nuo sisälokarit.Sergey kirjoitti:Toisaalta nytte ku ton etupään vaa laittaa alas ni se o truu oldskool 70/80 taitteesta, koska silloha läskit oli muotia.
Ei nuo pahat oo, takana aika sopeva, mutta edessä taitaa tulla ongelmia ku laskee..Isot, liian isot. 215/50 edessä ja 235/45 takana. Nyt kun tätä satuit seuraamaan, niin mitkäs ne sulla olikaan, on nimittäin aika ideaalin kokoiset...
Tätä on tullu itekki mietittyä, jos sitä vain laittais läskit tohon sedaniin.Toisaalta nytte ku ton etupään vaa laittaa alas ni se o truu oldskool 70/80 taitteesta, koska silloha läskit oli muotia.
Tää vois toimia!Mutta tuo olis kyllä hyvä temppu tuo, että etuset taakse ja eteen ne 205/50. Sitte sais taakse spacerit, tulis paremmin kaarelle... Hhmmm...
Ei niinkesäautos ei sisälokareita tarvita Wink
Paikalleen jumittuneet männät saa ulos putsaamista varten ottamalla tiivisteet irti ja laittamalla rasvaprässin kiinni jarrusatulaan ja prässiin hydrauliöljyä, rasvaa jos laittaa niin on kaikki paikat rasvassa:Eli kun rupean tuohon jarruja laittelemaan, niin mikäs on paras tapa herkistellä palat / männät?